Sims2Suomikisat

Tiina
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1682
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 23-9-2007 21:45  Profile | Blog | P.M. 
Travian

Osoite Suomi-servuille on tässä:
http://www.travian.fi/index.php
Sunflow
Newbie
Rank: 1

UID 218
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 46
Reading Access 10
Registered 8-10-2007
Status Offline
Post at 7-12-2007 02:32  Profile | P.M. 
Koukussa ollaan. Aamun ensimmäinen toimi on avata kone ja mennä tarkastamaan kylä ja joukot, rakentaa kertyneillä resoilla, ja sen jälkeen vasta ehtii vessaan ja kahvinkeittoon. Ja sitten taas koneelle tarkastamaan kylä, haen kahvin ja aamupalan, syön/juon ne koneella, tarkastan kylän jne . Siinä se päivä sitte vierähtääkin, kylää kasvattaessa, naapureita farmatessa ja liiton foorumilla turistessa.

Loistava peli
Roze
Administrator

UID 73
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 39
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Status Offline
Post at 12-5-2008 21:48  Profile | Blog | P.M. 

QUOTE:
Originally posted by Sunflow at 7-12-2007 01:32
Koukussa ollaan. Aamun ensimmäinen toimi on avata kone ja mennä tarkastamaan kylä ja joukot, rakentaa kertyneillä resoilla, ja sen jälkeen vasta ehtii vessaan ja kahvinkeittoon. Ja sitten taas ko ...

Sama juttu   Miten ihminen voikin olla niin koukussa johonkin näin pahasti:?!?!  Ja just ennen vappua päätin etten varmana aloita uudella speed servulla, mutta toisin kävi
Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 2010
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Online
Post at 12-5-2008 21:59  Profile | Blog | P.M. 
Ja minä en päässyt koko peliin oikein kunnolla käsiksi. Ei voi vähempää kiinnostaa Jokaisella omat juttunsa

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1051
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 12-5-2008 22:02  Profile | Site | P.M. 
Minä taas laitoin juuri nelosen tilini poistumaan eilen, enää ei voi perua.. Hiukan ehkä harmittaa mut ei tahdo vaan aika tai mielenkiinto riittää kun kaatui meidän liittoumakin jo aikoja sitten.
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1682
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 13-5-2008 10:57  Profile | Blog | P.M. 
Itse olen niin totaalisen kypsynyt ja kyllästynyt tuohon touhuun. Speed on aivan liikaa mulle, ei mulla kerta kaikkiaan ole aikaa sille uhrata niin paljoa kuin se vaatii.
Vitosservulla aloitin silloin kuin se alkoi, ja sen yritän selvittää kunnialla loppuun, saa nyt nähdä sitten. Meillä on hyvin toimiva liitto / koalitio, saman porukan remmissä olen ollut alusta asti... Mutta porukkaa on muutenkin lopetellut parin viime kuukauden aikana tosi paljon, niin en tiedä, kehtaako sitä sitten heittää hanskoja tiskiin. Mutta tämän jälkeen ei enää yhtään traviaania mulle ikinä!

Haluan takaisin elämän, jolloin ei tarvi olla NIIN riippuvainen koneesta että viikonloppunakin ensitöiksi kone auki, kun sängystä nousee. Ja sitten hullu stressi jos et ole tajunnut hommata sitteriä ja viivähtääkin pitempään, että pääset taas koneelle. eijeijei, huijuijui....

Roze
Administrator

UID 73
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 39
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Status Offline
Post at 18-11-2008 03:55  Profile | Blog | P.M. 
Heh, tuolla mennään edelleen eikä loppua taida näkyä

All times are GMT+3, the time now is 9-1-2009 09:04

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP