Sims2Suomikisat

Subject: Viimeksi nähty leffa?
Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 744
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 8-12-2007 20:05  Profile | Blog | P.M. 
Mekin ollaan kai menossa katsomaan se joulutarina. Tosin mennään vissiin vasta vähän ennen joulua. Itse en ole ollut kovin innoissani mutta kiva kuulla, että on katsomisen arvoinen!

Minäkään en pitänyt kauheasti Hostel 2:sta. Olihan se siis ihan katsottava, mutta ykkösen jälkeen odotin enemmän verta ja väkivaltaa. Ykkönen siis minulla on dvd:llä, mutta kakkosen olen nähnyt vain koneelta englanniksi, eli ihan kaikkia juonijuttuja en välttämättä ymmärtänyt.
Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1051
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 9-12-2007 12:48  Profile | Site | P.M. 
Katsottiin toisen puoliskon perheen kanssa perjantai-iltana Brokeback Mountain, kun ostin sen Prismasta alekorista (vain 6,95€!).

Oli tosi vaikuttava ja surullinen leffa. Tosi kaunis ja koskettava.
Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 2010
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 10-12-2007 09:23  Profile | Blog | P.M. 
No joo, viimeksi nähty leffa on tuo eilinen Pirates of the Caribbean: Mustan helmen kirous...

Sehän oli ihan yllättävän viihdyttävä. Depp oli jopa ihmeen hyvä. Hauska ja mielenkiintoinen hahmo hänellä. Elokuva oli hyvin toteutettu. Bloom oli yhtä, miten sen nyt kuvailisi, lipevä kuin aina ennenkin. En vaan voi pitää hänestä. Knightley menetteli. Tosin ihmettelen että miksi nuo naiset eivät laita pitkiä hiuksiaan kiinni kun jotain tapahtuu. Eikö heitä häiritse kuin ei näe mitään ja pitäisi pelastaa itsensä. Outoa..Minua häiritsee että pitkät hiukset on auki, kun vaan siivoan...saati sitten että pitäisi taistella elämästä. Yksi hyvä puoli tuossa naispääosassa on, hän ei kiljunut kuin palosireeni, kun vähänkin jotain pelottavaa tapahtui. Se oli kerrassaaan ihanaa. Voisin kyllä katsoa ne muutkin osat ihan vaan mielenkiinnosta ja yleissivistävyydestä.

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Adelphe
Moderator
Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID 172
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 282
Reading Access 100
Registered 2-10-2007
Status Offline
Post at 26-12-2007 02:26  Profile | Blog | P.M. 
Katsoin juuri toista kertaa elokuvan nimeltä Hannibal Rising, eli näin suomeksi Nuori Hannibal.

Täytyy sanoa että on ihan loistava leffa, kävin sen hiihtolomalla elokuvissa katsomassa ja olen siitä asti odottanut pääseväni näkemään sen uudelleen. Todella mielenkiintoinen ja kiehtova elokuva, voisin nimetä jopa lempparikseni. Erityisen paljon pidän nimenomaan Hannibal Lecterin roolihahmosta (voi kuinka yllättävää) ja sen esittäjästä, Gaspard Ullielista. Suorastaan rakastan sitä aksenttia, puhetyyliä, niitä repliikkejä ja kieroja ilmeitä. Muutkin näyttelijät ovat mielestäni onnistuneet rooleissaan hienosti. Mukavaa on sekin, että siinä yhdistyy kosto ja mielestäni varsin mielenkiintoinen aihe eli kannibalismi. Ihan pientä psykopaattista huumoria mahtuu myös mukaan. Yllättävää on minusta se, miten huonot arvostelut kyseinen elokuva on usealta taholta saanut. Ei siksi, että minä satun siitä niin kovasti pitämään, vaan ihan muuten. Voi tietysti johtua siitäkin, että se on tehty kirjan pohjalta, ja kirja on hyvin todennäköisesti vielä paljon parempi ja elokuva tietenkin jättää aika paljon tyhjäksi. En ole kuitenkaan itse sitä kirjaa lukenut, joten paha mennä sanomaan siitä mitään.

Goodnight kiss for a child in time
Swaying blade my lullaby
Milsa
Sim
Rank: 2

UID 259
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 148
Reading Access 10
Registered 15-11-2007
Status Offline
Post at 9-1-2008 01:35  Profile | P.M. 
Vuokrasin Pahoilainen pukeutuu pradaan, ja se oli pettymys.
Olen lukenut kirjan- ja eihä tuossa leffassa ollut muuta samaa kuin nimi...? Muuten tapahtumat oli niiiii-iin täydellisen erilaiset, ja roolihahmot mitä sattuu....
Linda
Sim
Rank: 2

UID 189
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 90
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Status Offline
Post at 16-2-2008 19:39  Profile | P.M. 
Katsoin juuri Uhrilampaat ja Hannibalin. Oli hyviä ellei vertaa kirjoihin. Hannibalissa varsinkin loppu oli niin pettymys, kun kirjassa se oli paljon parempi. No Anthony Hopkins oli yhtä hyvä kuin aina ennenkin joten pisteet sille.

#
Once again my friend
storm clouds are rolling in..
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1682
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 25-2-2008 21:09  Profile | Blog | P.M. 
Onko kukaan käynyt katsastamassa Dark Floorsia, eli tuota paljon puhuttua Lordi-leffaa?

Kävi mielessä että sen olis voinut mielenkiinnosta käydä vilkaisemassa, siitäkin huolimatta että se on saanut aika kovaa kritiikkiä. Kiinnostaa, koska onhan tuo ensimmäinen tuon tyyppinen leffa, mitä Suomessa on tehty. En kyllä usko että se meikäläisen niskakarvoja nostattaa, mutta silti
Nyt kuitenkin näyttää siltä ettei tässä ehdi leffaan ja se ei pyöri täällä enää monta päivää, joten taitaa jäädä vuokraamiseen tämä
Hannah
Moderator

Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto  
UID 159
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 737
Reading Access 100
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 23-6-2008 21:57  Profile | Blog | P.M. 
Viimeksi katsottiin National Treasure. Mahtava elokuva!

Hanna ♥ Ari
~28.08.03~
~14.10.06~
Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 2010
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 23-6-2008 22:01  Profile | Blog | P.M. 
Ei ole kauaa siitä kun minäkin katsoin tuon National Treasuren. Ihan ok, mutta Cagen ei kannattaisi isona miehenä kovin paljon harrastaa juoksemista. Se ei ole kaunis näky. Muuten ihan ok suoritus häneltä, vaikka en suuri fani olekaan.

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Hannah
Moderator

Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto  
UID 159
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 737
Reading Access 100
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 23-6-2008 22:12  Profile | Blog | P.M. 
Minä en kiinnittänyt siihen juoksuun huomiota
Minäkään en Cage fani ole, mutta pidin elokuvasta sen verran, että pakko se National Treasure Book of secrets on katsoa!

Hanna ♥ Ari
~28.08.03~
~14.10.06~

All times are GMT+3, the time now is 9-1-2009 07:39

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP