Sims2Suomikisat

Subject: BB - Big Brother
Hannah
Moderator
Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto  
UID 159
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 737
Reading Access 100
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 10-10-2007 07:34  Profile | Blog | P.M. 
Mä en inhoa Kadia! Se vois vaikka voittaakin!
Jatsi
Sim
Rank: 2

UID 192
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 271
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location (Lau)ritsala
Status Offline
Post at 11-10-2007 23:57  Profile | P.M. 
Lainaus Paulan guottaamasta tekstistä:
Täällä on yksi vi**n nirppanokka, joka ei usko sanaakaan mitä mä sanon. Menee ihan just hermot, Martina kommentoi Piian toimintaa..

Siis mitä *piip*? Pitäiskö muka kaikkien olla polvillaan martinan edessä ja tehdä kaiken mitä se ehdottaa.. voi herranjestas.
mie huusin ja kovaa ku martina änkes silikoni rintoineen ja teköhymyineen taloon.

Et sie ymmärä minnuu?
Älä välitä, en miekää ain.
Hannah
Moderator

UID 159
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 737
Reading Access 100
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 12-10-2007 18:56  Profile | Blog | P.M. 
No näköjään kaikkien pitäis uskoa Martinaa ja tehdä niin kun se haluaa..

Mä olin vihainen sen takia, kun Martina on julkkis, jos sinne taloon ois mennyt ns. "tavallinen" niin ei mua ois haitannut yhtään. Kuka tahansa julkkis ois saanut mut hermostuun.
Onhan siellä tapahtunut nyt jotain, mutta ei mua ainakaan kiinnosta katsoa, kun ne siellä talossa tappelee!

Millonkohan toi Bb oikeesti loppuu kun sinne menee kokoajan lisää porukkaa..
Nor
Newbie
Rank: 1

UID 194
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 28
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Status Offline
Post at 15-10-2007 23:24  Profile | P.M. 
Tämä siis, öh, spoilaa BB:tä, huomisen jaksoa todennäköisesti sitten. Ettei kannata lukea jos haluaa saada kaiken yllärinä

Hoh, nyt vähän naurattaa jo tuo Martinan toiminta. http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1445169

Miksi ihmeessä sitten meni koko taloon? En voi nyt ymmärtää lainkaan. Katsottiin vaan joskus illan alussa kun ei likkaa näkynytkään enää ja joo.

Everybody lies.
Janelail
Sim

UID 211
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 196
Reading Access 10
Registered 6-10-2007
Status Offline
Post at 17-10-2007 13:31  Profile | P.M. 
Harmittaa ku kaikki vanhat joutuu lähteen talosta. En haluais että kumpikaan Kadi tai Timo joutuis nyt lähteen. En oo erityisemmin pitänyt bb:stä tänä vuonna. Talon asukkailla ei oo ollu hommassaan oikeen mitään tolkkua, siksi viikkotehtävätkin epäonnistuu, kaikki vaan häslää omiaan.
Purjo
Sim

UID 236
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 61
Reading Access 10
Registered 18-10-2007
Location Lempäälä, Suomi.
Status Offline
Post at 19-10-2007 13:45  Profile | P.M. 
Big Brother, mun lempiaiheeni! 8D

Paras on Sauli, ja tykkään myös Kadista. Ulos pitäisi saada ainakin narisija Piia, neiti Timo, ja ylipirtee Niko.. Joskus kyllä haluisin Tiinankin pois kun sekin mäkättää joskus.. .__. Jarkostakaan en pidä. x3

Martina oli tyhmä, mutta vähän surullisesti lähti D:

Canya täällä, oikealla nickillään. Meh loves PURJOOH~~
Hannah
Moderator

UID 159
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 737
Reading Access 100
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 31-10-2007 17:48  Profile | Blog | P.M. 
Nyt ei tee mieli katsoa Bb:a kun siellä on se hämähäkki Hyi kamala Sääliksi käy Kadia.

Hanna ♥ Ari
~28.08.03~
~14.10.06~
Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 1-11-2007 21:29  Profile | Blog | P.M. 
Toivottavasti Piia nyt putoaa, ihan epäreilu tuo Jarkon joutuminen äänestykseen. : ) Muutenkin Piian mäkätyksiä ei aina vaan jaksa.

Hannah
Moderator

UID 159
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 737
Reading Access 100
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 1-11-2007 23:07  Profile | Blog | P.M. 
Jarkko ei saa kyllä pudota. Uhkailin jo, että jos Jarkko putoaa niin en katso enää ollenkaan Bb:a
Uskon kyllä, että Piian putoaa. Huono tuuri Jarkolla kyllä

Mua naurattaa, kun kukaan talossa ei oikein "uskalla" sanoa Piialle mitään vastaa Kyllä mä ainakin sanoisin

Hanna ♥ Ari
~28.08.03~
~14.10.06~
Milsa
Sim

UID 259
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 148
Reading Access 10
Registered 15-11-2007
Status Offline
Post at 21-11-2007 13:28  Profile | P.M. 
Katsoin kerran erään todella huonon Vartsinikkarin leffan nimeltä "Running man".
Siinä maailma oli katastrofin partaalla, ja jotta ihmiset eivät huomaisi sitä ja protestoisi, heille lähettiin joka ikinen ilta tuntikaupalla ohjelmaa, jonka kaikki katsoivat, ja pysyivät näin poissa kaduilta protestoimasta jne. Ohjelmassa oli temppurata, jonne suljettiin rangaistusvankeja, ja vankien piti yrittää säilyä hengissä. Yksi huonoimmista leffoista mitä olen ikinä katsonut.

Mutta kun BB astui kehiin, tuli merkillinen tunne, että hitto, olen nähnyt tämän aiemminkin. Paitsi että nyt meitä ei ole herättämässä steroideilla pumpattu actionsankari. Nyt me ihan vapaaehtoisesti mädätämme aivomme.

Kuten yltä saattaa ehkä havaita, minä en arvosta BBtä. Minusta se on silkkaa aivojen mädättämistä, sisäsiittoista sontaa, turhaa ruuduntuketta. Olemme kiinnostuneempia siitä, kuka telkkarissa piereskelee, kuin siitä, mihin helvettiin tämä pallo on menossa. Minusta se on epätervettä. Käytämme enemmän rahaa siihen, että pidämme jonkun hyvinvointyhteiskunnan pellen kameroiden edessä hölmöilemässä kuin siihen että lapsenlapsemme saisivat nauttia maapallosta. Istumme ruudun edessä kauemmin kuin keskimäärin näemme sukulaisiamme. BB"uutiset" saavat enemmän huomiota kuin monet ulkomaanuutiset. Esim. iltalehti.fi ja iltasanomat.fiissä on joinain päivinä enemmän BB"uutisia" kuin ulkomaanuutisia. Ja kun uutinen on "BB se-ja-se oli kännissä!!!". Että silleen. 2000 luvun Suomi voi olla ylpeä itsestään: osaamme tarkalleen sanoa, kuka henkilö tippuu televisio-ohjelmasta seuraavalla viikolla.

All times are GMT+3, the time now is 9-1-2009 04:32

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP