Kysyn nyt varmuuden vuoksi, että miten ne levylle poltetut tiedostot laitetaan takaisin koneelle?
edit:// Tästä topicista taitaa tulla pitkä

Toivottavasti ei, mutta minulla on taas asiaa. Ihan varmuuden vuoksi kokeilin asentaa simssin uudestaan, lisäreine kaikkineen, kaikki sujui mainiosti, Yöelämää en asentanut. Mutta aina, kun avaan Bodyshopin, niin se pukkaa tuonne alas puhekuplaa, jossa lukee jotain "clipboard Thesims2Bodyshop exe error" Se on äärettömän raivostuttavaa sitä kokoajan klikkailla pois, olen yrittänyt tehdä sitä chdsk mikälie viirustenpoistamis ohjelmaa, mutta se ei lataannu, on samas kohdas vaan. Se avautuu koneen käynnistäessäkin (ohjelma siis) painan aina ennen kymmenen sekunnin loppumista entteriä, että pääsen käyttäjätilille ja pääsenkin. Olen kokeillut pitää sitä ohjelmaa päällä painamatta entteriä, mutta se ei lataa mitään. Simssiä en ole vielä kokeillut pelata. Aika ihmeellistä muuten, jos johtuu ylikuumenemisesta se sammuileminen, olen pelannut samalla koneella monta tuntiakin simssiä, eikä ole sammunut kesken kaiken. Ennemmin siis.
Anteeksi turhan pitkä ja sekava selitykseni
[
Last edited by nekomimichan at 12-12-2007 00:58 ]