Sims2Suomikisat

Subject: Unelmien Poikamies
Tiina
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1682
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 6-10-2007 22:38  Profile | Blog | P.M. 
Kayla Grissom

Ikä 24-vuotias
Asuinpaikka: Goldengroven Stadi
Ammatti: toimittaja

"Tässä sitä nyt sitten ollaan... kiitos ystävieni. Heidän mielestään minun olisi jo aika löytää itselleni elämänkumppani, koska olen elellyt sinkkuna melko pitkään, edellisestä suhteestani on aikaa. Olen miehien suhteen aika nirso. Kaiketi ystäväni ovat oikeassa, ja olisihan se pitkästä aikaa ihanaa käpertyä oman kullan kainaloon! Lähdin siis ihan mielenkiinnolla tähän kilpailuun mukaan, sillä eihän sitä koskaan tiedä mitä se tuo tullessaan! Suhtaudun yleensäkin asioihin avoimin mielin, en tyrmää mitään juttua suoralta kädeltä tutustumatta siihen ensin paremmin.
No jospa kertoisin itsestäni sitten jotain... Olen luonteeltani aika menevää sorttia, mutta viihdyn myös hyvin kotona jos seura on hyvää. Olen impulsiivinen, en siis juurikaan suunnittele viikkoja etukäteen asioita, vaan saatanpa päättää edellisiltana että huomenna lähdetäänkin lomalle, jos se siis töiden puolesta käy. Minun kanssani ei taatusti tule tylsää!
Kotini on useimmiten siisti, sillä en pidä epäjärjestyksestä. Sisustaminen on kivaa. Mikään varsinainen kodinhengetär en kuitenkaan ole, vaikka osaan siivota ja laittaa ruokaa ja teen niitä asioita kyllä ihan mielelläni. Mutta elämäni ei keskity vain ja ainoastaan kodin ylläpitämiseen, eikä tule keskittymään. Haluan hankkia monenlaisia kokemuksia, ja haluan matkustella, jota teen jonkin verran jo toimittajantyöni puolesta. Mutta en välttämättä haluaisi matkustella yksin... Romattinen auringonlasku hiekkarannalla ei oikein tunnu miltään ilman omaa rakasta. Lapsia haluan jossain vaiheessa, kun aika on sille oikea.
Olen siis ammatiltani toimittaja. ja rakastan työtäni. Tapaan erilaisia ihmisiä, ja työni on vaihtelevaa. Teen töitä myös aika paljon kotoa päin, makuuhuoneessani minulla on työnurkkaus, johon juuri mahtuu työpöytä ja tietokoneeni. Ehkä jonain päivänä asun isommassa talossa (asunko siinä sitten yksin, vai olenko ehkä löytänyt elämäni miehen...), ja saan työasiani suljettua omaan huoneeseensa.
Eiköhän siinä olleet tärkeimmät. Odotan innolla että tapaan sinut, unelmien poikamies!

Kayla"

Kayla työnsä parissa...

Lisään sen ekstrakuvan jos ehdin ennen deadlinea
Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 858
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 6-10-2007 22:49  Profile | Blog | P.M. 
Kaunis tyttö, Tiina. Ei haittaa vaikkeivät kasvot näy työkuvassa..kasvokuvassa kuitenkin näkyvät.

Kaipailisin vielä kahta tuomaria..niin ja tietysti lisää kilpailijoitakin..

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Heidi
Sim
Rank: 2

UID 180
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 324
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Varkaus
Status Offline
Post at 7-10-2007 00:18  Profile | P.M. 
Ihania simejä
Xeevi
Sim

UID 206
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 97
Reading Access 10
Registered 4-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 7-10-2007 09:48  Profile | P.M. 
Mää voin olla tuomari On niin paljon nättejä simejä jo valmiiksi, ja ite en oo tehny simejä aikoihin!

[ Last edited by  Xeevi at 10-7-2007 08:49 ]
Nakanaka
Super Moderator

UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 858
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 7-10-2007 10:53  Profile | Blog | P.M. 
Loistavaa Xeevi! Laitoin sulle pm:n aiheesta.

Huomiohuomio! Olisin enemmän kuin tyytyväinen jos yksi tuomari ilmoittautuisi ja pari osallistujaa tulisi vielä..

[ Last edited by  Nakanaka at 10-7-2007 09:55 ]

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
marika
Sim

UID 181
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 114
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 7-10-2007 14:59  Profile | P.M. 
ihastuttavia neitokaisia kaikilla (=

Paula
Super Moderator

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 7-10-2007 15:08  Profile | Blog | P.M. 
Ihania osallistujia ihan kaikilla!

Nakanaka
Super Moderator

UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 858
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 8-10-2007 11:25  Profile | Blog | P.M. 
No niin. Esittelykierroksen deadline on siis huomenna klo 18 ja osallistujia tällä hetkellä kuusi. Vielä mahtuu mukaan vallan mainiosti, joten osallistumaan nyt vaan kaikki niin saadaan kisa hyvin alkuun.

Huomisen deadlinen päätyttyä esittäytyy poikamies ja laitan osallistujille latauslinkin, josta saa ladattua sekä talon että hepun.

E/ Tosiaan, osallistua voi vaikka kolmella simillä, jos haluaa, eli nyt jo osallistuneetkin, laittamaan lisää kauniita naisia! Kuudella osallistujalla pääsee kyllä jo alkuun, mutta jotta ei tulisi niin dramaattista yhden simin pudotusta/kierros niin pari uutta kaunokaista ei olisi pahitteeksi. *vinkvink*

[ Last edited by  Nakanaka at 10-8-2007 20:18 ]

Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1372
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 9-10-2007 14:17  Profile | Blog | P.M. 
Nimi: Natalie Urahsima
Lempinimet: Natsku, Nappula, Nata
Ikä: 20v
Ammatti: Pian kirjallisuustieteen maisteri
Horoskooppi: Kalat
Asuinpaikka: Rosefordin yliopiston kampus, pian Old York City.

Hei. Olen räväkkä punapää opiskelija tyttö Rosefordin yliopistolta, Rovenesta. Tänne yleensä tulevat Holy woodin nuoret opiskelemaan ja Holy Woodin kasvatteja minäkin olen. Tosin olen täydellinen sekasikiö sillä minussa virtaa japani-ranskalais-iso-britanilaista verta. Olen koko ikäni ollut hieman poikamainen ja yliopistollakin olen kauhistanut opettajia prätkärotsillani sekä chopperilla. Tosin ajoin kolmannen vuoden lopussa pahan ulos ajon ja siinä meni se ajoneuvo. Kun olet saanut tämän kirjeen olen jo valmistunut Kirjallisuustieteen maisteriksi en todellakaan tiedä mitä sillä nimikkeellä tehdään. Vaikka olenkin ulkoapäin kovan ja vahvan näköinen niin sisimmässäni olen ujo ja herkkä nainen. Opiskelu toverini yllyttivät minut tähän kisaan, koska veikkaavat etten muuten koskaan tule löytämään miestä ujouteni takia. Olen hyvin eläinrakas, kotona meillä oli kissa nimeltään Monster ja koira nimeltä Boy. Toivonkin että tulevaisuudessa voin lasten lisäksi ottaa perheeseen myös lemmikkejä. Erityisesti minut saavat syttymään tummahiuksiset miehet, tämä juontaa juurensa siitä koska isäni on musta hiuksinen ja hän on edelleen todella komea. Äitini on punapää, josta olenkin saanut sitten innostukseni värjätä hiukseni aina punaiseksi. Lempi hommaani on ehdottomasti ottaa rennosti, saatan viettää useita tunteja tekemättä mitään, mutta silloin kun aloitan jotain vien sen lopuuun vaikka itkien. Pahus myöhästyn pian luennolta eli täytyy lopettaa tämä sähköpostin kirjoittaminen nyt. Toivon todella että saisin tavata sinut.

Sinun omasi jo Natsku ;)

Harrastan muuten intohimoisesti myös maalausta josta halusin laittaa sinulle myös kuvan

Nakanaka
Super Moderator

UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 858
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 9-10-2007 19:37  Profile | Blog | P.M. 
Ihanaa, vielä uusi osallistuja!

Esittelykierroksen virallinen deadline on siis umpeutunut. Käynnistän ensimmäisen varsinaisen kierroksen piakkoin (lue: tämän illan aikana), mutta huomio! Vielä uusien kilpailijoiden toivossa annan mahdollisuuden osallistua kilpailuun vielä tämän alkavan kierroksen aikana. Eli vielä on mahdollisuus osallistua!

All times are GMT+3, the time now is 9-1-2009 08:18

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP