Originally posted by Adelphe at 10-30-2007 22:06
Ärsyttää ja inhottaa se, että saatan joutua mahalaukun tähystykseen. :/ Ei kuulosta ollenkaan kivalta toimenpiteeltä.
Minulle tuo on tehty, ja inhaahan se oli, mutta oli paljon nopeampi homma kuin kuvittelinkaan. Ja ei niin kamalakaan, vaikak kamala olikin. Ja minulla se on kamalampi kuin yleensä, sillä yökkäsin koko kaksi minuuttia mitä se kesti. Yleensä kuulema yökätään vain pieni hetki, kun se letku ohittaa kurkun ja sitten se loppuu, mutta joskus todella harvoin käy kuten minulla. Siitäkään huolimatta operaatio ei ollut niin kamala kuin luulin.
Mies odotti silloin odotushuoneessa, kun olin toimenpiteessä. Odotushuoneessa oli ollut muitakin sinne jonottavia, ja se minun yökkimiseni oli kuulunut sitten odotushuoneeseen. Pelonsekaisen ihailun vallitessa kävelin sieltä sitten pois
Minua suututtaa tänään ihmisten itsekkyys. Minut on pyydetty lapsenvahdiksi, mutta en voi tuoda lasta omaan kotiini, koska se olisi kuulemma hankalaa vanhemmille (lapsi voisi mennä "sekaisin", ei asetu nukkumaan ajoissa). No eipä siinä mitään, mutta heillä on eläimiä ja minä olen niille allerginen. Saan siis illan aikana sekä iho-oireita (jotka ovat todella hankalia, kutisee, nousee patteja jne), silmät vuotaa, nenä vuotaa ja astamkohtaus uhkaa. Mutta pääasia on, ettei vanhemmille koidu vaivaa, kun lapsi ei nukahdakaan heti kun he tulevat kotiin