Sims2Suomikisat

Janelail
Sim
Rank: 2

UID 211
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 196
Reading Access 10
Registered 6-10-2007
Status Offline
Post at 24-10-2007 12:03  Profile | P.M. 
Samantha Smith Diary

Halusin tämän tarinan tännekkin sillä tämä tarina jatkuu, ensin lisään vanhat osat ja perään tulee ihan uusi ennenäkemätön osa!

Samantha Smith Diary

Tänä iltana saapuu Samantha kertomaan teille tarinansa. Hän on päättänyt julkaista rakkaat, sisäiset ja salatut tunnot, jotka hän on merkinnyt päiväkirjoihinsa. Halutko siis tietää tämän hämpäräperäisen kaunottaren elämästä lisää?!

Janelail
Sim

UID 211
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 196
Reading Access 10
Registered 6-10-2007
Status Offline
Post at 24-10-2007 12:05  Profile | P.M. 
Samanthan Päiväkirjan ensimmäinen osa kirjoitettu 9. simtoukokuuta 2007.

Rakas päiväkirja, haluan kertoa sinulle jotakin ensin itsestäni, ennekuin kerron elämästäni, jotta voin vuosien kuluttua lukea kirjoituksiani sekä ajatuksiani ja huomata, kuinka paljon olen muuttunut noina vuosina. Olen aina pitänyt jonkinlaista päiväkirjaa ja todennut sen olevan paras keino omien ajatusten ja elämän tulkintaan. Myöhemmin jotkin ikävät tapahtumat elämässä näen nyt aivan uusin silmin ja toisinaan minua huvittaa asenne ja näkemykseni asioiden ollessa käsillä.

No niin, nyt asiaan   . Olen siis erittäin köyhistä oloissa kasvanut villi "poikatyttö". Naisistuttuani kadotin osan tuosta "poikatytöstä" ja tilalle tuli raisu ja sensuelle nainen. Olen kovin mukavuuden haluinen, enkä tahtoisi raataa liikaa työkseni. Haluaisin kuuluisaksi laulajattareksi, näyttelijäksi tai malliksi. En vain tiedä, mistä voisin aloittaa urani kun koulutkin jätin kesken enkä jaksanut päntätä. Olen rahaton ja lisäksi olen vielä hieman lihavakin halpis hampurilaisruokavalion jäljiltä. Kuka olisi uskonut, että silloin kun vähiten odottaa voi tapahtua jotakin odottamatonta?

Siis tänään minulle tapahtui jotakin aivan ihmeellistä. No, tämä tapahtuma ei ole ollut mukava eräälle toiselle, mutta minulle se oli eräänlainen pieni käännekohta ja onnenpotku elämässäni. Kävi nimittäin niin, että setäni kuoli alkoholismiin ja hän jätti minulle perinnöksi oman talonsa Bluehill nimisessä kaupungissa. Rahaa hän ei paljoa jättänyt, mutta oli siinä kuitenkin sen verran, että pystyisin matkustamaan Bluehilliin ja  elämään kaupungissa jonkinaikaa ja ehkäpä jopa keksisin, mitä elämälläni tekisin! Arvaatkin varmaan jo, että tänään oli se päivä jolloin matkustin Bluehilliin sinisellä romuautollani...

Olin onneni kukkuloilla, sillä ajattelin löytäväni itseni jostakin upeasta lukaalista sillä paikan osoite oli BeachBoulevard 1b, eikö kuulostakkin hienolta?!

Avatessani oven meinasin haljeta jännityksestä. Ulkoapäin talo ainakin näytti ihan hienolta, mitä nyt tillet olivat hieman halkeilleet, eikä etupihaan oltu juuri panostettu kuin yhden muovisen kukka-amppelin verran. No äkkiähän sekin korjaantuisi kun Sam pääsee sisustuksessa vauhtiin.

En järkytykseltäni pystynyt hengittämään hetkeen. Talo oli KAMMOTTAVA sisältäpäin. Tapetit olivat kellastuneet merkkinä siitä, että sisällä oli tupakoitu ankarasti lisäksi ne olivat läiskiä täynnä ja repeilleet sieltä täältä. Huonekalut olivat sen näköisiä kuin ne olisi haettu suoraan kaatopaikan hajottamolta. Ainoa positiivinen asia, joka tuli mieleeni keittiöstä oli sen vaaleanpunainen väri. Punaisen eri sävyt ovat suosikkejani. Mietin, että uskallanko mennä enää muihin huoneisiin.

Avasin varovasti kylpyhuoneenoven ja järkytykseni oli vieläkin suurempi kuin ensin mennessäni keittiöön. Kylppäri oli yltäpäältä vihreän liejun ja lian peitossa. En uskaltanut kurkistaa vessanpönttöön. Kokeilin suihkua, ainakin se toimi, mikäli koskaan ilkeäisin mennä sinne. Vaikka itse olinkin köyhän perheen tyttö, en voi sanoa, että olen koskaan nähnyt noin huonokuntoista loukkoa. Huolimatta halvoista huonekaluistamme äitini tapana oli kuitenkin siivota säännölisesti.

Jatkoin matkaani allapäin. Tuskin mikään voisi enää masentaa minua enempää. Päädyin viimein olohuoneeseen ja sen tunkkainen tuoksu ja vanhat kuluneet sohvat eivät enää hetkauttaneet minua.

Huoneenperällä näin valopilkkuni, päiväni pelastuksen, nimittäin KARAOKELAITTEET!!! Olisin voinut hyppiä onnesta vaikka kuuhun. Olin aina halunnut oppia laulamaan ja nyt minulla oli ihan aidot karaoke laitteet kotonani, jos tätä nyt voi vielä kodiksi sanoa.

Tässä minä siis olen Samantha Smith, uudessa kaupungissa, omassa asunnossani aikuisuuden kynnykyksellä. Katsahdin itseäni peilistä, olen sentään söötti kasvoiltani.

Päätin keittää kupillisen kahvia keittiössä huomaamallani kahvinkeittimellä. Hyväksi onneksi se vielä toimi ja oli puhdaskin. Setä oli sentään huolehtinut joidenkin asioiden kunnosta, kuten hellan, kahvikeittimen ja karaokelaitteiden.

Kahvikupposen jälkeen päätin katsoa, mitä päivän sanomalehdessä kerrottiin kaupungin tapahtumista. Halusin aloittaa kaupunkiin ja sen asukkaisiin tutustumisen mahdollisimman pian, sillä inhosin yksinäisyyttä ja tylsyyttä. Ehkäpä keksin jo huomiselle jotakin kivaa tekemistä! Lopetan nyt tältäpäivältä kirjoittamisen, sillä minun on ruettava miettimään missä ja miten aion nukkua, Sedän vanha sänky ei näytä kovin houkuttelevalta...nähdään taas!
Janelail
Sim

UID 211
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 196
Reading Access 10
Registered 6-10-2007
Status Offline
Post at 24-10-2007 12:06  Profile | P.M. 
23 Simtoukokuuta 2007

Rakas päiväkirja...
Olen niin masentunut!!! Haluan kirjoittaa nyt ja purkaa sydäntäni viimeaikaisista tapahtumista. Muistatko kun viimeksi kerroin, kuinka aioin tutustua uuteen asuinkaupunkiini Bluehilliin? Kaikki ei mennytkään niin hyvin...

Lähdin siis ensimmäisen yöni jälkeen aamulla kaupungille (tietysti olin juonut kupin kahvia sitä ennen, minähän en lähde aamulla mihinkään ennekuin olen saanut kupin kahvia).

Setäni on jättänyt minulle lähes 4000 simeleonia puhdasta rahaa perinnöksi, joten päätin hieman hemmotella itseäni ja aloitin kaupunkiin tutustumisen shoppailemalla. Ostin mm. vaatteita, mp3 soittimen ja kännykän.

Rakastan julkkiksia ja julkkisjuoruja, joten täytyihän minun ostaa myös paikallinen juorulehti  punastuuuuuuu , jos vaikka saisin vihiä siitä, missä paikallisilla julkkiksilla on tapana käydä juhlimassa.

Siinä shoppaillessa minulle tuli kamala nälkä, joten päätin mennä paikalliseen karaoke baari-ravintolaan syömään. Ruoka oli jumalaisen hyvää!

Tunsin olevani elämäni kunnossa ja päätin rohkaistua. Pyysin suosikki biisiäni: Simruusut kukkii näin. Aloin laulamaan oikein tunteella ja suoraan sydämestäni.

Seuraavaksi tapahtuikin jotakin aivan kammottavaa. Baarissa olevat simit alkoivat pitelemään korviaan ja huutelemaan minulle rumuuksia. Se oli kuin isku vasten kasvoja tyhjästä. Ääneni alko täristä ja kyynel vierähti poskelleni. Minun oli pakko lopettaa laulaminen ja poistua lavalta allapäin. Kaikki katsoivat minua pitkään ja ivallisesti. Ajattelin, että en enää koskaan laula tai esiinny.

Poistuin keskustasta takaisin rantahökkeliini. Masentuneena sijasin sängyn ja laitoin siihen uudet ostamani lakanan ja patjat. Levähdin hetken ja otin pienet päivätorkut. Tuumin, että ehkä oloni siitä paranisi.

Torkuilta herättyäni sain itseni kasattua ja päätin, että iloni ei saisi loppua yhteen takaiskuun. Suuntasin kaupungille, joku biletyspaikka oli varmasti auki. Löysinkin todella tyylikkään näköisen paikan.

Hienopukuisia simejä meni sisään ja tuli ulos. Mietin hetken omaa pukeutumistani, olikohan se liian arkinen? Minä niin rakastan flanellipaitaani ja farkkujani. Ovella portsari katsoikin minua pitkään päästä jalkoihin, mutta päästi kuitenkin sisään. Baarissa oli hiljaista.

DJ:tä ei näkynyt missään ja kappale oli jäänyt junnaamaan paikalleen. Ketään ei näkynyt missään, joten päätin rientää avuksi. Kenties joku huomaisi musikaalisen lahjakkuuteni! Ryhdyin vaihtelemaan levyjä.

Pian tanssilattialle ilmestyikin uteliaita simejä.

Sitten tapahtui jotakin aivan kamalaa. Yksi levyistä meni rikki ja se sai aikaan korviahuumaavan ja kirkuvan äänen. Asiakkaat pakenivat kuka mihinkin suuntaan karkuun. Portsari saapui paikalle vihaisena ja tökkäsi minua.
-eiköhän sinulla ole kotiinlähtö aika.
sen sanottuaan portsari nakkasi minut niin sanotulla "takapuoli otteella" ulos.

Ilmeenikin jo kertonee tämänhetkisistä fiiliksistäni, olen masentunut ja murheenmurtama, mietin mitä seuraavaksi tekisin...

Janelail
Sim

UID 211
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 196
Reading Access 10
Registered 6-10-2007
Status Offline
Post at 24-10-2007 12:08  Profile | P.M. 
13 simkesäkuuta 2007

Hei vaan päiväkirjani!

Olin pitkään masentunut odottamattomasta kaupunkilaisten
tylyydestä. Tässä kaupungissa onkin tosiaan paljon vaikeampaa
löytää ystäviä, mitä aluksi kuvittelin.
Noh... päätin kuitenkin eräänä aamuna, että nyt on lähdettävä
uuteen nousuun.

Lueskelin lehteäni ja mietin, mitä ryhtyisin tekemään.
Koitin selailla lehti-ilmoituksia, mutta mitään minulle
sopivaa työtä ei ollut tarjolla. Mietin huolestuneena,
kuinka pitkälle rahani riittäisivät. Sedän perintö ei venyisi
loputtomiin. Katsoin ulos ja huomasin, että siellä satoi.
Lehdet olivat alkaneet tippua puista, syksy oli saapumassa.

En siis voinut lähteä ulos ja kaupungille kiertelemään. Aloin tulla
mökkihöperöksi, joten päätin tehdä jotakin sellaista mitä en ole
koskaan tehnyt. Kaivoin romukoppani kätköistä vanhan jumppavideon,
jonka olin joskus saanut lahjaksi. Kaivoin komerosta verkkarit ja pistin
filmin pyörimään. HUHHUH miten oli kuntoni päässyt rapistumaan.
Jaksoin jumpata vain puolisen tuntia, mutta olin tyytyväinen itseeni.

Lopuksi vielä venyttelin. Venyttelyni keskeytyi kun ovikelloa soitettiin.
Meinasin saada sydärin, kukahan siellä nyt voisi olla kun en tuntenut ketään.
Ovella seisoi rokki tyylinen mies. Hän tuijotti minua selvästi ihmeissään
ja ei saanut ensin sanaa suustaan. Kerroin hänelle kuka olin ja
mitä oli tapahtunut. Hän kertoi olevansa Setäni naapuri ja vanha tuttu.
Mies sanoi, että olisin tervetullut hänen ja hänen veljensä luo
kahville milloin vain. Olin innoissani, vihdoinkin uusia simejä!

Jumpan jälkeen tuli tietysti kauhea nälkä. Leipää tehdessäni
aloin miettimään ruokavaliotani. Nyt kun olin aloittanut kuntoilun,
miksen voisi laittaa samalla ruokavalioni remonttiin. Tein vain
yhden leivän ja päätin opetella tekemään salaattia.

Illalla sängyssä mietin kulunutta päivää ja sitä kuinka elämä
olikin niin ihmeellistä, että keskellä synkkyyden koin valon
välähdyksen. Huomasin ajattelevani myös naapurin miestä.
Ei hullumpi ollenkaan, sitä paitsi pidin kovasti rokkityylistä .

Seuraavana päivänä päätin hankkia itselleni koiranpennun
adoptiopalvelusta. Sitten en ainakaan olisi ihan yksin.
Adoptio palvelun mies toi pennun jo samana päivänä.

Voi miten suloinen pentu olikaan, halailin ja leikin
sen kanssa koko päivän.

Minua ei ole huvittanut laulaa pitkään aikaan taannoisesta
ikävästä karaoke baari tapahtumasta johtuen, mutta nyt oli
mieleni niin korkealla, että päätin taas aloittaa laulamisen.
Tälläkertaa keskityin todella tekniikkani, harjoitteluhan tekee
mestarin.

Janelail
Sim

UID 211
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 196
Reading Access 10
Registered 6-10-2007
Status Offline
Post at 24-10-2007 12:10  Profile | P.M. 
25.Simkesäkuuta 2007

Rakas päiväkirja....
Kerroinko sinulle jo, että sain työpaikan! Pääsin levykaupan
myyjäksi. Palkka on huono, mutta ainakin teen töitä musiikki alalla.
Siinä sivussa olen kasvattanut koiranpennustani aikuisen koiran ja
opettanut sille muutamia temppuja. Siitä on ollut minulle tosi paljon
iloa ja upea lenkkikaveri.
Leuto ja vähäluminen talvi saapui Bluehillin rannikolle, mutta onneksi
eräänä päivänä satoi kaunis lumipeite maahan. Leikin koirani kanssa
koko päivän pihalla.

Ilma oli sinä päivänä sen verran kylmä, että keksin oivan tekosyyn
kutsua naapurin miehen luokseni kuumalle kaakaolle. Kädet vapisten
ja sydän pamppaillen soitin Gaiukselle. TUUUUT....kuului puhelin toisesta
päästä. Sain melkein sydärin kun Gaius vastasi. Nielaisin ja ryhdistäydyin
nopeasti.
- Sam täällä naapurista, vieläkö muistat? Olen tässä viettänyt
vapaapäivääni ja ajattelin, että olisi mukava jos olisi joku seurana.
Kiinnostaisiko sinua tulla käymään luonani kaakaolla? Sydän väpätteän jäin odottamaan Gaiuksen vastausta.
Oli hetken hiljaista ennekuin tämä vastasi:
- Heipä hei, muistanhan minä sinut. Tulen mielelläni käymään kaakaolla,
tuossa tunnin kulutta?
-Sopii oikein hyvin, tervetuloa. GLING, laitoin luurin kiinni.

Hermostunein ottein laitoin kaakaon tulemaan. Suutani kuivasi ja
jalkojani heikotti. Miten joku mies, jonka olin nähnyt vain kerran
pystyi aiheuttamaan minulle niin ihmeellisen olotilan.

Tunti tuntui ikuisuudelta kun odottelin Gaiuksen saapumista. Vihdoin ovikelle
soi ja menin avaamaan.
-Hei. Sain sanottua.
-Hei. Vastasi Gaius yhtä hennolla äänellä. Gaius vaikutti hieman
hiljaisemmalta kuin ennen. Hän aloitti keskustelun kitaransoitostaan
ja suorastaan kerskaili
sillä. Minua hieman huvitti, ei kai vain Gaius ollut myös ihastunut minuun?
Olin kovin imarreltu ja huojentunut kun huomasin, että myös häntä jännitti tapaamiseni.

Joimme kaakaota ja juttelimme musiikista. Oli aivan käsittämätöntä miten
jonkun ihmisen kanssa oli niin helppo keskustella musiikista ja maailman
menosta. Päätin näyttää Gaiukselle, että olen hauska mimmi. Ehdotin yhteislaulua
karaokelaitteillani. Gaius suostui ja lauloimme monta kappaletta ja nauroimme.
Voi että meillä oli hauskaa!

Kun olimme lauleskelleet päätin rohkaistua, tunsin niin suurta poltetta
Gaiusta kohtaan, että minun oli suorastaan pakko tehdä seuraava liikku.
Flirttailin hänelle ja testasin hurmaustaitojani. Voi miten suloisen ujo
Gaius olikaan! Hän kertoi olevansa horoskoopissaan herkkä ja ujo rapu.

Sitten se tapahtui. Gaius kaappasi minut voimakkaaseen syleilyyn ja suuteli.
Hän suuteli pitkään ja hellästi. Minusta tuntui kuin jalkani irtoaisivat maasta,
kukaan ei ollut koskaan suudellut minua niin ihanasti!

Suudelman jälkeen Gaius toivotti minulle hyvää yötä ja poistui.
Haikein mielin jäin ikävöimään häntä. Parempi niin, liika kiirehtiminen
suhteessa ei olisihyväksi. Laitoin levottomana, sydän onnesta pamppaillen nukkumaan....kunnes...

Aamuyöllä heräsin outoihin ääniin. Koirani oli ulkona se haukkui.
Hieraisin silmiäni ja näin jonkun liikkuvan keittiössä. Säikähdin silminnähden
kun erotin pimeydessä mustaan huppuun pukeutuneen hahmon, MURTOVARAS!

Teeskentelin nukkuvaa sillä puhelimeni oli aivan liian kaukana,
eikä pakotietä ollut. Vedin peiton varovasti korviini ja raotin hieman,
jotta näkisin mitä varas puuhaili. Ei! Hän vetäisi säkkiinsä karaoke laitteeni!
Pelon kyyneleet kihosivat silmiini. Onneksi asunnossa ei ollut mitään arvokasta
varas silmäili kerran ympärilleen ja hiippaili ulos.

Hamusin tärisevin käsin kännykkääni. Sain juuri ja juuri tärinältäni soitettua
virkavallan paikalle. Poliisi rauhoitteli minua ja kertoi, että valitettavasti tällaisissa tapauksissa varasta saadaan harvoin kiinni. Olin itse unohtanut lukita etuoven, joten
vakuutuskaan ei korvaisi menetyksiäni. Poliisinainen otti kuitenkin varkaan
tuntomerkit muistiin, jos hänet saataisiin kiinni jossain muussa yhteydessä.

Tärisin, itkin ja huusin. Miksi aina silloin kun jotakin hyvää tapahtui minulle sitä seurasi jotain vielä kamalampaa, olenko kirottu?!

Janelail
Sim

UID 211
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 196
Reading Access 10
Registered 6-10-2007
Status Offline
Post at 24-10-2007 12:45  Profile | P.M. 
24.Simlokakuuta 2007
Rakas Päiväkirja!
En ole kirjoittanut pitkiin aikoihin. Olen ollut masentunut ikävistä vastoinkäymisistäni, mutta nyt minulla on sinulle hyviä uutisia!
Olen rehkinyt töissä koko pitkän talven ja treenannut kroppaani. Olen onnistunut pysymään dieetissäni ja se on vihdoinkin
tuottanut tulosta! Eräänä aamuna kun heräsin ja katsoin itseäni pitkästä aikaa kokovartalopeilistä, näin kuinka paljon olin
laihtunut ja kiinteytynyt! Olin todella tyytyväinen uusiin mittoihini.

Hyppelin innoissani koko aamupäivän mp3 soitinta kuunnellen. Lauleskelin biisien mukana ja mietin, että
tänään tekisin jotakin arjesta poikkeavaa.

Ensimmäiseksi päätin hieman muuttaa meikkityyliäni. Kokeilein muutamia erilaisia kunnes olin tyytyväinen.

Löysin kaapista muutamia asuja, joita olin säilyttänyt hoikilta teini-ajoiltani. Kokeilin erilaisia yhdistelmiä kunnes
löysin mielestäni tarpeeksi hienostuneen, mutta seksikkään asun.

Illalla nautin muutaman lasillisen viiniä ja lähdin Bluehillin suosituimpaan yökerhoon. Ennen minulla ei olisi ollut varaa
tämän tasoisen iltakerhon pääsylippuun puhumattakaan drinkeistä, mutta ahkera työnteko osoittautui erittäin kannatavaksi, sillä
nyt minulla on jopa hieman ylimääräistä rahaa käytössäni.

Tutkiskelin yökerhon paikkoja. Oli vielä hiljaista eikä asiakkaita ollut paljoakaan. Löysin sattumalta ison salin, jossa oli
esiintymis lava ja soittimia. Emmin hetken, että uskaltaisinko mennä lavalle. Ketään ei näkynyt.

Nappasin kitaran käteeni ja vedin soolon. Kuvittelin yleisön eteeni ja itseni suureksi tähdeksi. Wau mikä uskomaton
tunne! Soolon jälkeen laskin kitaran varovasti maahan, sillä se saattoi olla hyvinkin arvokas ja jonkin kuuluisuuden omaisuutta.

Astelin pois lavalta ja mietin, että mitä minun pitäisi tehdä, jotta pääsisin esiintymään isommallekkin yleisölle.

Sitten se valkeni minulle! Illalla kun luin Stara lehteä, näin ilmoituksen " Rumpali etsii hyviä bändikavereita". Aivan, minun täytyisi
koota itselleni bändi, jossa itse olisin solisti! Meinasin haljeta innostuksesta. Kaivoin kaikki Stara lehden käsiini ja ryhdyin tutkimaan ilmoituksia.
Ehkäpä voisin laittaa myös oman ilmoitukseni...
Jatsi
Sim

UID 192
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 271
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location (Lau)ritsala
Status Offline
Post at 24-10-2007 13:28  Profile | P.M. 
oooh. tämä on täällä
ihanaa <3
Ja uusi jakso oli hyvä, lisää tätäkin nannaa

Et sie ymmärä minnuu?
Älä välitä, en miekää ain.
Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1051
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 24-10-2007 17:13  Profile | Site | P.M. 
Jee lisää!
citruuna
Sim

UID 216
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 206
Reading Access 10
Registered 8-10-2007
Status Offline
Post at 24-10-2007 18:04  Profile | P.M. 
lisääää!

DDDDAAAANNNNCCCCEEEE
DDDAAANNNCCCEEE
DDAANNCCEE
DANCE
Jenna
Sim

Naiskilpailun voitto  
UID 191
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 327
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 24-10-2007 18:44  Profile | P.M. 
jatkoa vaan, tää on niin ihana tarina

muu (:

All times are GMT+3, the time now is 9-1-2009 06:11

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP