Sims2Suomikisat

Subject: Unelmakämppä 3 *KISA LOPPUNUT*
Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 858
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 6-10-2007 11:49  Profile | Blog | P.M. 
Tiinatiina..Voisinkohan sittenkin jättää tuomaroimisen ja osallistua kisaan?

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Tiina
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1682
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 6-10-2007 12:18  Profile | Blog | P.M. 
No jo vain Naka, mukava kun osallistut

Tuomariksi siis jos joku tahtoo niin olis paikka auki! Tai oikeastaan,  Heidi, haluatko siirtyä varatuomarin paikalta tuomariksi?
marika
Sim
Rank: 2

UID 181
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 114
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 6-10-2007 14:57  Profile | P.M. 
Stones

-Heissan! Me olemme Stonesin perhe Las Falésta. Perheesseme kuuluvat minä Emilia, 28 vuotias lastenlääkäri, siskoni Cesilia, 21 vuotias tanssikoulunpitäjä, sekä rakkaat lapseni Miraella 8 ja Minnea 3. No kerroppas Cesilia sinä jotain.
- No tuota...Minä ja Emilia rakastamman sisustamista ylikaiken! Haluamme tehdä tulevasta kodistamme modernin, mutta kodikkaan. Osallistuimme kisaan, koska pidämme haasteista ja haluamme päästä toteuttamaan oman unelmatalomme. Uskon meidän pääsevän kilpailussa pitkälle.
- Äitiii, saanks mä omaan huoneen.
- No, katsotaan Miraella.
- Äittiii, saanko minäki oman makkalin?
- Se nähdään sitten myöhemmin tytöt.
-Tämä tältä erään. Nähdään pian!

kuvassa tummatukkainen nainen on Emilia ja vaaleatukkainen Cesilia.
(pahoittelen kuvan laatua)

[ Last edited by  marika at 10-8-2007 00:26 ]

Attachment: Your usergroup does not have permission to access attachments

Heidi
Sim

UID 180
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 324
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Varkaus
Status Offline
Post at 6-10-2007 15:20  Profile | P.M. 

QUOTE:
Originally posted by Tiina at 10-6-2007 17:18
No jo vain Naka, mukava kun osallistut

Tuomariksi siis jos joku tahtoo niin olis paikka auki! Tai oikeastaan,  Heidi, haluatko siirtyä varatuomarin paikalta tuomariksi?

Mie vastasin tuol aiemmin jo sulle, kyllä se mulle passaa, mut en ole sitte ollu koskaan tuomarina et joku saa neuvoo mut alkuun
Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 2010
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 6-10-2007 15:45  Profile | Blog | P.M. 
Heidi, kerta se on ensimmäinenkin ja Tiina antaa kyllä hyvät ohjeet sitten kun tuomaroinnin aika on Kiva että aloitit tuomarointiurasi

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Heidi
Sim

UID 180
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 324
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Varkaus
Status Offline
Post at 6-10-2007 15:58  Profile | P.M. 
kiitoksia

edit// hmmm oon mukamas offline
Jenna
Sim

Naiskilpailun voitto  
UID 191
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 327
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 6-10-2007 16:34  Profile | P.M. 
mie yritin aikasemmin laittaa tän mut ei näkyny kokeilen nyt uudestaan.

Emma ja Mike Johansson

- Hei kaikki! Minä olen Emma Johansson…
- … ja minä olen Mike Johansson. Olemme olleet ystäviä lapsuudesta asti, ja pari kuukautta sitten menimme naimisiin. Mitäs tässä pitäisi muuta kertoa?
- Kulta, jos vaikka kertoisit miksi osallistuimme kilpailuun? Ihan vain pikkuehdotus.
- Todellakin! Osallistuimme tähän kisaan, koska emme enää halunneet asua vanhassa talossamme.
- … ja olemme haaveilleet unelmatalosta jo teini-iästä asti. Päätimme jo silloin, että meistä tulee kämppiksiä ja rakennamme unelmiemme talon. Emme tietenkään silloin arvanneet, että menisimme naimisiin.
- Unelmatalo olisi tosi kiva juttu, jos niitä pikkuisiakin pyörähtää…
- Oi kulta, oletko sinäkin ajatellut sitä?
- Tottakai! *suutelee Emmaa*
- Mehän aivan eksymme ulos aiheesta! Luulen, että ymmärsitte jo miksi halusimme osallistua kilpailuun. Lisäksi minä olen aina rakastanut sisustamista, olen sisustanut ystävieni taloja. Luulen, että tulemme pärjäämään hyvin tässä kilpailussa.
- Kyllä Emma ainakin osaa sisustaa, minä olen varmaan makutuomari Emman valinnoissa *naurahtaa*
- Kyllä sinäkin saat sisustaa!
- No hyvä juttu *hymyilee*

muu (:
Koralli
Sim

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto  
UID 178
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 191
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Korpikuusen kannon alla.
Status Offline
Post at 6-10-2007 18:46  Profile | Site | P.M. 
Pitkällisten laskeskelujen tuloksena huomasin, että miulla on just sopivasti aikaa tämän kilpailun läpiviemiseen, kun sattuu sopivasti olemaan syysloma ja TET-jakso tuossa välissä. Pitää enää vaan toivoa että kone kestää rasituksen, tähän mennessä olen yli puolet kisoista joutunut keskeyttämään kun peli ei ole toiminut. : /

Perhe Apach

Apachin perhekunta päätti osallistua sisustelukilpailuun huomatessaan alunperin vain kahdelle ihmiselle tarkoitetun huoneistonsa turhan pieneksi. Kyllä, takapirun aivot ovat tyhjät, ja joudutte siis tyytymään tuollaiseen minimaaliseen tekstinpätkään.

[ Last edited by  Koralli at 10-6-2007 17:48 ]

~The story behind the painting I drew is already told~
Ava©Melanie Delon
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1682
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 6-10-2007 20:36  Profile | Blog | P.M. 
Hienoa, osallistujia!

Marika olit ilmoittautnut tuomariksi, mutta ihan kiva että päätitkin osallistua Yksi tuomarin paikka on siis auki, halukkaat ilmoittautukoon
Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 858
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 7-10-2007 18:27  Profile | Blog | P.M. 
Noelle &Thomas Keen

-Moikka. Olemme Keenin pariskunta, minä olen Thomas ja tämä on ihana ja kaunis vaimoni Noelle.

-*naur* Olemme asuneet tässä samassa vuokra-asunnossa kohta kolme vuotta ja vaikka tämä onkin melko kaamea luukku, tulemme aina muistelemaan sitä hyvillä mielin, onhan se kuitenkin ensimmäinen yhteinen kotimme. Olemme kuitenkin kovin innoissamme tästä mahdollisuudesta sisustaa oma unelmakämppämme.*hörppii kahviaan*

-Olemme olleet naimisissa reilun vuoden nyt ja tulleet suhteessamme siihen pisteeseen, että olisi aika hypätä askel eteenpäin ja meillä se tarkoittaa omaa (ja isompaa) asuntoa. Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka meitä pian olisi kahden sijasta kolme.. *taputtaa vaimonsa reittä*

-Niin..mit..Noh, Thom..eipäs mennä asioiden edelle. Jos nyt yksi edettäisiin yksi asia kerrallaan. *naur*

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.

All times are GMT+3, the time now is 9-1-2009 07:57

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP