Sims2Suomikisat

Subject: Unelmien Poikamies
Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1051
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 9-10-2007 20:10  Profile | Site | P.M. 
Tiina sun simi näyttää ihan Laura Voutilaiselta.

Kauniita neitosia kaikilla!
Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 858
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 9-10-2007 20:13  Profile | Blog | P.M. 
Poikamies esittäytyy

"Hei kaikki. Viimein pääsen minäkin ääneen. Täytyy heti alkuun todeta että olen hyvin otettu saamastani huomiosta. Ei sitä ihan
joka poika pääsekään näin monen kaunottaren tavoiteltavaksi. *naur*

Minun pitäisi varmaan kertoa itsestäni jotakin..aloitetaan ihan perusasioista. Nimeni on Joshua Harris. Olen 25-vuotias. Äitini
sanoo minun olevan vielä nuori (myönnettäköön, että olenkin) ja ettei minun pitäisi hätiköidä puolison löytämisessä. Tunnen
kuitenkin olevani siinä vaiheessa elämääni, että olisi aika löytää jotakin pysyvää rinnalleni. Haluan puolison, jonka kanssa jakaa
kaikki elämän ilot ja surut.

Olen ehdoton yhden naisen mies, en etsi yhden illan juttuja. Minulla on takanani pari suhdetta, viimeisin taisi olla alusta asti tuhoon
tuomittuja ja kaatuivat silkkaan mahdottomuuteensa. Oli ikävää huomata, että alkuhuuman loputtua meillä ei ollutkaan enää jäljellä
yhtään mitään, mille perustaa suhteemme. Lähdimme viimein omille teillemme. Olen romantikko ja teen kaikkeni jotta rakkaallani olisi
hyvä olla. Ehkä se on täyttä rakkautta, ehkä osaksi miellyttämisen halua. Mutta totuus on, että kun rakastun, rakastun kunnolla enkä
osaa nähdä ketään muuta. *naur* Se voi olla minun ongelmani lähtiessäni tähän mukaan..niin monta kaunista naista. Niin monta
erilaista luonnetta, näissä on pakko olla mukana se Yksi ja Ainoa. Mutta oletko se Sinä vai Sinä vai kenties Sinä..

Millaista naista olen etsimässä? Täydellistä tietysti. Mutta mikä sitten on täydellistä..sitä en tiedä. Uskoisin tietäväni jos sellainen
sattuu kohdalle. *naur* En osaa ulkonäöllisiä seikkoja kuvailla, kaikki naiset ovat kauniita, siksi he ovat sitä kauniimpaa
sukupuolta. En haluaisi lausua tässä kliseitä, mutta ulkonäköä tärkeämpää on se mitä on sisällä.

Unelmieni naisella on luonnetta. Hän on itsevarma, hauska, herttainen ja herkkäkin saa olla ja uskollinen. Kuten aikaisemmassa pienessä esittelyssäni jo kerrottiinkin, lapset eivät ole este suhteen kehittymiselle, eivät missään tapauksessa. Unelmieni nainen on avoin, ei pelkää kertoa mitä ajattelee ja jakaa tunteitaan. Hän on älykäs, muutenkin kuin oppineella tasolla. Hän on epäitsekäs, ajattelee muitakin kuin itseään. Toisaalta, pieni itsekkyys sallitaan, sillä sitä on meissä jokaisessa.

Toivottavasti pidät ulkoilusta. Vaeltaminen ja samoilu ovat rakkaita harrastuksiani. Rakastan raitista ilmaa ja kauniita kuvauksellisia maisemia. Lähden mielelläni kanssasi vaikka telttailemaan.

Tämä on ihan järkyttävän vaikeaa. Tämä kuvailu millainen Sinun pitäisi olla. Olet paras kuitenkin sellaisena kuin olet. Sitä arvostan naisessa eniten. Et yritä esittää mitään vaan olet aidosti oma itsesi. Toivottavasti olet myös pysyvä.

Nyt täytyy varmaan jo sulkea suu. Odotan innolla tulevaa.

- J"

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Nakanaka
Super Moderator

UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 858
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 9-10-2007 20:36  Profile | Blog | P.M. 
Poikamies on esittäytynyt.

Toisen kierroksen tiedot kakkospostissa!

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1372
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 9-10-2007 20:40  Profile | Blog | P.M. 
Olenko sokea kun en löydä poikamiestä ladattavaksi vai olinko vaaan liian nopea?

Nakanaka
Super Moderator

UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 858
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 9-10-2007 20:45  Profile | Blog | P.M. 
Haa, olet nopea Cherry!
Laitan osallistujille latauslinkin PM:nä.

E/ Latauslinkkien pitäisi nyt olla kaikilla osallistujilla pm-boksissa. Ei kun kuvien ottoon vaan!

[ Last edited by  Nakanaka at 10-9-2007 19:48 ]

Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1372
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Offline
Post at 10-10-2007 10:20  Profile | Blog | P.M. 
Marissa Leto

Minulle oli todella tärkeää etten näyttäisi heti alkuunsa liian tyrkyllä olevalta, niinpä valitsinkin monta tuntia vaatteita kotonani, tajusin kauhukseni etten ole poikien syntymän jälkeen käynyt yhtä ainutta kertaa vaateostoksilla ja sen että kaikki vaatteni olivat poppari ajoiltani ja aivan liian rohkeita. Mielessäni pyöri koko ajan se että Joshuan kiinnostus
lopahtaisi kumminkin tyhmien juttujeni takia, en ollut vuosiin käynyt treffeillä ja mietin myös sitä kuinka monia hienoja naisia Joshua tapaisi. Minun olisi tehnyt mieli soittaa hänelle tämän itseni latistamisen jälkeen että en tulekaan, mutta jokin sisälläni sanoi , että minun olisi parasta mennä.

Joshua vei minut keilaamaan, pidimme todellakin hauskaa tanssien, keilaten ja kävimme ottamassa toisistamme yhteiskuvat molemmille. Joshua ja minä olimme halunneet molemmat paikaksi jonkun hieman urheilullisemman paikan ja keilahallilla sattui olemaan hohtokeilaus-ilta joten suunnitimme sinne. Tiukan matsin jälkeen menimme keilahallin kahvioon juttelemaan. Totta kai olimme jutelleet kielaillessa itsestämme, perheistämme sekä menneisyydestämme. Kahvilla keskutelimme hieman tulevaisuuden suunnitelmista. Koko illan tunnelma oli sellainen kun olisimme tunteneet aina, Joshua oli herrasmies ja minä olin minä, eikä Josh pahastunut ollenkaan, että välillä heitin pientä flirttiä. Illan päätteeksi Joshua torui minua siitä etten ottanut poikia mukaan, mutta lupasin hänelle tuoda pojat mukaani ensi kerralla.

Tapaamisen jälkeen oloni oli humaltunut, oli niin humaltunut ihastuksesta, ettei voinut olla tosikaan. Mietin Joshuaa koko ajan ja mietin kuinka olinkaan meinannut jättää koko tapaamisen välistä. Josh oli tumma sekä hänellä oli sänki juuri niinkuin unelmieni miehellä ja hän halusi perheen, kaiken tuon lisäksi hän oli urheilullinen. Heti kotiin päästyäni olisi halunnut soittaa hänelle ja pyytää hänet uudestaan treffeille mutta kilpailussa on sääntönsä ja sillä hetkellä sydämeeni koski hieman kun tajusin että oli lähtenyt kisaan leikkimielellä, mutta nyt olin jo rakastumassa mieheen.

(Marissalla ja Joshualla on oikeastikin pelissäni kolme salamaa yhteen sopimisen merkiksi ^^ siis ilman että muokkasin kummankaan mitään tietoja )

Nakanaka
Super Moderator

UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 858
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 10-10-2007 10:38  Profile | Blog | P.M. 
Jee, ensimmäiset kierroskuvat. Loistavaa Cherry!

Jatsi
Sim
Rank: 2

UID 192
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 271
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location (Lau)ritsala
Status Offline
Post at 10-10-2007 13:06  Profile | P.M. 
oijoi mikä namu tuo josh <3

Et sie ymmärä minnuu?
Älä välitä, en miekää ain.
Administrator
Master Of Typo

UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1372
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Offline
Post at 10-10-2007 20:55  Profile | Blog | P.M. 
Natalie Urahsima

Olin innoissani tätä hetkeä olin odottonut nämä pari päivää joiden aikana olin muuttanut Old york cityyn. Päätin valmistautua treffeille rentoutumalla ja minulle rentoutuminen tarkoitti maalaamista. Samalla maalatessani mietin saisinko Joshuasta kenties joskus mallin maalaukseeni vaikkei meistä tulisi paria, samalla mietin myös sitä tulisiko kenties meistä ystäviä, mietin myös saisinko häneltä ensisuukkoni. Tunteeni olivat ehdottomasti sitä mieltä että minun täytyisi ottaa kaikki aluksi kaverilliselta pohjalta sillä en haluaisi että Joshua särkyisi sydämeni, koska tiesin että saatan menettää hänet.

Olin järkyttynyt kun taksimme pysähtyi kehänkiertäjien rullaradalle. En ollut ikinä rullaluistellut ja lisäksi oli valinnut yli lyhyen hameen enkä halunnut lentää pyllylleni. Aluksi vain istuimme ja katselimme muiden luistelua, puhumme enimmäkseen perheistämme ja minun opiskeluistani sekä siitä kuinka halusin opettajaksi. Noin tunnin päästä Joshua sai suostuteltua minut luistelemaan. Hän oli todellinen herrasmies sillä hän tarrasi käsistäni kiinni ja veteli minua ympäri kenttää opettaen minua. Muutaman kerran olin lentää mutta Josh nappasi minusta kiinni ja nauroi hieman. Tunnelma oli hauska ja tuntui että molemmat otimme sen enemmänkin hauskanpidon kannalta. Kun pääsimme kehästä mies sanoi: "Hyvinhän se meni." Laskin käteni hänen kädelleen nauraen ja sitten se taphtui. Joshua antoi minulle ensimmäisen suudelmani. Sen jälkeen en pystynyt enää ajattelemaan vaan katosin kuin tuhkimo konsanaan karkuun mutisten jotain työhaastatteluun menosta.

Tunteeni olivat todella sekavat kun kaaduin kotonani sängylle, vatsanpohjassa lenteli perhosia ja huuliani poltteli, järjen ääneni vakuutti kumminkin että en saanut rakastua vielä. Pian ovikello soi ja menin avaamaan, mutta siellä ei ollut ketään, sensijaan maassa oli ruusupuska, jossa oli pieni kortti. Kortissa luki:
"En halunnut säikyttää sinua, mutta huomasin että taisit loukkaantua suukosta, joten pyydän anteeksi. T:Joshua" Nyt jos koskaan olin höpönä onnesta.

Jatsi
Sim
Rank: 2

UID 192
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 271
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location (Lau)ritsala
Status Offline
Post at 11-10-2007 18:49  Profile | P.M. 
upeat kuvat cherry.
repesin pahasti nähdessäni nuo natalien rullaluistimet...

Et sie ymmärä minnuu?
Älä välitä, en miekää ain.

All times are GMT+3, the time now is 9-1-2009 08:20

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP