Sims2Suomikisat

Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 743
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 1-11-2007 19:24  Profile | Blog | P.M. 
Mullakin on vaikeuksia quoten kanssa. Tulee vain pieni osa tekstistä mukaan.

Voi harmi, todella ikävä tilanne. Toivottavasti kaikki kuitenkin sujuu hyvin ja et saa kauhean pahoja oireita!
Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 1-11-2007 21:08  Profile | Blog | P.M. 
hitto. poikakaveri oli nokkakolarissa taksin kanssa. ei käynyt kummallekaan mitään, mutta auton etukulma on rytyssä. nyt sitten menee yhdeksään ennen kuin se on edes täällä ja sen lisäksi hänellä menee taas vaikka millä mitalla aikaa autoremppaan.. :\

huomenna on matematiikan koje. arvatkaa vaan olenko yhtään lukenut ja oliko tarkoitus lukea tuon matikkaneron kanssa? Oli, mutta taitaa jäädä. Saa nähdä si että mitä tulee huomenna, ei mua improvisoi yksin laskea kun en käsitä.

Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1363
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 2-11-2007 23:49  Profile | Blog | P.M. 
Ei hyvää onnea ilman suurta kasaa k*kkaa niskaan. Kerrakin kun minä haluaisin jotain tehdä niin kukaan muu ei halua, kaikki jurppaa mulle jostakin. Olisin halunnut pitkästä aikaa lähteä juhliman siilleen ettei huomenna ole pakko ennä töihin niin kas kummaa kaikki napisee mulle siitä kuinka olen h*ton säälittävä.

Onatella
Sim
Rank: 2

UID 202
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 53
Reading Access 10
Registered 3-10-2007
Location Helsinki
Status Offline
Post at 3-11-2007 16:23  Profile | P.M. 
Okei, nyt potuttaa. Päätin vihdoin ja viimein hankkiutua eroon maantienvärisistä hiuksistani ja kävin sitten toissapäivänä ostamassa luontaistuotekaupasta ruskeaa hennaa... huomatakseni seuraavana päivänä, että joka puolella nettiä kerrotaan, ettei sellaista ns. "epäpuhdasta" hennaa kannata ostaa. Henna kun on normaalisti punaista ja muita värejä saadakseen siihen pitää lisätä muita kasveja. Kokeilin sitten varmuuden vuoksi väriä yhteen rastanpäähän ja odoteltuani melkein kaksi tuntia vaikutuksia avasin kääreet. Siis mitä? Ensin katsoin, ettei tökötti ollut tehnyt hiuksilleni mitään, mutta onhan tuosta sittenkin havaittavissa haalea vihertävä sävy. VIHERTÄVÄ? Minä olisin halunnut suklaanruskeat hiukset! Kai se on pakko turvautua myrkkyväreihin, kun ei tuosta näytä olevan mihinkään. PERKELE.

[ Last edited by  Onatella at 11-3-2007 15:25 ]

Ihanat vaaleat pilvet
liukuvat taivaalla
Hiljaa ja lumoavasti
laulaa ulappa
NeuroticPuppet
Newbie
Rank: 1

UID 248
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 14
Reading Access 10
Registered 26-10-2007
Status Offline
Post at 6-11-2007 00:43  Profile | P.M. 
Tuon takia kannattaisikin värjätä kampaajalla tai jollain laadukkaammilla tuotteilla ^^

Vtuttaa kyllä, kun olin muuten koulussa, mutta yhen tunnin sellaisessa paikassa juttelemassa ja olisin mennyt takaisin kouluun kahdeksi tunniksi, mutta kesken sen keskustelun tuli hirveän huono olo ja alkoi kauhistuttamaan, että mitä jos se olo ei menekään ohi ja sitten päätin mennä kotiin... Damn. Ruotsin ope ei tykkää kyllä hyvää. Ja hän on vielä luokanvalvojammekin -_-' Niin ja sain bilsan kokeesta 5½, vaikka luin sen vaikka kuinka monta kertaa... Tuli taas todistettua, että ei se lukeminen minua hyödytä yhtään.

[ Last edited by  NeuroticPuppet at 11-5-2007 23:45 ]

I feel life's worth in death.

Aasi
Sim

UID 208
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 126
Reading Access 10
Registered 4-10-2007
Status Offline
Post at 6-11-2007 15:04  Profile | P.M. 

QUOTE:
Originally posted by Onatella at 11-3-2007 15:23
Okei, nyt potuttaa. Päätin vihdoin ja viimein hankkiutua eroon maantienvärisistä hiuksistani ja kävin sitten toissapäivänä ostamassa luontaistuotekaupasta ruskeaa hennaa... huomatakseni seuraa ...

Henna saattaa aiheuttaa vihreän sävyn, jos sulla on jotain myrkkyväriä päässä, enpä tiedä sitten, mikä sinulla oli kyseessä. Mitä hennaa ostit?

Sham, henna on ihan laadukasta, minulle KAMPAAJA on tehnyt hennalla raitoja (tosin ei pistänyt tarpeeksi indigoa, mutta se on eri asia...)
Onatella
Sim

UID 202
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 53
Reading Access 10
Registered 3-10-2007
Location Helsinki
Status Offline
Post at 6-11-2007 15:34  Profile | P.M. 
Ei ole myrkkyvärejä. Reaktio johtui todennäköisesti siitä, ettei valmis henna-indigosekoitus (ruskea Urtekramin "henna" oikein tykännyt hiuslaadustani. Puhdas, punainen henna on kyllä todella kannattava ostos ja hyväksi hiuksille. Ja siihen voi erikseen sekoittaa itse indigoa, jos haluaa. En kuitenkaan jaksanut alkaa nähdä vaivaa ja se kostautui. Tänään sitten myrkkyväriä päähän.

Ärsyttää, kun muuten kiva koulupäivä päättyi siihen, että pari tuttuani keksivät alkaa vittuilla minulle. Ei mitään kummempaa, joku voisi nimittää huumoriksi, mutta kuulin sellaista ihan tarpeeksi yläasteella enkä jaksaisi enää. En tiedä mikä sellainen minussa on, joka saa ihmiset heittämään paskaa vittuiluläppää. Ei kaikille tuollaisia heitellä.

Toisaalta yksi tyttö tuli ruokavälitunnilla ihan yhtäkkiä kehumaan rastojani, mikä oli tosi kivaa. Ehkä se kompensoi tuota.

Ihanat vaaleat pilvet
liukuvat taivaalla
Hiljaa ja lumoavasti
laulaa ulappa
Heidi
Sim

UID 180
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 322
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Varkaus
Status Offline
Post at 6-11-2007 19:36  Profile | P.M. 
mua harmittaa perkuleen flunssa, kestänyt nyt toista viikkoa  prkl... Koulus en oo ollu yli viikkoon.. Ja taas jään jälkeen, ihan ku en ois jo tarpeeksi jäljessä
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 6-11-2007 22:21  Profile | Blog | P.M. 
Pakko heittää kommentti, että hiusten vihertyminen voi johtua osaltaan myös ihan käyttövedestä. Jos on kovin kalkkinen vesi, tai talossa kupariputket tms. Myös jos on vaaleaksi värjätty hiukset joskus ja laitat ruskeata, melko varmasti hiukset ainakin jossain valossa vihertää (joo en tunne yhtään parturi-kampajaa... lol)

Sanotaan nyt kuitenkin jotain topicin aiheeseen liittyvääkin Ärsyttää lähteä ulos koiran kanssa paleltumaan, siellä tuulee ja sataa vettä/räntää ja mulla on jo valmiiksi kylymä
Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 743
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 6-11-2007 23:09  Profile | Blog | P.M. 
Mua harmittaa, kun ukko on niin kaukana. Kauhea ikävä.

Ei myöskään ole mitään tekemistä. Masentaa.

All times are GMT+3, the time now is 4-12-2008 06:48

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP