2-11-2008 23:53
Aasi
Jjackin ja hailin foorumi: No habla Simlish!
Jjackin ja hailin foorumi, No habla Simlish! pyrkii mukavaksi foorumiksi, jossa on rento ilmapiiri ja vapaus ilmaista mielipiteensä. Foorumi ei kuitenkaan ole foorumi ilman käyttäjiä, joten heitä kaivataan kipeästi tälle foorumille.
Joten mikset sinäkin [url=http://nhs.muistivuoto.net/]liittyisi?[/url]
5-11-2008 14:32
Milsa
Ja muistakaa! Jos sanotte mitääääään valtavirrasta poikkeavaa laittakaa mukaan väh. 50 sanan perustelut, muuten viesti poistetaan ja teidät voidaan bannata.
6-11-2008 23:17
Aasi
[quote]Originally posted by [i]Milsa[/i] at 5-11-2008 14:32
Ja muistakaa! Jos sanotte mitääääään valtavirrasta poikkeavaa laittakaa mukaan väh. 50 sanan perustelut, muuten viesti poistetaan ja teidät voidaan bannata. [/quote]
Turhaan sinä yrität mustamaalata, olet itse myöntänyt, että kämppiksesi tuli hablaan trollinkaltaisissa aikeissa. Minun käsityksen mukaan hablan sensuuri on paljon lievempää Radolaan verrattuna, tuolla ei uhkailla, jos arvostelee foorumia tahi ylläpitoa käsittääkseni.
6-11-2008 23:28
Nakanaka
Hei, eiköhän lopeteta tämä tähän.
Kukaan ei mustamaalaa täällä ketään.
Kiitos.
10-11-2008 18:45
Milsa
Ei tarvitse mustamaalata, teette sen itse. Vai, oletteko jo laajentaneet etukäteissensuuria koskemaan myös muiden Sims 2 foorumien adminien ystäviä, perheenjäseniä, koulukavereita, seurustelukumppaneita, naapureita ja kämppiksiä? Kämppikseni ei oikein tykännyt esimerkiksi sinun viestiesi sävystä, kun luin niitä hänelle ääneen.
Koska tunnut niin kovasti pitävän hienostelivista termeistä, tutustu termiin "kenttätutkimus" "empiirinen tutkimus" ja "antropologinen koe".
Naka, lupaan nyt olla kiltisti, mutta en jaksa kuunnella aasin määyntä joka paikassa. Ihan sama mitä sanon, missä sanon, se alkaa jotain saivartelemaan.
Page:
[1]