Sims2Suomikisat

Subject: Kysymyksiä foorumista
Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 743
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 15-11-2007 18:00  Profile | Blog | P.M. 

QUOTE:
Originally posted by Milsa at 11-14-2007 23:55
Minä nyt olen ihan tuhannen pihalla koko uudesta foorumista En löydä täältä mitään

Älä huoli. Itekkin olin alussa ihan hukassa mutta nyt sujuu jo hyvin
Nopeasti sen oppii
Milsa
Sim
Rank: 2

UID 259
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 148
Reading Access 10
Registered 15-11-2007
Status Offline
Post at 16-11-2007 01:29  Profile | P.M. 
Miten ihmeessä täällä esim. saa topat merkittyä niin, että ne on luettu? Vaikka kuinka monesti rämpytän topaa auki ja kiinni, foorumi herjaa silti, että siellä muka on uusia viestejä; miksi foorumi viivyttele vastausten kanssa? Kun esim. teen uuden topan, menee jopa 2h, ennenkuin se näkyy. Kun kirjoitan johonki viestin, se näkyy minulla vasta seuraavalla käyntikerralla- uutena viestinä, ja topa hehkuu "uutta viestiä" loputtomiin.
Jenna
Sim

Naiskilpailun voitto  
UID 191
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 309
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 16-11-2007 10:22  Profile | P.M. 

QUOTE:
Originally posted by Milsa at 11-16-2007 00:29
Miten ihmeessä täällä esim. saa topat merkittyä niin, että ne on luettu? Vaikka kuinka monesti rämpytän topaa auki ja kiinni, foorumi herjaa silti, että siellä muka on uusia viestejä; miksi ...

Topsut saa merkittyä luetuiksi kun on etusivulla, ja katsoo "Member's CP":n alle, niin siinä on "Mark read" Siitä kun klikkaa, niin kaikki topsut "merkkautuu" luetuiksi

Tokio Hotel<3
Milsa
Sim

UID 259
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 148
Reading Access 10
Registered 15-11-2007
Status Offline
Post at 24-12-2007 16:02  Profile | P.M. 
Voitaisiinko noita Sims 2 aiheisia puolia kenties vähä supistaa, koska niitä on ihan hirveästi, ja suurimmassa osassa ei ole keskustelua yhtään, ei topsan topsaa? On myös aina vaikea löytää niitä topia, koska tiukasti SIms 2 aiheisia keskusteluja on melkein toisella kymmenellä eri puolella? Minä ainaki olen aina iha hukassa, jää moni vinkki laittamatta tai kysymys kysymättä, kun ei löydä mihin se pitäisi laittaa Ja kuitenkin olen erittäin kokenut foorumikärpänen
Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1997
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 24-12-2007 17:02  Profile | Blog | P.M. 
Etusivulla olevat Simstopicit on jaettu jokaiselle lisärille omansa, ja niissä on tarkoitus kysyä apua pelissä esiintyviin ongelmiin ja kysymyksiin. Keskustelua peleissä olevaan topiciin on tarkoitus laittaa sitä yleistä höpinää Sims 2 ja 1, ei niinkään ongelmia. Ajankohtaista tai ihan vaan yleistä höpötystä kyseisestä pelistä. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta näin minä olen ymmärtänyt. Vinkeille on oma topicinsa nimellä Vinkit. Näin nämä on aina ollut, kukaan ei ole koskaan sanonut että ne on huonosti. Vanhalla oli samallalailla.

En osaa sanoa miten tuota voisi vielä selventää.

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Milsa
Sim

UID 259
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 148
Reading Access 10
Registered 15-11-2007
Status Offline
Post at 24-12-2007 22:33  Profile | P.M. 
Hmm, siten, ettei niitä olisi niin paljon?
Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1997
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 24-12-2007 22:55  Profile | Blog | P.M. 
Eihän noita nyt niin paljon ole. Minusta on selvää kun jokaiselle lisärille on oma paikkansa jossa kysyä neuvoa, näin yhteen lisäriin keskittyvät kysymykset keskittyvät yhteen paikkaan. Ja vaikka kaikissa ei vielä keskustelua ole alkanutkaan, voi joku vaikka huomenna saada eteensä ongelman jostain tietystä lisäristä.

Ja sitten tietty pitää olla yksi yleinen keskustelupaikka koko pelille.

Ei tämän nyt niin kovin sekavaa pitäisi mielestäni olla. Ongelmat ja kysymykset niille varattuihin paikkoihin. Vinkit vinkkeihin ja yleinen keskustelu pelistä keskustelua pelistä -paikkaan.

Sanokaa muutkin mielipiteenne. Onko sekavaa jos jokaiselle lisärille on oma paikkansa, vinkeille omansa ja yleiselle pelikeskustelulle omansa. Jos tästä on suurta vaivaa niin toki voidaan muuttaa foorumin rakennetta. Sama rakenne oli vanhallakin, ja siellä se oli toimiva.

Kertokaa mielipiteitä ja rakenteeseen liittyviä parannusehdotuksia äänestystopiciin tehtyyn keskusteluun Koetetaan saada tästä paikasta rakenteellisesti toimiva ja miellyttävä paikka

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 25-12-2007 13:35  Profile | Blog | P.M. 
No osioita on niin paljon, koska EA on päättänyt tehdä lisäosia "niin paljon" Selkeämpää minunkin mielestä on se, että jokaiselle lisäosalle on oma osastonsa, ja kamaseteillle yksi yhteinen, jonka sisällä on niille kullekin topicit.

Rakennehan täällä on pääosin sama, kuin oli vanhallakin foorumilla. Downloadseja on kategorioitu hieman enemmän, mutta ei kai täällä muuta suurempaa eroa vanhan foorumin rakenteseen verrattuna ole...
Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 743
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 25-12-2007 15:17  Profile | Blog | P.M. 
Kyllä se mustakin on helpompi, että joka osalle on oma osasto. Aika vaikea se olisi lähteä yhdestä isosta osastosta etsimään, josko siellä olisi maininta jostakin tietystä lisäosasta tai kamapaketista.
Voi olla, että aluksi tuntuu vähän vaikealta ja epäselvältä löytää kaikki paikat, mutta ajan kanssa tähän kyllä oppii.
Milsa
Sim

UID 259
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 148
Reading Access 10
Registered 15-11-2007
Status Offline
Post at 9-1-2008 01:19  Profile | P.M. 
Nojaa, omat kokemukseni siitä ovat pelkästään hyviä Kyllähä tuo Sipsilässäki monta vuotta pelitti.

All times are GMT+3, the time now is 4-12-2008 06:56

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP