Nora & Sarah Harris
-Me päätimme lähteä Noran kanssa retkelle syksyiseen metsään. (Sarah)
-Niin päätimme, tai oikeastaan sinähän sen päätit. (Nora)
-En pakottanut sinua lähtemään. Itse suostuit. Mutta eikös meillä ollut ihan kiva päivä? (Sarah)
-Oli joo. Tuli ihan mieleen lapsuuden retket kun mentiin koko perheen voimin. Oli vaihteeksi ihan kiva mennä kahdestaan. Sarah teki meille eväät, hän on meistä parempi keittiössä. (Nora)
-Eiköhän kuka tahansa osaa parit leivät tehdä. Olisit sinäkin voinut ne tehdä. (Sarah)
-No parempi oli että sinä ne teit. Minä pakkasin muut tavarat. (Nora)
-Me otettiin mukaan teltta. Vaikka kyseessä olikin vain päivän retki, otimme sen varmuuden vuoksi mukaan. Syksyisiä säitä kun ei koskaan tiedä. Toisena hetkenä paistaa ja toisena hetkenä voi tulla vettä. (Sarah)
-Ensin me vähän huilattiin. Oltiin sentään kävelty melkoinen matka metsässä päästäksemme leiripaikalle. (Nora)
-Tottakai meidän piti sitten mennä kalastamaan. Isä opetti meille lapsena kalastuksen salat. (Nora)
-Ja me ei saatu muuta kuin pikku sinttejä. Ja päätettiinkin päästää ne takaisin kasvamaan. (Sarah)
-Koska kalaonni oli mikä oli, tyydyimme paahtamaan nuotilla vain vaahtokarkkeja. Voi että ne oli hyviä. (Sarah)
-Parhaita vaahtokarkkeja ikinä! (Nora)
-Illalla kotona me sitten juteltiin ennen nukkumaanmenoa. Sovittiin siinä sitten että mentäisiin joka vuosi yhdessä retkelle. (Sarah)
-Meillä oli niin kivaa kaksistaan. Minusta tuntuu että tuo retki lähensi meitä aikamoisesti. (Nora)
-Minulla on ihan sama tunne. (Sarah)
----------------
Olipa huonolaatuiset kuvat....kuka on mennyt vaihtamaan asetuksia pelissäni