Tiina
Administrator

UID 70
Digest Posts
1
Credits 10
Posts 1682
Reading Access 200
Registered 13-9-2007 Location Lapland
Status Offline
|
|
|
Kayla Grissom
Ikä 24-vuotias
Asuinpaikka: Goldengroven Stadi
Ammatti: toimittaja
"Tässä sitä nyt sitten ollaan... kiitos ystävieni. Heidän mielestään minun olisi jo aika löytää itselleni elämänkumppani, koska olen elellyt sinkkuna melko pitkään, edellisestä suhteestani on aikaa. Olen miehien suhteen aika nirso. Kaiketi ystäväni ovat oikeassa, ja olisihan se pitkästä aikaa ihanaa käpertyä oman kullan kainaloon! Lähdin siis ihan mielenkiinnolla tähän kilpailuun mukaan, sillä eihän sitä koskaan tiedä mitä se tuo tullessaan! Suhtaudun yleensäkin asioihin avoimin mielin, en tyrmää mitään juttua suoralta kädeltä tutustumatta siihen ensin paremmin.
No jospa kertoisin itsestäni sitten jotain... Olen luonteeltani aika menevää sorttia, mutta viihdyn myös hyvin kotona jos seura on hyvää. Olen impulsiivinen, en siis juurikaan suunnittele viikkoja etukäteen asioita, vaan saatanpa päättää edellisiltana että huomenna lähdetäänkin lomalle, jos se siis töiden puolesta käy. Minun kanssani ei taatusti tule tylsää!
Kotini on useimmiten siisti, sillä en pidä epäjärjestyksestä. Sisustaminen on kivaa. Mikään varsinainen kodinhengetär en kuitenkaan ole, vaikka osaan siivota ja laittaa ruokaa ja teen niitä asioita kyllä ihan mielelläni. Mutta elämäni ei keskity vain ja ainoastaan kodin ylläpitämiseen, eikä tule keskittymään. Haluan hankkia monenlaisia kokemuksia, ja haluan matkustella, jota teen jonkin verran jo toimittajantyöni puolesta. Mutta en välttämättä haluaisi matkustella yksin... Romattinen auringonlasku hiekkarannalla ei oikein tunnu miltään ilman omaa rakasta. Lapsia haluan jossain vaiheessa, kun aika on sille oikea.
Olen siis ammatiltani toimittaja. ja rakastan työtäni. Tapaan erilaisia ihmisiä, ja työni on vaihtelevaa. Teen töitä myös aika paljon kotoa päin, makuuhuoneessani minulla on työnurkkaus, johon juuri mahtuu työpöytä ja tietokoneeni. Ehkä jonain päivänä asun isommassa talossa (asunko siinä sitten yksin, vai olenko ehkä löytänyt elämäni miehen...), ja saan työasiani suljettua omaan huoneeseensa.
Eiköhän siinä olleet tärkeimmät. Odotan innolla että tapaan sinut, unelmien poikamies!
Kayla"
Kayla työnsä parissa...
Lisään sen ekstrakuvan jos ehdin ennen deadlinea 
|
|
|