Sims2Suomikisat

Subject: Unelmien Poikamies
Tiina
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1682
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 11-10-2007 21:11  Profile | Blog | P.M. 
Kayla Grissom

Jännitin tapaamista Joshin kanssa ihan vietävästi! En ollut aikoihin käynyt treffeillä. Mitä laittaisin päälle, ja mitä Josh ajattelisi minusta... En ole normaalisti todellakaan ujo enkä kaihda sosiaalisia tilanteita, mutta sen hetkinen olotilani oli jotain mitä en ollut ikinä tuntenut. Perhosia oli vatsassa. Kun sain viimein valittua itselleni asun, jouduin hengittelemään hetkisen oikein syvään, jotta saisin itseni vähän rauhoitumaan. Sydämeni pamppaili niin että oli tulla kurkusta ulos.

Josh vei minut piknikille ihanaan puistoon. Hän on ulkoilmaihmisiä, ja eipä minullakaan mitään raitista ilmaa vastaan ole. Tuli niin kaunis ilmakin. Levitimme huovan lammen viereen. Eväät olivat aika huvittavat, punaviiniä ja lihaleipiä, siis jotenkin hassu yhdistelmä! Mutta se maistui, ja seura oli mitä mahtavinta. Josh oli todella rento ja huumorintajuinen, ja hänen kanssaan saattoi jutella ihan mistä vain. Kuin olisin tuntenut hänet aina. Meillä oli mielettömän kiva päivä yhdessä. Tämän miehen haluan todellakin tavata uudestaan!
Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 2010
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 14-10-2007 15:14  Profile | Blog | P.M. 
Sam Bridge

Minä käyn todella harvoin treffeillä, tai yleensäkään missään paitsi töissä. Oli todella vaikeaa päättää mitä laittaisi päällensä. Tiesin sen verran että minun vuoroni olisi tavata Joshua illalla. Minulla ei ole juurikaan tyttöystäviä jotka voisivat auttaa pukeutumisessa näinkin tärkeään iltaan. Mutta pakkohan minun oli jostain saada mielipide. Joten ainoat jolta voisin neuvoa kysyä, olivat työkaverit.  Ennen tapaamista ajoinkin taukotuvalle, siellä pojat olivatkin päivystämässä. He ovat kuin veljiä minulle, joten he kyllä sanoisivat mitä oikeasti ajattelisivat. Kun astuin sisään, he eivät ensin tunnistaneet minua. Ovat kuulemma tottuneet näkemään minut hieman erilaisissa vaatteissa. Mutta sain siunauksen. He sanoivat minua jopa kauniiksi. Miten kehtaan mennä enää töihin? Saan kuulla tästä vielä pitkään. Mutta ei se mitään, rakkauden eteen on valmis tekemään mitä vain.

Menimme Joshuan kanssa erääseen pikku baariin. Siellä oli mahdollista myös laulaa karaokea. Minä en ole koskaan laulanut karaokea, mutta rohkaistuin ehdottamaan yhteistä duettoa. Joshua suostuikin. Siinä me sitten laulettiin ja esityksestämme tulikin menestys. Vaikka ääneni ei aina mennytkään nuotilleen, ei se haitannut. Joshualla on muuten ihana lauluääni. Oikein miehekäs. Iltamme oli onnistunut ja jo nyt odotan seuraavaa tapaamistamme.

-----------------------

Kelly Green

Odotin innolla Joshuan tapaamista. Viime treffeistäni olikin aikaa jo jonkin aikaa. Oli hienoa päästä taas ulos. Vaalea meikki ja hiukset kiinni, olin valmis. Lähtiessä vielä vilkaisu peiliin.

Oli kaunis kesäinen päivä. Menimme Joshuan kanssa golfaamaan. Olen käynyt muutaman kerran ennenkin ja tiesin jotain lajista. Näytti siltä, että Joshuakin oli golfannut joskus. Meillä oli oikein hauska ja iloinen päivä. Tulimme hyvin juttuun. Toivottavasti pääsisin uudestaankin hänen kanssaan treffeille.

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 858
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 15-10-2007 10:16  Profile | Blog | P.M. 
Erinomaista! Joshuasta on ollut moneksi viimeaikoina.

Kierroksen deadline siis huomenna klo 18.00. Vielä ehtii hyvin postata kuvansa ja osallistuakin voi vielä.

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Jatsi
Sim
Rank: 2

UID 192
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 271
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location (Lau)ritsala
Status Offline
Post at 15-10-2007 13:44  Profile | P.M. 
Cheyone Namira

Tapaamista edeltävän yönä ei meinannut uni tulla.. pörin vain sängyssäni ja mietin tulevaa päivää..
"pitääkö hän minusta.. olenkohan sittenkin liian temepramentinen.. ehkei tämä kisa sovikaan minulle..."
Lopulta sain ummistettua silmäni ja nukahdettua ajatukseen. "kerta olen osallistunut niin menen loppuun asti"
Aamulla herätessäni jännitys oli poissa ja olo olimitä mainioin. Kerkesin nauttia kupillisen kahvia kun se sama jännitys iski jälleen..
Hetken aikaa siinä panikoidessani, päätin vetää syvään henkeä ja pyhittää euraavan puolituntisen rauhoittumiseen.
Eli purkamalla jännityksen jumppaamalla.

Sitten oli se hetki, kun joshua tuli hakemaan minut. Voitte uskoa että ilahduin kun hän kertoi viemänsä minut erääseen nättiin luonnonpuistoon kävelemään.
Sillä hetkellä teki mieli pomppia riemusta (en tietenkään pmoppinut): pääsisin paikkaan jossa on ollut tarkoitus jo pitkään käydä ja vielä kaiken kukkuraksi hyvässä seurassa.
Turha enää väitää, ettei josh miellyttäisi minua ulkonäöllään.
Ja pian hän miellytti minua luonteellaankin, luonnonpuistossa oli ihanaa niin hyvässä seurassa. Naureskelimme, keskustelimme ja pelleilimme paljon. Mutta jotenkin minulla oli tunne etten miellytä joshuaa niin paljon kuin haluaisin..
Tämä ajatus pyyhkiytyi pois varsin pian kun ihanat treffimme päättyivät ihanan hellään haliin.

Et sie ymmärä minnuu?
Älä välitä, en miekää ain.
pilvilapsi
Newbie
Rank: 1

UID 203
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 38
Reading Access 10
Registered 3-10-2007
Status Offline
Post at 15-10-2007 14:39  Profile | P.M. 
Lauren Allard

Mietin kauan mitä laittaisin päälle treffeille ja miten kampaisin hiukseni. Ajattelin, että yksin en saa ikinä päätettyä asuani ja kampaustani, joten soitin yhdelle parhaista ystävistäni, Marialle. Minua jännitti aivan kamalasti. Mietin koko ajan, millainen poikamies olisi. Olin kyllä nähnyt jo miehen kuvan, mutta kuvasta ei voi nähdä millainen ihminen oikeasti on. Vitsailin Marian kanssa, että toivottavasti poikamies ei olisi mikään rosvo.

Kävelessäni tapaamispaikallemme olin todella jännittynyt. Mielessäni pyöri paljon kysymyksiä. Pitäisiköhän Joshua minusta? Entä jos meillä ei olisikaan mitään yhteistä? Mitä jos en keksikään mitään sanottavaa hänelle? Mitä jos putoan ensimmäisenä? Tai mikä pahempaa, pääsen pitkälle ja Joshua särkee sydämeni?

Joshua oli valinnut treffiemme kohteeksi kauniin rantamaiseman, koska pidämme molemmat luonnosta. Hän oli pakannut mukaan herkullisia juustovoileipiä ja vesimelonin palasia. Nam!

Aluksi kun tapasin Joshuan, en oikein osannut sanoa mitään. Onneksi Joshua oli ystävällinen, ja ymmärsi, että minua jännitti. Pian aloinkin jo rentoutua, ja kaikki sujui mukavammin. Puhuimme kaikenlaisista asioista, vitsailimme ja tutustuimme toisiimme. Minulla oli todella mukavaa, ja toivon myös, että Joshuallakin oli.

Tapaamisen jälkeen olin todella iloinen, että olin osallistunut kisaan. Vaikka jos tippuisin jo ensimmäisellä kierroksella, olisin ainakin saanut tutustua todella mukavaan mieheen ja olisin yhtä kokemusta rikkaampi. Toivon kuitenkin, että nämä eivät olleet viimeiset treffini Joshuan kanssa.

[ Last edited by  pilvilapsi at 10-15-2007 13:41 ]
Nakanaka
Super Moderator

UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 858
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 15-10-2007 18:12  Profile | Blog | P.M. 
Upeaa! Kerrassaan upeaa!
Kaikki treffikuvat tulleet (mikäli olen pysynyt vielä kärryillä.. ). Odotellaan nyt kuitenkin vielä huomiseen asti mikäli joku vielä kuitenkin haluaa lähteä mukaan.

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
Nakanaka
Super Moderator

UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 858
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 16-10-2007 21:12  Profile | Blog | P.M. 
Nonnih. Tuplapostailen jotta näkyisi..

Kaikki kuvat tulleet, eikä uusia kilpailijoita ole ilmestynyt mukaan, joten tuomarointi alkakoot!
Tuomareille on lähtenyt peeämmää aiheesta.

Nakanaka
Super Moderator

UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 858
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 20-10-2007 02:10  Profile | Blog | P.M. 
No niin. Kierroksen tuomarointi on tullut.
Kisan pitäjä parantaa tapansa tästä lähtien ja ilmoittaa jo kierrospostissa montako kilpailijaa putoaa milläkin kierroksella, nyt se unohtui täysin! *nolostpunast* Eli, tältä kierrokselta putoaa nyt kaksi neitoa, Joshua on kovin pahoillaan.
Päätökseen vaikuttavat tuomaristo sekä Joshua itse (luonnollisesti). Tuomaristoa on tällä kierroksella pyydetty nimeämään kaksi pudotettavaa. Äänten enemmistö siis vaikuttaa lopputulokseen.

Kuulemme ensin Joshuan sisaren ja parhaan kaverin ajatuksia kuluneen viikon tapahtumista.

Julie:

Samantha "Sam" Bridge (Laura)
Vaikutat aika kovanaamalta. Hienoa, haastetta velipojalle! Muista kuitenkin olla kiltti sille, mutta pidä itsevarmuutesi ja vahva persoonallisuutesi, niin erotut joukosta. Treffeillä näytti hyvältä ja Joshuakin näytti keskittyvän sinuun herttaisesti.

Kelly Green (Laura)
Sinulla on ihana luonne, vaikka olet kokenut kovia. Treffeillä näytit suloiselta, mutta ehkä olisit voinut tuoda luonnettasi paremmin esiin? Minun on vaikea arvioida sinua, jos en saa sinusta mitään irti. Hyvä idea muuten mennä Joshuan kanssa ulkotiloihin treffeille. Ette tosin näyttäneet hirveän läheisiltä? Pidätkö ehkä pientä totuttelumatkaa alkuun uusiin ihmisiin?

Marissa Leto (Cherrysama)
Hyvä että jaatte mielenkiinnon telttailuun. Se, kun näin sinut valmistumassa tapaamiseen pelästytti minut. Jos sinulla todella on tuollaisia vaatteita, mahdatko olla tarpeeksi tarpeeksi järkevä Joshin makuun? Hyvä että kuitenkin valitsit jotakin hillitympää.

Cheyone Namira (Jatsi)
Hienoa että olet toiminnallinen nainen (viittaan jumppaamiseen). Treffit näyttivät sujuvan hienosti; ehkäpä luonteenne sopivat yhteen, ainakin minulla olisi tässä vaiheessa sellainen kutina.

Lauren Allard (pilvilapsi)
Olet rehellisen ja tasapainoisen oloinen nainen. Sellaista Joshua tarvitseekin, koska usein hän rakastuu liian räiskyväluonteiseen naiseen ja alkuhuuman laskettua hän pettyy karvaasti. Teillä oli leppoisan oloiset treffit, toivon että pääsette tutustumaan paremmin. Hyvä että sinulla on tukiverkko jo valmiina.

Kayla Grissom (Tiina)
Olipa teillä mukavannäköistä. Olet näppärän oloinen nainen Joshille, hyvä jos juttu luisti. Kai veli muisti sinuunkin vilkaista välillä, ettei vain koko treffejä taivaita tuijotellut?

Natalie Urahsima (Cherrysama)
Oo, taiteilija! Ihan pikkiriikkisissä vaatteissa Joshuan kanssa ei kannata lähteä mihinkään, jollet ennalta tiedä että missä tapaatte. Fiksusti ajateltu tuo kaverilliselta pohjalta, koska naisia on niin paljon eikä Joshkaan varmasti halua ketään loukata. Itsevarmuutta pikkiriikkisen enemmän, turha meidän Joshuan kanssa on ujostella.

Marc:

Marissa Leto
Marissassa on sellaista reippautta ja rentoa meininkiä, jota Josh kaipaa. Upeat muodot ja ihana meininki! Luulen toisaalta, että Marissa saattaa toisinaan olla vähän liian äkkipikainen ja suorasukainen Joshille. Josh on kumminkin sen verran kiltti, että saattaisi jäädä tossun alle, eikä suhde toimisi. Mutta voi olla, että tästä vauhtiparista syntyykin paita ja peppu. Toivottavasti Marissa haluaa myös lisää lapsia Joshilta, koska Joshille eivät kyllä pelkästään toisen lapset menettele.

Natalie Urahsima
Natalien pehmeys ja keijukaismaisuus iski selvästi Joshuaan. Josh on aina tahtonut olla pelastava, kädestä pitävä, sankari. Periaatteessa Natalien taiteellisuus ja Joshin urheilullisuus voisivat olla mukavat vastakohdat ja sillä tavalla tasapainossa, mutta Josh ei kyllä ainakaan minun tietääkseni jaksa keskustella Da Vincin ja Michel Angelon siveltimen vedoista. Natalien ujous voi hankaloittaa heidän välistään ymmärtämistä. Nataliessa on kuitenkin jotain sellaista, mitä hän ei vielä ole paljastanut Joshille, ja Josh haluaa kyllä varmasti selvittää, mistä naisessa on kyse.

Kayla Grissom
Kaylassa on kivaa pippuria ulkonäössä, wauh! Vaikka Joshua esitteli itsensä kovin vaatimattomaksi, tiedän, että hänen on aivan pakko olla hulluna Kaylan pitkiin sääriin. Kaylan luonne jäi kuitenkin vähän avoimeksi. Mitä hän mahtaa harrastaa tai haluta elämältään? Kaikki vaikutti hänestä kovin mukiinmenevältä. Josh ei tietääkseni halua pelkkää myötäilevää ovimattoa, vaan vauhdikkaan toisen puolikkaan. Sen kummempia ei ilmeisesti tapahtunut kuin makoilua, pientä naukkailua ja mielipiteiden vaihtoa.

Sam Bridge
Samissä on jotain viehättävää, jota en osaa kuvailla. Luulen, että työkavereidensa perusteella ainakin hän tietää miesten maailmasta jo paljon, joten Josh saa hänestä oikeasti ymmärtävän kaverin. Duo oli hyvä veto Samilta! Sulokurkku tosiaan tykkää, jos pääsee laulamaan jonkun kanssa. Jotain etäistä Samissä oli havaittavissa. Ehkä se oli alun jännitystä, ja hän jännitti niin, ettei todellinen persoona tullut vielä ilmi.

Kelly Green
Kelly on nöpö hottis, mutta ei tule pärjäämään Joshin kanssa. Jos kyykkii tuolla tavalla swinginsä, ei tule koskaan todella pitämään hauskaa urheillessa niin kuin Joshua haluaisi. Muutenkaan kuvat ja teksti eivät kerro, millä tavalla Kellyllä oli hauskaa. Josh kaipaa enemmän kuin pelkkää juttuun tulemista.

Cheyone Namira
Cheyone on kivan temperamenttinen. Hänessä on juuri sopiva määrä jännitystä, jonka purkaa juuri niin kuin Joshillakin on tapana: urheilemalla. Joshuaa saattoi hieman epäilyttää, löytyykö energisestä Cheyonesta lempeämpikin puoli. Mutta ilmeisesti se löytyi, sillä puistotutustuminen ja hali olivat Cheyonen mieleen.

Lauren Allard
Wuu! Toivottavasti Joshua valitsee Laurenin, sitten minä voin yrittää Mariaa! No *krhm* leikki sikseen. Lauren vaikuttaa oikein äidilliseltä ja mukavan rauhalliselta. Jokin vauhti tai särmä kuitenkin puuttuu, minkä tiedän viehättävän Joshia. Pelkkä mukavien jutustelu ei riitä hänelle.

Näin siis Julie ja Marc. Sitten on Joshuan vuoro avata sanainen arkkunsa ja kertoa ajatuksiaan ja tuntemuksiaan ensimmäisistä treffeistään kauniiden neitosten kanssa.

Nakanaka
Super Moderator

UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 858
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 20-10-2007 02:11  Profile | Blog | P.M. 
Pitää postata tämä erilliseen viestiin kun tuli viestinmerkkikiintiö täyteen ilmeisesti?

Marissa.
Voi että kun minua jännitti. En tiedä jännittikö minua enemmän ylipäätään se että olin menossa treffeille pitkästä aikaa, vai se että tästä tämä "kilpailu" (oikeasti kummeksuttaa kutsua tätä kilpailuksi..en käsitä miten minusta voisi kilpailla?) alkaa..vai yksinkertaisesti se että tapaisin sinut. Mietin osaisinko olla asiallinen ja kohtelias..ja etten vain alkaisi änkyttää. Mietin tulisinko juttuun kanssasi, vaikuiti esittelysi perusteella kovin itsevarmalta ja niin paljon aikuisemmalta kuin minä. Pitäisit varmasti minua ihan kakarana ja ajatus kieltämättä hiukan hirvitti. Kun sitten viimein näin sinut, sydämeni taisi jättää lyönnin väliin. Olit upea ilmestys.

Tapaamisemme sujui oikein hyvin, keilasimme ja pidimme hauskaa. Pientä flirttiäkin oli ilmassa, ihan viatonta kuitenkin.
**
Natalie.
Natalie, Natalie. Sinä olet kerrassaan hurmaava. Sinussa on jotain mikä vetoaa minuun. Onko se sinun herkkyytesi, suloisuutesi, jonkin asteinen haavoittuvuutesi..en tiedä. Mutta jotain sinussa on, mikä saa sydämeni pakahtumaan. Olet lumonnut minut.
Olet niin herttainen. Sait minut tekemään jotakin sellaista, mitä en ole ikinä tehnyt ensitreffeillä..suutelemaan sinua. Se taisi tosin tulla hiukan odottamatta, en itsekään tajunnut mitä tein ennen kuin oli myöhäistä. En tiedä teinkö jotakin väärin, ehkä, kun lähdit niin nopeasti pois. Toivottavasti sait ruusukimppuni ja viestini.
Haluan ehdottomasti tutustua sinuun vielä enemmän ja paremmin ja toivon, ettei ensitreffimme olleet ihan katastrofaaliset. *naur*
**
Kayla.
Mikä räväkkä punapää. Jos sinua yhtään jännitti tapaamisemme, se ei kyllä näkynyt laisinkaan. Itse tosin olin hieman hermona. Mielenkiintoinen persoona, elät tätä hetkeä etkä juuri huolehdi tulevasta. Voisit ehkä opettaa sitä minullekin?
Vietimme oikein mukavan päivän puistossa. Juttelimme niitä näitä, naureskelimme hassuille jutuille. Tuntui kuin olisin jutellut vanhan ystävän kanssa. Ihan kummallista. *naur*
Odotan innolla seuraavaa tapaamista kanssasi.
**
Sam.
Vau..mitä voisin sinusta sanoa. Kun näin sinut, en voinut uskoa että juuri sinä työskentelet poliisin erikoisjoukoissa. Ajattelin että olisit ollut..nooh..miten sen nyt sanoisin.."macholevampi". Kuinka väärässä olinkaan..*naur*
Minulla oli tosi hauskaa. Karaoke oli erinomainen veto, voisimme ehkä käydä toistekin laulamassa yhdessä.
**
Kelly.
Kaunis Kelly. Vietimme mukavan päivän yhdessä golfaamassa, olet fiksu ja mukava. Kuitenkin jäin miettimään..olit hiukan etäinen, en tiedä johtuiko se jännityksestä vai mistä, mutta jotenkin en saanut sinusta irti ihan niin paljoa kuin olin toivonut.
**
Cheyone.
Täytyy sanoa, että tämä tapaaminen minua suorastaan hirvitti. Olet sen sortin nainen että jään varmasti alakynteen kun pääset vauhtiin. *naur* Kuitenkin sinussa on se herkempikin puoli, jonka pääsin näkemään hetkellisesti jo ensitapaamisella. Haluan ehdottomasti tutustua sinuun vielä paremmin.
**
Lauren.
Olet uskomattoman rauhallinen ja tyyni nainen. Jännitystäsi et pystynyt peittämään (et tainnut edes yrittää), mutta se ei haitannut. Ilmeisesti mursin jään nopeasti, koska kohta juttelit jo niin vapautuneesti kaikenlaista etten meinannut saada suunvuoroa. Meillä on aika samankaltainen huumorintaju, mikä helpottaa tutustumista aika tavalla.

Sitten se vaikea osuus. Minun täytyy hyvästellä teistä kaksi. Takana on seitsemät upeat treffit seitsemän upean naisen kanssa. Kuvittelin että tämä olisi vielä tässä vaiheessa helppoa, mutta eihän se olekaan. Miten ihmeessä selviän näistä pudotuksista myöhemmin? Hirvittää ajatuskin. Minun piti käydä mielessäni kaikki kuluneet treffit uudestaan. Kirjasin ylös ajatuksiani ja kokemiani tunteita (voi sitä niiden määrää!). Ensitreffeillä harvoin saa kovinkaan kummoista käsitystä toisesta, ja jos tilanne olisi toinen emmekä olisi kilpailussa mukana, haluaisin ehdottomasti tutustua teihin paremmin. Kuitenkin minun täytyy jättää hyvästit teille kahdelle.

*Kelly. En oikein tiedä mikä sinussa on. Olet hurmaava, miellyttävä, kaunis, fiksu..tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin. Mutta sinä olet niin etäinen. Se on harmillista, sillä tässä vaiheessa kun olisi mahdollista tutustua, sinulla on suojamuuri jonka läpi tai yli en pääse millään. Olen pahoillani, mutta tämä taisi nyt olla tässä..
Toivon sinulle kaikkea hyvää elämääsi.*

*Marissa. Ajatellessani sinua minulla on hyvinkin sekalaisia tunteita. Toisaalta järisytit maailmani totaalisesti. Olet U-P-E-A nainen. Olet on rempseä ja kokenut ja sinulla on mieletön huumorintaju. Se toisaalta pelottaa minua myös. Jospa minä osoittaudunkin tylsimykseksi ja kyllästyt minuun? Jos hidastan menoasi liiaksi etkä ole onnellinen? Siitä syystä minun on pakko viheltää peli poikki jo nyt. Ennen kuin ehtii tapahtua mitään, mitä molemmat harmittelemme myöhemmin. Olen niin pahoillani.*

Eniten "ääniä" tällä kierroksella saivat Kelly ja Marissa, joten jätämme teille hyvästit.

Seuraavan kierroksen tiedot kakkospostissa!

[ Last edited by  Nakanaka at 10-20-2007 01:33 ]

Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 2010
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 20-10-2007 11:57  Profile | Blog | P.M. 
Sam Brigde

-Parhaat ystäväni ovat työtoverini. Päätin viedä Joshuan tapaamaan heitä. Pyysin Joshia pakkaamaan liikkumiseen sopivat vaatteet, sillä olin päättänyt viedä hänet metsäleirillemme. Siellä saisin testattua, olisiko Joshua oikean tyyppinen mies minulle. Melkein arvasin, etteivät pojat voineet olla testaamatta Joshuan kuntoa. He haastoivat meidät pikku kilpasille radalla. Tarkoitus oli, että me ottaisimme mittaa toisistamme. Tiedän kyllä, että pojat tarkoittivat pelkkää hyvää ja minun parastani. Kuten olen sanonut, he ovat kuin isoveljiä minulle ja tahtovat testata kaikki poikaystäväehdokkaat. Sillä jos mies ei pysy perässä, hän ei ole sopiva minulle. Toivonkin, ettei Joshua säikähtänyt ja ajattele että ystäväni ovat joitain outoja friikkejä.

-Minä olin todella positiivisesti yllättynyt. Joshualla on todella hyvä kunto. Hän pärjäisi mainiosti meidän joukossamme erikoisjoukoissa.

-Myöhemmin illalla pojat suostuivat jättämään meidät kahden kesken. Alkuillan rääkin jälkeen kävimme molemmat suihkussa ja siistiytymässä. Sen jälkeen puimme jotain lämmintä ylle ja tapasimme takkatulen ääressä. Puhuimme monta tuntia kaikesta mahdollisesta; perheistämme, harrastuksistamme, haaveista ja unelmistamme. Joshua on ihanan lämmin ihminen. Siinä takkatulen loimutessa takanamme, tunsin todellista vetoa tuota tummaa miestä kohtaan. Mutta koska emme vielä tunne toisiamme kuitenkaan niin kovin hyvin, tiesin ettemme voisi vielä suudella. Tahdon Joshuan huomaavan minut ilman sitäkin. Tiedämme molemmat kun aika on oikea. Niinpä otin vain hänen kätensä omiin käsiini. Teko tuntui oikealta, sillä hän hymyili minulle lempeästi katsoen tummilla silmillään suoraan silmiini.

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.

All times are GMT+3, the time now is 9-1-2009 08:22

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP