Minulle oli todella tärkeää etten näyttäisi heti alkuunsa liian tyrkyllä olevalta, niinpä valitsinkin monta tuntia vaatteita kotonani, tajusin kauhukseni etten ole poikien syntymän jälkeen käynyt yhtä ainutta kertaa vaateostoksilla ja sen että kaikki vaatteni olivat poppari ajoiltani ja aivan liian rohkeita. Mielessäni pyöri koko ajan se että Joshuan kiinnostus
lopahtaisi kumminkin tyhmien juttujeni takia, en ollut vuosiin käynyt treffeillä ja mietin myös sitä kuinka monia hienoja naisia Joshua tapaisi. Minun olisi tehnyt mieli soittaa hänelle tämän itseni latistamisen jälkeen että en tulekaan, mutta jokin sisälläni sanoi , että minun olisi parasta mennä.
Joshua vei minut keilaamaan, pidimme todellakin hauskaa tanssien, keilaten ja kävimme ottamassa toisistamme yhteiskuvat molemmille. Joshua ja minä olimme halunneet molemmat paikaksi jonkun hieman urheilullisemman paikan ja keilahallilla sattui olemaan hohtokeilaus-ilta joten suunnitimme sinne. Tiukan matsin jälkeen menimme keilahallin kahvioon juttelemaan. Totta kai olimme jutelleet kielaillessa itsestämme, perheistämme sekä menneisyydestämme. Kahvilla keskutelimme hieman tulevaisuuden suunnitelmista. Koko illan tunnelma oli sellainen kun olisimme tunteneet aina, Joshua oli herrasmies ja minä olin minä, eikä Josh pahastunut ollenkaan, että välillä heitin pientä flirttiä. Illan päätteeksi Joshua torui minua siitä etten ottanut poikia mukaan, mutta lupasin hänelle tuoda pojat mukaani ensi kerralla.
Tapaamisen jälkeen oloni oli humaltunut, oli niin humaltunut ihastuksesta, ettei voinut olla tosikaan. Mietin Joshuaa koko ajan ja mietin kuinka olinkaan meinannut jättää koko tapaamisen välistä. Josh oli tumma sekä hänellä oli sänki juuri niinkuin unelmieni miehellä ja hän halusi perheen, kaiken tuon lisäksi hän oli urheilullinen. Heti kotiin päästyäni olisi halunnut soittaa hänelle ja pyytää hänet uudestaan treffeille mutta kilpailussa on sääntönsä ja sillä hetkellä sydämeeni koski hieman kun tajusin että oli lähtenyt kisaan leikkimielellä, mutta nyt olin jo rakastumassa mieheen.
(Marissalla ja Joshualla on oikeastikin pelissäni kolme salamaa yhteen sopimisen merkiksi ^^ siis ilman että muokkasin kummankaan mitään tietoja

)