Sims2Suomikisat » Päättyneet kilpailut » Mietteet Miss Maailmasta

23-9-2008 23:36 Laura
Mietteet Miss Maailmasta

Melkein unehtu tehdä tänne topikki :D Eli höpinät ja kysymykset Miss Maailmasta tänne :)

NYT JOKAINEN OSALLISTUMAAN!
23-9-2008 23:53 Prue
Miulta tulossa huomenissa ainakin yksi osallistuja.... Toinenkin on hyvin mahdollinen... :D

Odottelinkin jo tämän alkua... :loveliness:
24-9-2008 12:03 Annikainen
Hih, en olekaan osallistunut vielä mihinkään yleismissikisaan. Just ryntäsin radolassa osallistumaan Miss Africaan... Mietin vielä, onko mulla aikaa tähän, mutta saattaisihan se ehdokas ehkä löytyä.

Tarkoittaako tuo 'maa saa olla edustettuna vain kerran', että nopeat syö hitaat? Sinänsä hyvä sääntö, ettei neljä viidestä osallistujasta tule 'Floridan keskustasta'. (niinkuin eräällä nimeltämainitsemattomalla foorumilla yleensä... :D)
24-9-2008 12:26 Cherrysama
Annikainen se tarkoittaa juuri sitä. Joskus aikoinaan oli sellainen säänbtö että maan sai varata mutta sittenmin siirryttiin tuohon sääntöön ettei kellekään tule mielipahaa tai muutakaan. Tähän asti sääntö on toiminut  kuin unelma ja näin uskon käyvän myös jatkossakin :)
24-9-2008 14:44 Annikainen
Entäs, jos ehtii tehdä simin ja kirjoittaa tekstit, ja sitten juuri kun postaa, joku ehtiikin postata minuuttia aikaisemmin samasta maasta tulevan osallistujan? :o Aika teoreettinen mahdollisuus, mutta silti... :P
24-9-2008 14:49 Cherrysama
No jooh tuo on aika hauska tilanne muistaakseni ikinä ei ole tuollaista sattunut. En tiedä mitenkä varmaan vähän jokaisella kisan järjestäjällä sitten omat sääntönsä sen suhteen.  Kai siinä vaiheessa joku sopu ratkaisu sitten pitäisi keksiä :D
24-9-2008 15:15 Hannah
:syrän: :loveliness:  Ihanaa :syrän: :loveliness:

Meen heti tekemään osallistujaa :D
24-9-2008 15:26 TomppaJr
Ööh, eikö kuvien kontrastiakaan saa muuttaa tai valoisuutta :O
24-9-2008 19:24 Laura
Ei mieluusti mitään muokkausta, ei kontrastia tai valoisuuttakaan muuteta. Näin pysyy tasa-arvoinen tilanne kaikilla. Valoisuuden muutoksella kun kuviin saa kuitenkin aika erilaisen tunnelman kuin alunperin pelitilanteessa.

Ja jos nyt sattuu että juuri samalla hetkellä kaksi postaa saman maan osallistujan, niin katsotaan tilannetta sitten :D Ei ole näin koskaan vielä käynyt :D

E: Ja pitihän mun muutakin sanoa :D Ihania osallistujia tullut jo! Lisää vaan!
25-9-2008 14:47 liz_zie
Tämä on ihana nyt mäkin sain osallistuttua, ku mulla on aikaa.
25-9-2008 15:15 TomppaJr
Ah, en kuitenkaan taida osallistua... Olen jo liian monessa kisassa kiinni :( Onnea kuitenkin kaikille :syrän:
30-9-2008 18:01 Laura
No niin! Lisää väkeä! :D (käsky) :dupiduu:
2-10-2008 17:38 Laura
Meinaatteko oikeasti että tämä kisa käydään 5 neidon voimin? HALOO! Nyt laittamaan lisää osallistujia *yrittää näyttää oikein vihaiselta...epäonnistuu pahasti*. Lisää kilpailijoita! Esittelykierroksen deadline on lauantaina.
2-10-2008 19:04 TomppaJr
Hahaa, ette ikinä usko kuka käynnnistää simssin ja osallistuu? MÄ! Siis mä, tomppeli! Osallistun ekaan missikisaani!

ps. Älkää kiltit pistäkö joka kielkalla tekeen mitään mainosta, mä oon huano siinä :(
2-10-2008 19:09 Laura
Tässä kisassa ei tehdä yhtään mainosta. Ihan vaan perinteistä poseerausta kameralle, kuten on sanottu, kuvia ei saa muokata ollenkaan. :) Jokainen voi siis osallistua
2-10-2008 20:51 TomppaJr
HII! Sit mä oon vahvoilla! Ja nyt kun mietin niin tuo kuvan muokkaamattomuus (:'D) saattaa olla hyväksi mulle :partybansku:
2-10-2008 21:56 Laura
Meillä on uusi kilpailija! Hienoa Yovela! Muut ottaa nyt mallia! :D
3-10-2008 07:39 TomppaJr
Joo joo joo, tänään otan kuvat (huom, kaksi osallistujaa! Luxembourgista ja Irakista) ja kirjotan tekstit, ja nuo minun maani laitoin siksi ettei kukaan vaan keksi niitä ;)
3-10-2008 14:20 Tiina
Hyvä Tomppa, "harvinaisempiakin" maita on siis tulossa mukaan! Onkohan koko Suomikisojen historiassa ollut missmaailmakisailijota  Luxemburgista tai Irakista? :) Ei ainakaan kovin usein.

Tosin tapana meillä on aina ollut, että maavarauksia ei ole saanut tehdä, vaan kuvia laittaessa on vasta ilmoitettu mistä kilpailija on. Eli nopeus on valttia, mutta tuskin noita maita kukaan ehtii viedä. :D
3-10-2008 15:26 Annikainen
Mä mietin vielä, että kerkiäisinkö. Olen tällä hetkellä muistaakseni kahdessa kisassa mukana ja yhdessä vielä tuomarina... Mutta yritetään, jos kerran huomiseen asti vielä kerkijää :) Pitää hakea maailmankartta ja heittää tikalla siihen, että mistäs sen kisailijan nyt löytäisi. :)

Page: [1] 2 3 4 5 6 7