Sims2Suomikisat

Tiina
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1682
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 23-9-2007 20:55  Profile | Blog | P.M. 
Kirjatoukat

Kerro täällä lukuelämyksistäsi ja lempikirjoistasi
Jatsi
Sim
Rank: 2

UID 192
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 271
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location (Lau)ritsala
Status Offline
Post at 5-10-2007 01:44  Profile | P.M. 
Itse ahmin Leena Lehtolaisen kirjoja hyvällä lukuhalulla. Pidän kovin. Kaikki aria Kalliot olen lukenut ja sen lisäksi olen lukaissut kun luulit unohtaneesi kirjan ja pidin kovin.

Parhaimmat krijat ovat mielestäni juuri tuo Maria kallio - sarja, Tanssii susien kanssa (Michael Blake) ja Kunnian Tähden (Christina Wahldén).

Varsinkin tanssii susien kanssa kirjaa suosittelen.

Et sie ymmärä minnuu?
Älä välitä, en miekää ain.
Turquoise
Sim

UID 182
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 79
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Status Offline
Post at 6-12-2007 00:29  Profile | P.M. 
Mäkin oon lukenu Leena Lehtolaisen kirjoja tosi paljon, ölöl, puolen kirjoista suurinpiirtein omana, ja kaikki oon lukenu, paitsi uusinta en oo vielä saanu hommattua :p
Jenna
Sim

Naiskilpailun voitto  
UID 191
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 327
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 19-1-2008 21:49  Profile | P.M. 
Koulussa äidinkielen tunnilla ope anto kirjan luettavaksi. Se kirja oli Arto Paasilinnan kirjoittama Hirtettyjen kettujen metsä. Mun mielestä oli todella hyvä kirja, vaikka aluksi epäilinkin koko kirjaa. Kirjassa on eräs Oiva Juntunen, joka on rikollinen, ja hän lähtee Lappiin piiloon murhaajaa. Hän tapaa erään majuri Remeksen, ja he asuvat metsässä melkein puoli vuotta. Oivalla on kultaa tosi paljon ja he käyvät ostamassa kaikkea kallista.
Enempää en tohdi kertoa kirjasta, sillä sitten menee maku siitä

muu (:
Linda
Sim

UID 189
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 90
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Status Offline
Post at 22-1-2008 22:12  Profile | P.M. 
Olen lukenut Thomas Harrisin Uhrilampaat, Hannibalin, Nuoren Hannibalin ja nyt menossa Punainen lohokäärme. Hannibalin loppu varsinkin oli loistava. Aika raakojahan nuo kirjat välillä on, mutta onneksi mulla on hyvä sietokyky sellaseen. Tykästyin tosi paljon tuohon Hannibal Lecteriin... Nimenomaan sen ajattelutavan takia. (Miten mua aina kiinnostaa fiksujen sarjamurhaajien ajatukset.. )

Seuraavaksi lainaan kaverilta Uusikuu- kirjan. Toivottavasti on yhtä hyvä, kuin ensimmäinen kirja, Houkutus nimeltään.

#
Once again my friend
storm clouds are rolling in..
Adelphe
Moderator
Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID 172
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 282
Reading Access 100
Registered 2-10-2007
Status Offline
Post at 22-1-2008 23:25  Profile | Blog | P.M. 
Jopas nyt, Linda. Viestisi kuulostaa hirveän tutulta, vaikken minä olekaan lukenut mitään noista.
Nuo Hannibalit kiinnostavat tavattomasti, juurikin sen itse Lecterin ja hänen ajattelutapansa takia. Vaikuttavat todella mielenkiintoisilta kirjoilta, eikä se raakuuskaan mitään haittaa.

Toinen oli sitten tuo Houkutus, senkin olen halunnut lukea jo joitakin viikkoja. Ei vain ikinä saa aikaiseksi marssia kirjastoon ja lainata. Olen kirjasta kuullut kuitenkin niin paljon hyvää palautetta, että kiinnostaa kovasti.

Goodnight kiss for a child in time
Swaying blade my lullaby
Linda
Sim

UID 189
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 90
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Status Offline
Post at 13-2-2008 20:53  Profile | P.M. 
Noniin nyt sain luetuksi Houkutuksen jatko-osan Uusikuun. Oli ihan hyvä, varsinkin Jacobista tykkäsin.

Nyt olisi taas hakusessa joku kirja, mutta ei meinaa keksiä mitään kiinnostavaa. Taidan vain olla liian valikoiva..
Joku hyvä, raaka ja edes hieman realistinen merirosvokirja olisi mukava lukea, mutta en ole kyllä törmännyt sellaiseen.
Tahtoisin myös lukea Anne Ricen loput vampyyrikronikat, mutta mun enkulla ei vielä taideta niitä lukea.

#
Once again my friend
storm clouds are rolling in..
Tredici
Newbie
Rank: 1

UID 364
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 2
Reading Access 10
Registered 5-7-2008
Status Offline
Post at 5-7-2008 13:06  Profile | P.M. 
Siis minähän olen ihan sekopäinen kirjojen kanssa. Ahmin niitä oikein kunnolla, ja pystyn hyvin lukemaan 2-3 200 sivuista kirjaa päivässä.  Olen lukenut jokaisen Sweet Valley High kirjan (kaikki 2 kertaa, jotkut 3 kertaa), kaikki Nina kirjat (2kertaa), Kaikki Mystery Clubit, Tiinat, Bertit, Sistersclubit, so litle timet, salkkarit.... Ja lukuisia yksittäisiä kirjoja, Tuija Lehtisen kirjat ovat hyviää... Lisäksi Jaqueline WIlson (kirjoitettiinko nimi noin?)
Janelail
Sim

UID 211
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 196
Reading Access 10
Registered 6-10-2007
Status Offline
Post at 24-8-2008 11:53  Profile | P.M. 
Isabelle Allenden kirjoista olen pitänyt, ne ovat todella hyviä rakkaustarinoita ja ihmiskohtaloista kertovia. Henkien talo nimistä kirjaa häneltä en ole vielä lukenut, mutta aion kyllä, elokuvana ainakin oli tosi hyvä.
nosferatu
Sim

UID 384
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 61
Reading Access 10
Registered 18-8-2008
Status Offline
Post at 30-11-2008 16:35  Profile | P.M. 
Ajattelin nyt tulla tänne vuodattamaan... Eilen illalla (tai puoliksi tänään yöllä) luin Stephenie Meyerin (menikö oikein?) Houkutuksen... *On korviaan myöten rakastunut Edward Culleniin * Nyt on kauhea hinku päästä lukemaan Uusikuuta, mutta sisko lukee nyt enkä jaksa lainata kirjastosta toista meille, joten odotan kiltisti vuoroani (kun sisko oli uimahallissa, luin salaa sivulle 62, kjäh kjäh)... Edward Cullen... huoh...

Kuka lohduttaisi Nyytiä?

All times are GMT+3, the time now is 9-1-2009 08:40

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP