Sims2Suomikisat

Subject: Mitä unta näit?
Jenna
Sim
Rank: 2

Naiskilpailun voitto  
UID 191
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 309
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 22-10-2007 11:23  Profile | P.M. 
Mitä unta näit?

Sain tällaisen päähänpiston. Tänne topsuun voi kertoa omia unia, mitä on nähnyt viime yönä, toissa yönä... Ihan vapaasti
------------
Mie näin kyllä ihan kummallista unta, ja tässäpä kerron siitä.

Mie olin mun kavereiden kans jollaki autiolla saarella. Se saari oli aika iso. Me rakennettiin siellä maja ja sitten huomattiin, että meillähän on ruokaa, vettä ja vaikka mitä mukana siellä. Pari päivää siellä eleltiin(kylläpä päivät menee nopeasti unimaailmassa), kunnes mie näin lentokoneen lentävän. Se lentokone tippu sinne saarelle. Me mentiin katsomaan sitä, mutta siellä ei ollu ketään. Sitten pohdittiin, että me varmaan päästäis tuolla lentokoneella takaisin kotiin. Mie olin vapaaehtoinen lentäjä Kyllä mua hirvitti siinä unessa. Noh, päästiin ilmaan, ja lenneltiin kotiin päin. Tässä vaiheessa on hyvä mainita, että sitä lentokonetta ohjattiin tietokoneen näppäimistöllä
Sitten piti laskeutua. Painoin alas-nappia vähän liikaa, ja se kone lähti menemään alaspäin todella lujaa ja tosi jyrkästi. Sain kuitenkin kolme yritystä laskeutua (). Kolmannella yrityksellä laskeutuminen onnistui, ja me päästiin kotiin.
-----
Joo, en oo yhtään kattonu lostia enkä ollu koneella Eilen nimittäin katsoin viime torstain lostin jakson..

Tokio Hotel<3
Tiina
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 23-10-2007 15:39  Profile | Blog | P.M. 
LOL, unet on jänniä Yleensähän noissa tulee kerrattua päivän asiat aika erikoisissa merkeissä

Ite tosi harvoin muistan mitä unia olen nähnyt. Pitäis heti kirjotella muistiin, mutta jaksaapa...
citruuna
Sim

UID 216
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 201
Reading Access 10
Registered 8-10-2007
Status Offline
Post at 24-10-2007 18:54  Profile | P.M. 
Vähän mikä uni!
Yksi painajaiseni: (aika yksinkertainen)
Olin sähkötuolissa - äiti ja isi aikoi mut tappaa siinä. Aikaa sähkön tulemiseen oli minuutti... 30 sekunttia...
10 - 9 - 8 - 7 - 6 - 5 - 4 - 3 - 2 - 1 - ja heräsin. Se oli aika kaameeta.

Mamma mia, here I go again. My my, how can I resist you?
Janelail
Sim

UID 211
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 188
Reading Access 10
Registered 6-10-2007
Status Offline
Post at 25-10-2007 13:30  Profile | P.M. 
Mä muistan yhden aika huvittavan elokuvamaisen unen jossa asuin korkealla pilvenpiirtäjän kattohuoneistossa, olin jollekkin tai jotenkin erikoinen ihminen sillä jotkut agentit jahtasivat minua ja yrittivät mitä erilaisimmin keinoin päästä kattohuoneistooni, mutta olin siellä hyvässä turvassa . Joskus tällaisia unia näkee toiminta elokuvien katselun jälkeen, minulla ne tulevat jotenkin uniin ja olen itse sitten seikkailevassa pääosassa
Jenna
Sim

Naiskilpailun voitto  
UID 191
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 309
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 25-10-2007 15:18  Profile | P.M. 
Aww, minkä unen näin<3

Kävelin kaupungilla. Sitten yhtäkkiä näin Tokio Hotelin Billin, Tomin, Georgin ja Gustavin siellä Mie aloin kiljumaan ja ne käänty kattoon mua. Sit mie menin jalat täristen pyytään nimmaria ja yhteiskuvaa. Sit me kaikki viisi käveltiin siellä kaupungilla ja ne lupas tulla Suomeen keikalle joskus.

Ilmeisesti en ollut Suomessa tuossa unessa

Tokio Hotel<3
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Online
Post at 2-11-2007 21:34  Profile | Blog | P.M. 
Mä näin sellaista unta että eräs kaveri sanoi mulle puhelimessa että ei halua nähdä eikä kuulla musta enää ikinä kun olin puukottanut sitä selkään jossakin asiassa, noh lähdin sitten siltä seisomalta keravalle selvittämään tätä sotkua, mutta törmäsin koulukaveriini Jenniin ja lähdettiin kin juhlimaan

Jenna
Sim

Naiskilpailun voitto  
UID 191
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 309
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 4-11-2007 14:29  Profile | P.M. 
Näin aika kammottavaa unta. Jos ette kestä "kummitusjuttuja", en suosittele lukemaan.

Näin unta, että meidän perhe meni taloesittelyyn sellaiseen kartanoon, jossa kummitteli aina öisin. Talossa ei ollu mitään huonekaluja. Siellä se kiinteistövälittäjä kerto, että sen talon entinen omistaja oli hirtetty sinne taloon, ja sitten se yöllä 12 jälkeen kierteli taloa etsiäkseen sen, joka oli hirttänyt sen talon entisen omistajan   vähän mulla pelotti olla siellä talossa. Mun äiti meni salaa ostamaan sen kartanon, ja sitten me muutettiin sinne. Illalla mun vanhemmat meni ostamaan uusia huonekaluja taloon, eli jäin sinne yksin. Oli ihan kauhuissani, ja kiertelin sitä taloa etsien jotain salakäytäviä yms Vanhemmilla kesti tooooosi kauan siellä kaupoissa, ja kello tuli 12. Olin matkalla omaan huoneeseeni, ja yhtäkkiä sille käytävälle ilmesty tavaroita: tauluja, sohva ja muita esineitä. Pelästyin aika paljon, ja sit näin sen kummituksen. Lähdin juoksemaan, ja juoksin käytävän päähän, jossa oli peili. Aave ei näkynyt peilistä, joten ajattelin että se häipyi. Käännyin ympäri ja näin sen aaveen siinä edessäni. Mie vaan jähmetyin paikalleni enkä pystyny kiljumaan. Sitten onneksi heräsin.

Olipas pitkästi selitetty jäi traumoja tuosta unesta

Tokio Hotel<3
Milsa
Sim

UID 259
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 148
Reading Access 10
Registered 15-11-2007
Status Offline
Post at 15-11-2007 01:19  Profile | P.M. 
Viimeksi taisin nähdä unta että minut oli isketty käsiraudoilla kiinni laivan ohjaamoon, vai mikä se nyt on, ja minun piti yltää ruoriin, mutta en ihan yltänyt Yllättävää kyllä, uni oli mukava Täsmennettäkööt: olin yksin laivassa.
Sunrise
Newbie
Rank: 1

UID 356
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 5
Reading Access 10
Registered 24-6-2008
Status Offline
Post at 25-6-2008 15:29  Profile | P.M. 
Jos alkaisin tänne tarinoimaan edes viikon unia, saisi siitä varmaan satasivuisen romaanin, kun näen joka yö toinen toistaan ihmeellisempiä unia..

Mutta kerrompa vaikka toissa yöstä.. Oli pikkujoulu ja kaverit houkutteli mut mukaan kylälle, vaikka mun olis pitäny olla kotona perheen kanssa. Mentiin johonki sysimustaan ryteikköön ja meitä oli siellä jotain 15, mukaan lukien paljon vahnempi isoveljeni. =D Sitten etittiin lopulta pois pääsyä sieltä ja minä ja uudet kenkäni uppos johonkin puolen metrin mutalampeen.. Oli sinänsä aika karmaiseva uni. :S
nosferatu
Sim

UID 384
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 57
Reading Access 10
Registered 18-8-2008
Status Offline
Post at 31-8-2008 11:37  Profile | P.M. 
(Viime viestistä on jo ainaki kuukaus, mut kirjotan nyt kuitenki...)
Näin yks yö tällasta unta:

Olin ison kaverilauman kanssa serkullani. En tiiä, että keitä mun kavereita siellä oli, yhen vaan tunnistin. Siellä talossa oli kolme sellasta isoo huonetta muiden tavallisten kokosten huoneiden lisäks. Siinä unessa yks niistä oli olohuone, yks joku epämääränen huone ja yks mun serkun huone. Me oltiin siellä olohuoneessa ja tehtiin jotain kummaa loitsuu. Me nimittäin yritettiin kutsuu joku tappajazombie paikalle =D En tiiä et mikä se päähänpisto oli, varmaan mun oma, oonhan sellanen älykääpiö muutenki... No siis siellä me sitte manattiin jotain örkkii sinne taloon. Oli joku sellanen juttu, että se zombie ei päässy sinne olohuoneeseen (me oltiin siis periaatteessa turvassa siellä, mut silti pelotti...) ja sen piti tulla sinne yhelt yöllä tms. Sit sitä zombieta ei kuulunu, vaik kello läheni jotain puol kahta. Meit pelotti kauheesti, ku kaikki ovet oli auki ja vaik se zombie ei pääsiskään sinne huoneeseen ni me nähtäis se silti. Sit sinne tuli joku vanhempi ihminen, kai mun setä (sen serkun isä). Me selitettiin sille asia ja se lupas mennä ettii sen zombien. Sit se lähti eikä sitä kuulunu takas. Lopulta meki lähettiin ettii niitä ja me löydettiin se mun setä kuolleena vessan suihkuverhon takaa... Huu...

Siinä se. Mut ai nii, se zombie tais olla Sweeney Todd Hyvin menee mullaki...

All times are GMT+3, the time now is 1-12-2008 23:50

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP