Sims2Suomikisat

Subject: Miten laitan avattaren?
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1363
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 24-9-2007 12:04  Profile | Blog | P.M. 
Miten laitan avattaren?

Oikealla ylhäällä näkyy kohta Member's CP paina siitä.

Sen jälkeen saat kuvan 2 mukaisen sivun esille. Mene kohtaa: Edit profile

Nyt saat pitkän listan henkilökohtaisista profiilimuutoksistasi joita voit tehdä, mutta kun menet aivan alas siellä on kohta Avatar.

Voit ladata avattarin joko koneeltasi tai sitten jostain netistä. Suositeltava pikseli koko olisi enintään 120 x 120 pikseliä.
Tallenna muutokset kohdasta submit.

Jos on jotain ongelmia asian kanssa niin laita p.m viestiä jollekin adiminille tai moderaattorille niin selvitetään mistä kiikastaa

Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 27-1-2008 20:44  Profile | Blog | P.M. 
En tiedä onko kukaan yhtä puusilmäinen kuin minä, mutta lisään tämän kuitenkin tänne. Eli, jos tuntuu että avatarisi ei asetu millään oikean kokoiseksi, kannattaa tarkistaa tämä kohta tuolta Edit Profile-sivun alareunasta:

Sinun täytyy kirjoittaa tuohon *-kohtaan oman avattaresi koko. Minun tapauksessa kuva on 116x120 kokoinen, joten olen avataria lisätessäni laittanut nuo numerot, ja nykyisin ne näkyvät tuossa.
Tuo kohta siis säätää sen, minkä kokoisena avatarisi näkyy.

Jollet tiedä, minkä kokoinen avatar on, sen näkee monestakin paikasta.
Jos olet ladannut sen photobukettiin, näet kuvan koon klikkaamalla sitä; avautuu sivu, jonka vasemmassa alareunassa on harmaalla tekstillä kuvan tietoja, Photo Description. Havainnekuva.
Myös ihan tavallisella Paintilla voi tarkistaa koon klikkaamalla yläreunasta Kuva -> Määritteet (kuvapistettä).

All times are GMT+3, the time now is 4-12-2008 07:03

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP