Sims2Suomikisat

Tiina
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1682
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 23-9-2007 20:52  Profile | Blog | P.M. 
Harrastukset

Keskustelua harrastuksista tänne!
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1372
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 6-10-2007 00:57  Profile | Blog | P.M. 
Olen aika yllättynyt. Mulla on devianartissa tunnukset ja eileinen nopea piirrokseni on päätynyt jo kolmen ihmisen suosikiksi Olen aika onnellinen siitä sillä en ole koskaan pitänyt itseäni sellaisena piirtäjänä että joku innostuisi niin paljon mun kuvista

Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 858
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 6-10-2007 12:01  Profile | Blog | P.M. 
Hih, onnea Cherry.

Kuorolaulun lisäksi yksi rakkaimmista harrastuksistani on kirjeenvaihto. Sitä on tullut harrastettua kolmannelta luokalta lähtien ja välissä oli tosin vuosi tai pari etten kirjoittanut ainuttakaan kirjettä, mutta sitten alkoi uudestaan. Tällä hetkellä neljä kirjekaveria, Ausseissa ja USAssa. Mukavaa puuhaa, saa pidettyä yllä englanninkielentaitoa nyt kun en koulussa ole. En tiedä miten paljon tuota voi enää harrastukseksi kutsua, mutta kuitenkin.

Lueskeltua tulee paljon ja koskettimia paineltua. Semmoista.

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1682
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 6-10-2007 12:31  Profile | Blog | P.M. 
Hienoa Cherry, onnea Tosi hyvä piirtäjähän sinä vaikutat olevan, joten ei mikään ihme

Naka, kuulostaa kivalta tuo kirjeenvaihto Mulla oli myös pari ulkomaalaista kirjekaveria joskus muinoin yläasteaikoina. Kirjoittaminen enkuksi tuntui vaan aika hankalalta silloin kun aloin opiskelemaan enkkua vasta seiskalla

Yleensä minusta ja harrastuksista on kovin vaikeaa puhua samassa lausessa... Tänä vuonna olen kuitenkin käynyt jumpalla. Nyt syksyllä vähän harvemmin, kamu ei töiltään pääse joka kerta ja yksin minua ei sinne saa. On kai tuo koirakin jonkinmoinen harratus, vaikka en sen kanssa harrasta mitään erityisesti, muuta kuin tietty "pakollista" lenkkeilyä. Mutta onhan sitä siinäkin, vai?

Ja kaipa tuon simssailunkin ja siihen liittyvät jutskat voi ottaa jollakin tapaa harrastuksen kannalta
Jatsi
Sim
Rank: 2

UID 192
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 271
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location (Lau)ritsala
Status Offline
Post at 6-10-2007 13:22  Profile | P.M. 
Tällä hetkellä ainut harrastukseni on isoskoulutus. 3 vuosi jo menossa

Et sie ymmärä minnuu?
Älä välitä, en miekää ain.
Adelphe
Moderator
Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID 172
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 282
Reading Access 100
Registered 2-10-2007
Status Offline
Post at 6-10-2007 13:27  Profile | Blog | P.M. 
Onnea Cherry

Kirjeenvaihto kuulostaa tosiaan kivalta, etenkin noin että kavereina on ulkomaalaisia. Kehittyy englannissa. Minulla ei ole ikänä tainnut olla edes suomalaisia kirjekavereita, joita en olisi ihan muutenkin tuntenut.

Omat harrastukseni ovat taas vähän olematon kertomisen aihe. Ihan etupäässä tulee mieleen piirtäminen, mutta en sitäkään tee mitenkään säännöllisesti. Suhteellisen harvoin itse asiassa. Sitten on myös kirjoittaminen, joka ikävä kyllä usein jää kymmenien tarinaideoiden tasolle, mutta en koskaan saa mitään aikaiseksi. Siksipä onkin koulussa kivaa kun tulee äikäntunneilla tehtäväksi joku tarina, sitten on ainakin pakko kirjoittaa Se on aina ihan kohtalaisen hyvin sujunut, erityisen hyvin on jäänyt ala-asteen opettajien mukavista kommenteista mieleen se, että käytän rikasta kieltä. En kyllä silloin ymmärtänyt, mitä hän tarkoitti.

Menipä taas ehkä vähän ohi aiheen. No, joka tapauksessa. En tiedä, voiko musiikinkuuntelua kutsua varsinaiseksi harrastukseksi, mutta se olisi varmaan niistä kaikkein suurin. Kuuntelen musiikkia aina ja kaikkialla :> Ainiin, sitten tykkään kyllä myös laulaa, mutten ole osaamisestani niin kovin varma Pysynen nuotissa kyllä, ei siinä mitään, mutta ei se hirmu kauniilta kuulosta. Ihan siis itsekseni kotona lauleskelen. Ryhmässä laulaminen on tosi mukavaa, harmi vain että kovin harvoin tarjoutuu ryhmä, jossa muutkin ihmiset ovat halukkaita laulamaan. Viihdyin joka tapauksessa riparillakin erityisen hyvin "musiikintunneilla", kun oli vetäjänä tyyppi joka ei sallinut hiljaista laulua. Pääsi kerrankin käyttelemään ääntään.

Eiköhän sitä siinä ole selitystä - aiheessa tai sen ohi.

Goodnight kiss for a child in time
Swaying blade my lullaby
Purjo
Sim

UID 236
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 61
Reading Access 10
Registered 18-10-2007
Location Lempäälä, Suomi.
Status Offline
Post at 19-10-2007 13:49  Profile | P.M. 
En oikeastaan harrasta mitään.. mutta ahkerasti tulee piirrettyä ja koneella oltua xD

Canya täällä, oikealla nickillään. Meh loves PURJOOH~~
citruuna
Sim

UID 216
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 206
Reading Access 10
Registered 8-10-2007
Status Offline
Post at 19-10-2007 18:50  Profile | P.M. 
Minä harrastan disco-jazz tanssia. Se on oikein ihanaa.

DDDDAAAANNNNCCCCEEEE
DDDAAANNNCCCEEE
DDAANNCCEE
DANCE
Jenna
Sim

Naiskilpailun voitto  
UID 191
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 327
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 21-10-2007 13:08  Profile | P.M. 
Mie harrastan laulamista (kotona), marsun hoitoa, tanssia ja datailua Yritin päästä laulutunneille, mutta en päässy ku olen alle 15-vuotias... syrjintää! Ennen harrastin discotanssia käymällä sellasilla tanssitunneilla, mutta nyt syksyllä en sinne päässyt, koska tuli sellainen lukujärjestys koulussa, että en 15 minuutissa kerkeäis mennä sinne Nyt vaan kotona välillä keksin omia tansseja, ei ne nyt mitään hyviä ole, mutta kuitenkin

Niin joo, kirjeenvaihtoa miekin harrastan. Mulla on kaks kirjekaveria, ja ne on molemmat samassa koulussa ja ne on vielä kavereitakin keskenään Toisen kanssa aloitin kirjoittamaan varmaan jo 5.luokalla (oon nyt 8.luokalla), ja toisen kanssa ehkä 6.luokalla. Ollaan siis aika ahkerasti kirjoiteltu On jo mietittykin, että jos joskus tavattais, mutta kun eri paikkakunnilla asutaan, niin ei oikein onnistu. Nyt on kyllä ollu aika pitkä tauko kirjoittamisessa, toivottavasti he eivät kovasti ole suuttuneet mulle

muu (:
Purjo
Sim

UID 236
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 61
Reading Access 10
Registered 18-10-2007
Location Lempäälä, Suomi.
Status Offline
Post at 21-10-2007 13:20  Profile | P.M. 
Oho, en Jenna tienny että olet mun ikänen! Aina luullu jokskin 17 vuotiaaks?

Mä voisin harrastaa kirjeenvaihtoa, jos olisi varaa ostaa postimerkkejä! :'D

Canya täällä, oikealla nickillään. Meh loves PURJOOH~~

All times are GMT+3, the time now is 9-1-2009 08:16

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP