Sims2Suomikisat

Subject: Viimeksi nähty leffa?
Laura
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 2010
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 20-9-2008 23:31  Profile | Blog | P.M. 
Olen katsonut viime aikoina paljon elokuvia. Pakko tänne on taas arvostella

Otetaan ensin käsittelyyn vaikka EvanTaivaanlahja. Sehän on Bruce Taivaanlahja-elokuvan sisarus. Ihan viihdyttävä, mutta Steve Carell ei yllä lähellekään Jim Careyn hilarious-asteikkoa. Bruce oli mainio, Evan ihan viihdyttävä.

Olen myös katsellut Fantastic 4 ykkösen ja kakkosen. Pidin niistä, paitsi että tajusin ettei Jessica Alba osaa näytellä. En ole tainnut muita hänen elokuviaan nähdäkään. Pitäisi varmaan katsoa joskus ihan vertailun vuoksi.

Minority Report. Ei iskenyt. Ei herran jestas ollenkaan. Jotain aivan kamalaa. Tom Cruise on hyvä tasan kahdessa ja puolessa leffassa. Mission Impossible 1 ja 2 ovat häneltä hyvät suoritukset. Kolmosesta tulee puolikas, jossain kohdin hyvä, jossain vähän heikompi. Mutta tämä minority. Oli ihan tuskaa katsoa. Juosta mies osaa, mutta siihen se taas jäikin. Huhhuijaa.

Nyt olen sitten katsonut X-menit. Ensimmäinen ihan jees. Hyvikset sai kyllä pikkasen liikaa köniinsä pahiksilta. Mutta ihan hyvä aloitus. Kakkonen ja kolmonen oli sitten jo parempia. Vieläkin tuli vähän turpiin, mutta nyt jo vähän enemmän laitettiin kampoihin. Mutta epäilenpä miten Wolverinen olisi käynyt kakkosessa sen toisen rautamutantin kanssa ellei olisi sattunut olemaan sitä taistelun ratkaissutta nestemäistä metallia. Olisi voinut jäädä Wolverinen viimeiseksi tappeluksi. Tiedä tuosta. Mutta kaiken kaikkiaan X-menit oli ihan viihdyttäviä.

Jaa, mutta siinä taisi olla kaikki leffat jotka olen nyt katsonut. Juu

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Annikainen
Newbie
Rank: 1

2. Sekalaissarjan kilpailun voitto  
UID 389
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 31
Reading Access 10
Registered 9-9-2008
Location Helsinki
Status Offline
Post at 21-9-2008 00:39  Profile | Site | P.M. 
Katsottiin eilen sellainen sveitsiläinen (joo) elokuva kuin Vitus. Kertoo pienestä lapsinerosta, jonka vanhemmilla on kunnianhimoisia suunnitelmia sen pianismin suhteen, mutta se on vähän turhan omapäinen alistuakseen komenneltavaksi. Hirmuisen sympaattinen leffa, vaikka jossain vaiheessa pelkäsin että se menee sellaiseksi keskinkertaisuuden ylistykseksi... Onneksi ei! Loppu oli ihan surrealistisen hauska
Lisäksi siinä näyttelee ihan huippu Theo Georghiou, joka oli paitsi hyvä näyttelijä, niin soitti koko ajan itse pianoa. Heppu oli kuvausten aikaan jotain 12, 13, ja soitti kuin paraskin huippupianisti (eikä tämä ole mikään overrstatement, musiikkiammattilaisena pystyn kyllä erottamaan sunnuntaipimputtelijan ja oikean lahjakkuuden ;>. No, se onkin voittanut vaikka mitä kilpailuja Kannattaa ehdottomasti katsoa, jos tulee vastaan! Siinä muuten isoisää näyttelee sama tyyppi, joka sai vaikka mitä palkintoja Hitlerin roolista Der Untergangissa o_O Oli ensin vähän vaikea adaptoitua, mutta se oli niin herttainen, että Hitler-assosiaatiot katosi aika pian

Taidan olla vähän hassu, kun samaistuin ihan kympillä siihen pieneen poikaan, joka kuusivuotiaana pläräsi tietosanakirjoja ja soitti Schumannin Der Wilde Reiteria. Ihan kuin minä pienenä Ainoa vaan, että nyt olen ajatellut koko päivän saksaksi

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

All times are GMT+3, the time now is 9-1-2009 08:02

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP