Anteeksi tuplapostaus ja taas uusi kysymys.
Tämä kone ei suostunut taaskaan aukeamaan, mutta sain sen lopulta auki. Tuli halu pelata simssiä, mutta en uskalla pelata sitä, sillä kun yritän avata Downloads kansiota, tulee tällainen ilmoitus:
C:\Documents and Settings\(mun nimimerkki koneessa)\omat tiedostot\EA games\The sims 2\Downloads ei ole käytettävissä.
Tiedosto tai hakemisto on vioittunut ja lukukelvoton.
Poistin Matkoilla lisärin asennuksen ja kokeilin, että auttaisiko se. Ei auttanut. En saa myöskään poistettua kansiota. Kone on päivittynyt äskettäin, Liittyisiköhän se asiaan?
edit:// Taas minä.. unohtakaa tuo tässä viestissä oleva edellinen ongelma, sillä kone on menossa tyhjennykseen.
Sen aikaa latailen mun ikivanhalle koneelle ladattuja, jotka siirtäisin sitten kannettavalle, kun se on tyhjennetty. No tässä se ongelma on: En pysty lataamaan mitään Modthesimssistä

Aina valittaa "No cookies found!". Olin vahingossa poistanut evästeet. Poistin ainoan Norton internet securityyn liittyvän jutun, olin varmasti laittanut Remember me-kohdan, Yritin laittaa työkaluista lataus-sivun sallittuihin, mutta se valittaa jotain, että sivun alun pitää olla "https://" Äiti kokeili, ei toiminut.. olen yrittänyt vaikka mitä... Haluaisin niin ladata modistakin

Osaisiko joku auttaa?
edit2:// ongelma ratkaistu. Kone tyhjennettiin ja on nyt käytössäni ja toimii hyvin, joten voitte poistaa tämän topikin^^
[
Last edited by nekomimichan at 5-5-2008 22:59 ]