Sims2Suomikisat

Subject: Simssin uudelleen asentamisesta...
Hannah
Moderator
Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto  
UID 159
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 728
Reading Access 100
Registered 26-9-2007
Status Online
Post at 23-1-2008 20:32  Profile | Blog | P.M. 
Suosittelen kyllä poistamaan nuo Elisabethin kertomat tiedostot!
Mullakin tuli yhdessä välissä tuo virhe sovelluksessa ilmoitus, mulla peli tosin aukesi ja pystyin vähän aikaa pelaamaankin, mutta tuo kyllä auttoi En kyllä tajua vieläkään, että mikä mun pelissä oli silloin vikana. Koneessa ei kuitenkaan ollut vikaa, koska kaikki muut pelit toimi tosi hyvin jne..

Hanna ♥ Ari
~28.08.03~
~14.10.06~
nekomimichan
Sim
Rank: 2

UID 219
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 215
Reading Access 10
Registered 9-10-2007
Status Offline
Post at 24-1-2008 06:28  Profile | P.M. 
OK, kokeilen sitä

Avattaren on tehnyt videokid death note foorumilta.
Death note n_n
nekomimichan
Sim
Rank: 2

UID 219
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 215
Reading Access 10
Registered 9-10-2007
Status Offline
Post at 24-2-2008 20:34  Profile | P.M. 
Anteeksi tuplapostaus ja taas uusi kysymys.

Tämä kone ei suostunut taaskaan aukeamaan, mutta sain sen lopulta auki. Tuli halu pelata simssiä, mutta en uskalla pelata sitä, sillä kun yritän avata Downloads kansiota, tulee tällainen ilmoitus:

C:\Documents and Settings\(mun nimimerkki koneessa)\omat tiedostot\EA games\The sims 2\Downloads ei ole käytettävissä.

Tiedosto tai hakemisto on vioittunut ja lukukelvoton.

Poistin Matkoilla lisärin asennuksen ja kokeilin, että auttaisiko se. Ei auttanut. En saa myöskään poistettua kansiota. Kone on päivittynyt äskettäin, Liittyisiköhän se asiaan?

edit:// Taas minä.. unohtakaa tuo tässä viestissä oleva edellinen ongelma, sillä kone on menossa tyhjennykseen.
Sen aikaa latailen mun ikivanhalle koneelle ladattuja, jotka siirtäisin sitten kannettavalle, kun se on tyhjennetty. No tässä se ongelma on: En pysty lataamaan mitään Modthesimssistä Aina valittaa "No cookies found!". Olin vahingossa poistanut evästeet. Poistin ainoan Norton internet securityyn liittyvän jutun, olin varmasti laittanut Remember me-kohdan, Yritin laittaa työkaluista lataus-sivun sallittuihin, mutta se valittaa jotain, että sivun alun pitää olla "https://" Äiti kokeili, ei toiminut.. olen yrittänyt vaikka mitä... Haluaisin niin ladata modistakin Osaisiko joku auttaa?

edit2:// ongelma ratkaistu. Kone tyhjennettiin ja on nyt käytössäni ja toimii hyvin, joten voitte poistaa tämän topikin^^

[ Last edited by  nekomimichan at 5-5-2008 22:59 ]

Avattaren on tehnyt videokid death note foorumilta.
Death note n_n

All times are GMT+3, the time now is 1-12-2008 20:42

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP