Sims2Suomikisat

Aasi
Sim
Rank: 2

UID 208
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 126
Reading Access 10
Registered 4-10-2007
Status Offline
Post at 7-11-2007 21:20  Profile | P.M. 

QUOTE:
Originally posted by Onatella at 11-6-2007 14:34
Toisaalta yksi tyttö tuli ruokavälitunnilla ihan yhtäkkiä kehumaan rastojani, mikä oli tosi kivaa. Ehkä se kompensoi tuota.

Mun olis joskus tehnyt mieli vetää ainakin pari rastaa päähän, mutta se on sitten jäänyt. Minua pidetään kyllä jo ihan tarpeeksi friikkinä...

Huomenna englannin koe, ei ole tullut luettua. Onneksi sitä ennen kaksi hyppytuntia, ehtii vähän lukea. En ole lukenut sitä kirjaakaan, joka olisi pitänyt lukea huomiseksi, mutta ei mahda mitään.
Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 8-11-2007 18:59  Profile | Blog | P.M. 
Rastat on ihania. Mulla on aika ohkaset hiukset, joten en tiedä näyttäiskö ne niin kivoilta mun päässä, ainakaan omista hiuksistani tehtynä. Oon aina hiukan haaveillu, että jos sais muutaman rastan ja letin ja lisäksi vielä normaalia hiusta päähän, niin oisin aika onnellinen siitä sekasikiöstä mikä syntyis.

Meidän koulussa on yksi tukkaansa vaalentava tyttö jonka tukka alkoi joskus vihertämään. Kupariputkien takia kai, tai niin hän päätteli.

Jenna
Sim

Naiskilpailun voitto  
UID 191
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 309
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 8-11-2007 19:41  Profile | P.M. 
Kemian koe meni huonosti, sen takia ku mietin koko päivän sitä Jokela-juttua... ja huomenna on enkun koe.

Tokio Hotel<3
Heidi
Sim

UID 180
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 322
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Varkaus
Status Offline
Post at 10-11-2007 14:26  Profile | P.M. 
Pfff en tiiä mielle puolelle tää kuuluu, mut sanonta vanha suola janottaa on totta Juttelin eilen erään, ns exän kaa meses ja näytin millainen koti mulla on, no olin kännis. Yks siideri ja ihan pihalla No ne jutut sit men vähän... Mie en enää tiiä mitä teen, oma kulta ei kiinnosta pätkääkään, tää mies saa mut ihan sekaisin. Hymyilen vaan ku ajattelen sitä, ja sano samaa. Tää mies asuu Hollannissa ja aikoo tulla ens vuonna tapaan mua Suomeen ja toista meidän kamua. AAAAAAAARGH mitä mä teen mie en saa sitä mielestä :S
Jatsi
Sim

UID 192
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 271
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location (Lau)ritsala
Status Offline
Post at 10-11-2007 22:53  Profile | P.M. 
Heidi tuttu tunne :S
Mie tässä ihastuin netissä erääseen mukavaan palavasti kun juteltiin habssa ja hillutiin siellä. Huomasin yhtäkkiä ajattelevani vain häntä, viakka olisi omaa rakasta pitänyt.
Pari viikkoa tuo tunne oli miussa.. vitutti.. harmitti.. sitten kun pidin hiukan etäisyyttä, tunteet laantuivat. nyt enää ajattelen sitä ystävänä.

Et sie ymmärä minnuu?
Älä välitä, en miekää ain.
Heidi
Sim

UID 180
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 322
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Varkaus
Status Offline
Post at 11-11-2007 00:38  Profile | P.M. 

QUOTE:
Originally posted by Jatsi at 11-10-2007 21:53
Heidi tuttu tunne :S
Mie tässä ihastuin netissä erääseen mukavaan palavasti kun juteltiin habssa ja hillutiin siellä. Huomasin yhtäkkiä ajattelevani vain häntä, viakka olisi omaa rakasta pit ...

Tää tyyppi mun exä, oltiin kaukosuhteessa semmoiset puolvuotta... Sit se pisti pakin päälle... Tää mies on vain jotain niin ihanaa, kaveri sano just et vaikken saisikaan tätä niin hänen mielest mun pitäis jättää ukkoni...

Se mitä koin se puolivuotta oli parasta aikaa mun elämässä, no saa nähä mitä tää haluaa...
Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 743
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 11-11-2007 15:44  Profile | Blog | P.M. 
Kehoitan olemaan varovainen näiden suhteiden kanssa. Itse tuhosin ensimmäisen vakavan seurustelusuhteeni sillä, että ihastuin toiseen mieheen - netissä. Toisaalta nyt ajateltuna, se oli vain hyvä. En usko, että kummankaan kanssa suhteella olisi ollut sen suurempaa tulevaisuutta.
Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 743
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 12-11-2007 00:28  Profile | Blog | P.M. 
Noniin. Nyt olen taas niin kurkkuani myöten täynnä tätä maata. Bussikuskitkaan eivät osaa asioitaan ja kun jotain kysyy, niin kattovat vaan nenän varttaan pitkin. Perkule!
Menolippu jonnekin kauas nyt heti olisi poikaa.

..Johan sitä tuli taas kaksi viikkoa oltua suomessa..
Heidi
Sim

UID 180
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 322
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Varkaus
Status Offline
Post at 12-11-2007 00:41  Profile | P.M. 

QUOTE:
Originally posted by Elisabeth at 11-11-2007 14:44
Kehoitan olemaan varovainen näiden suhteiden kanssa. Itse tuhosin ensimmäisen vakavan seurustelusuhteeni sillä, että ihastuin toiseen mieheen - netissä. Toisaalta nyt ajateltuna, se oli vain hyv ...

Musta tuntuis pahalta jättää poikaystäväni, mutta kun se rakkaus on vain kadonnut... Tuskin ton Hollantilaisenkaan kaa onnistuu, mutta eihän sitä koskaan tiiä...
Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 851
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 12-11-2007 19:24  Profile | Blog | P.M. 
Kraah! Kaikki hajoaa käsiin..vessanovi, auto, pyykkikone..eteisestäkin paloi lamppu. Mitähän seuraavaksi..

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.

All times are GMT+3, the time now is 4-12-2008 06:50

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP