Sims2Suomikisat

Bella
Sim
Rank: 2

UID 240
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 81
Reading Access 10
Registered 19-10-2007
Status Offline
Post at 11-11-2007 19:56  Profile | P.M. 
Tässä oisi mun ekan kierroksen kuvat:

Lisa ja Lily McCollins

Lisa ja Lily ovat 15-vuotiaat irlantilaiset kaksostytöt, Lisa on vain muutaman tuntia sisartaan vanhempi. He ovat molemmat perusluonteeltaan samanlaisia, joskus vähän arkoja, mutta läheisten ihmisten seurassa yleensä melko vapautuneita.  He suuttuvat melko helposti, mutta leppyvätkin suhteellisen nopeasti. Molemmat myös pitävät liikunnasta ja shoppailusta.

Heillä on kuitenkin myös eroja. Lisa on heistä sosiaalisempi, ja viihtyy isossa kaveriporukassa. Hän huolehtii tarkasti ulkonäöstään, ja on ehkä vähän sisartaan pinnallisempi. Hän rakastaa elokuvissa käymistä ja lehtien lukemista, mutta liikkuu kuitenkin säännöllisetsi huolehtiakseen linjoistaan.

Lily on hieman sisartaan ujompi, ja hänellä on ison kaveriporukan sijaan vähemmän tuttuja, mutta myös muutaman todella hyvää ystävää. Hän rakastaa luonnossa liikkumista, ja liikuntaa ylipäätään. Hän on tästä syystä heistä kahdesta myös parempikuntoisempi. Vaikkei hän olekaan mikään hippi, hän huolehtii mielellään ympäristöstään eikä mm. koskaan osta eläimillä testattuja tuotteita tai ilmastolle haitallisia tuotteita.

He ovat toki läheisiä keskenään siinä mielessä, että ovat viettäneet koko elämänsä keskenään. Heille tulee kuitenkin nykyään erimielisyyksiä pienistäkin asioista ja joskus nämä känät kasvavat isoiksi riidoiksi, niin etteivät tytöt välttämättä ole päiviin puheväleissä keskenään. Heillä on usein myös niin paljon omia hommia ettei heillä jää aikaa keskenään olemiseen. He lähtivätkin mukaan tähän kilpailuun lähentääkseen taas välejään, ja oppiakseen viettämään aikaa keskenänsä.

Kuvassa vasemmalla Lisa, oikealla Lily.

Kuva tyttöjen 15-vuotissynttäreiltä

E: Ohoh, tytöille taisikin tulla melkein kopsattu sukunimi Nakanakalta..Se ei ollut mitenkään tarkoitettu   Olin varmaan lukenut Nakan tyyppien nimet, ja sitten omia keksiessäni tuo oli jotenkin alitajuisesti tullut mieleen

[ Last edited by  Bella at 11-12-2007 18:32 ]
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1372
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 12-11-2007 15:24  Profile | Blog | P.M. 
Rosita ja Chin Chaus

Olin ymmälläni kun Rosita alkoi valmistella yhteistä päiväämme sillä että etsi minulle vaatteet ja sanoi meikkaavansa minut. Kun hetken utelin Rositalta kuulin että menisemme illalla yhteen hienoon klubiin käymään. Meillä oli pieniä erimielysyyksiä siitä että menisimmekö vai emme, mutta lopulta lupauduin menemään paikkaan Rositan kanssa jos kävisimme ennen sitä minun valitsemassani paikassa. Ja Rositahan suostui.

Menimme odottelemaan paikan avautumista minun valitsemaani paikkaan eli Smaal townin nuoriso talolle. Nautimme siellä kahvit ja Rosita kehui kokoajan kuinka ihanalta minä näytin. Haistoin pienen omankehun mutta en antanut sen häiritä koska myös omasta mielestäni Rosita oli saanut minusta aikuisen näköisen.

Kun viimein saapui pimeä menimme klubille ensimmäisinä, kukaan ei pysäyttänyt meitä ovella eikä kysynyt ikäämme, olin aika jätrkyttynyt kuinka huonosti näitä paikkoja valvottiin. Noh Rosita näppäsi meille terassilta tottuneesti pöydän ja pian nautimme muutamat lasilliset sampanjaa Rositan rahoilla. Minusta oli kiva tehdä kerrankin jotain sellaista mitä en ollut koskaan aikaisemmin tehnyt.

Ilomme loppui kumminkin jo tunnin päästä kun eräs vanhempi mies henkilö käräytti meidät. Rosita onneksi onnistui vakuttamaan paikan omistajan siitä ettemme enää ikinä tekisi niin ja välittimme siis reissun poliisilaitoksen kautta kotia.

Kotiian päätyämme pesimme molemmat meikimme ja vaihdoimme yövetimiin. Rosita oli onnistunut hankkimaan jostain puoli pulloa sampanjaa ja nautimme sitä ja juttelimme siitä kuinka kiva päivä meillä oli ollut. Rosita myönsi etten minä ollut aivan nynny ja minun oli pakko myöntää että joskus oli kiva tehdä jotain kiellettyä.

Jenna
Sim

Naiskilpailun voitto  
UID 191
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 327
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 13-11-2007 18:23  Profile | P.M. 
Muistattehan, että huomenna on deadline?

kaikki ne tippuvat, jotka eivät laita kuvia.. Olisi sääli pudottaa jo nyt noin monta, joten laitattehan pliis kuvia?

muu (:
Jezebel
Newbie
Rank: 1

UID 255
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 28
Reading Access 10
Registered 5-11-2007
Status Offline
Post at 14-11-2007 00:50  Profile | P.M. 
Kyra & Lene Wolff

Menin käymään siskoni huoneessa etsiskelemässä kadonnutta kenkääni, kun Lene yllätti minut ehdottamalla, että viettäisimme päivän yhdessä. Olin aluksi hieman skeptinen ajatuksen suhteen, minun oli sitä paitsi tarkoitus viettää päivä koulutöiden parissa. Mutta miksipä ei; voisinhan yhtä hyvin lähteä nyt Lenen kanssa kaupungille ja keskittyä opiskeluun seuraavana päivänä.

Minulle ei ollut mikään yllätys, että Lene tahtoi shoppailemaan. Niinpä siis suunnistimme tarkistamaan, mitä Siniperän H&M:llä oli tarjottavana.

Tuntikausia kestävä vaatteiden sovittelu ei varsinaisesti ole minun käsitykseni hillittömän hauskasta päivästä, joten pienen ikuisuuden jälkeen ehdotin armaalle sisarelleni, että kehittäisimme itsellemme jotain muuta tekemistä.

Loppupäivä kuluikin sitten rullaluistinradalla.

Illalla vielä loikoilimme takkatulen loimussa juttelemassa päivästä. Se on jotain harvinaista meille.
Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 858
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 14-11-2007 19:37  Profile | Blog | P.M. 
Ääh..mun täytyy varmaan jättää kisa tähän. Ei peli suostu toimimaan jostain syystä. Heittää virheilmoitusta käynnistettäessä. Menee hermo. Pahoittelen ja valitan keskeytystä.

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Jenna
Sim

Naiskilpailun voitto  
UID 191
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 327
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 14-11-2007 20:02  Profile | P.M. 

QUOTE:
Originally posted by Nakanaka at 11-14-2007 18:37
Ääh..mun täytyy varmaan jättää kisa tähän. Ei peli suostu toimimaan jostain syystä. Heittää virheilmoitusta käynnistettäessä. Menee hermo. Pahoittelen ja valitan keskeytystä.

Harmi juttu Noh, minkäs sille mahtaa.

Ihmiset hei, kuvia vaan laittamaan Pidennän deadlinea tunnilla, sillä enempää en pysty pidentämään.. viimeisellä kierroksella on yli viikko aikaa laittaa kuvia, ja se johtuu siitä, että lähden ensi viikolla perjantaiaamuna Heinolaan päin, ja siellä ei ole tietokonetta..

muu (:
Bella
Sim

UID 240
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 81
Reading Access 10
Registered 19-10-2007
Status Offline
Post at 14-11-2007 20:47  Profile | P.M. 
Lisa & Lily McCollins

Miettiessään, missä viettää yhteinen päivänsä tytöt pääsivät kerrankin yksimieliseen lopputulokseen; uimahalliin. Molemmat nimittäin rakastivat uimista, eikä kumpikaan ollut kylmän sään takia uinut pitkään aikaan. Kesäisin he uivat luonnonvesissä, mutta talvisin melkein ainoa vaihtoehto oli uimahalli.
He päättivät mennä erääseen suureen uimahalliin, jonne oli heiltä vain puolen tunnin bussimatka.

Ennen lähtöä he laittautuivat valmiiksi ja pakkasivat mukaan uimapuvut, pyyhkeet, shampoot ynnä muut tarvittavat varusteet.

Paikalle he saapuivat bussilla. He vaihtoivat uimakamppeet päälle ja kävivät suihkuissa. Sitten he menivät suoraa tietä altaille.
- Minä olin huuhdellut itseäni viileällä vedellä ennen altaille menoa, ja siksi uskaltauduin hyppäämään suoraan veteen. Lisa sen sijaan jäi tyypilliseen tapaansa hytisemään altaisiin vievien portaiden ensimmäiselle askelmalle. Hän jäi aina muutamaksi minuutiksi askelmalleen tönöttämään ennen kuin uskaltautui astumaan seuraavalle, joten ehdin uida kaksi altaanmittaa eikä hän sittenkään ollut ehtinyt kuin vasta vyötäröön asti veteen, kertoo Lily.

- Sitten Lily tuli luokseni ja alkoi roiskia päälleni, ihan kuin minulla ei olisi ilmankin ollut tarpeeksi kylmä, sanoo Lisa. Roiskin sitten tietenkin takaisin, ja siitä syntyikin sitten pienimuotoinen tappelu. Tappelun jälkeen huomasin uivani altaassa ihan vapaasti, eikä minulla ollut enää yhtää kylmä, joten oikeastaan se oli aika hyvä juttu, nauroi Lisa.

Uituaan tarpeeksi aikuisten altaassa he päättivät käydä myös lastealtaassa. Siinä oli liukumäkiä ja ponnahduslautoja, ja tytöillä oli tästä syystä hauskaa sielläkin, siitä huolimatta melkein kaikki muut altaassa olivat pieniä lapsia.

Tytöt kävivät myös porealtaissa. Ne olivat etenkin Lisan suosikeita. Niissä sai vain istua ja rentoutua, ja jutella, eikä tarvinnut rasittaa itseään millään lailla.

Kahdenkymmenen minuutin istumisen jälkeen Lily alkoi jo kyllästyä, vaikka Lisalla ei ollut mitään kiirettä pois. Lopulta Lily lähti aikuisten altaalle uimaan, Lisan jäädessä vielä porealtaille löhöämään.

Tytöt päättivät lopuksi kokeilla vielä kylmäaltaita. Lisalle kokeilu meinaskin jäädä vain siihen, että hän työnsi toisen jalkansa veteen, ja vetäisi sen kiljaisten pois, mutta Lily alkoi päättäväisenä totutella itseään veteen. Lopulta Lisa ei halunnut jäädä huonommaksi, vaan loikkasi uhkarohkeasti sisaresa perään tämän ollessa vedessä jo vyötäröllä asti. Molemmat alkoivat uida, ja pärskivät pois altaasta niin nopeasti kuin pääsivät. Sitten he juoksivat suoraa päätä saunaan, ja alkoivat vasta muutaman minuutin istumisen jälkeen vähän lämmetä.

Saunasta tultuaan tytöt peseytyivät, pukivat päälleen ja alkoivat etsiä paikkaa missä syödä. Sellaista ei kuitenkaan löytynyt, ja lopulta tytöt päättivät palata kotiin, missä varmasti olisi jotain syötävää.

Kotona ei ollut vielä ketään kun tytöt saapuivat. He pukivat yövaatteet ja päättivät sitten tehdä illallisen. Lisa lupautui kokiksi, mikä oli ihan hyvä, sillä hän oli heistä kahdesta paljon parempi kokki.

Heillä oli oikeastaan ollut aika hauskaa, ja he päättivät tehdä samanlaisen reissun taas uudestaan, kunhan molemmille sattuisi taas sopiva päivä.

[ Last edited by  Bella at 11-14-2007 19:54 ]
citruuna
Sim

UID 216
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 206
Reading Access 10
Registered 8-10-2007
Status Offline
Post at 14-11-2007 20:57  Profile | P.M. 
TARVITSEN LISÄAIKAA LAUANTAIKSI!!!
En pysty laittamaan kuvia ennen sitä, koska en pääse koneelle ennen lauantaita, mutta jos ei käy, minun pitää keskeyttää.

DDDDAAAANNNNCCCCEEEE
DDDAAANNNCCCEEE
DDAANNCCEE
DANCE
Jenna
Sim

Naiskilpailun voitto  
UID 191
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 327
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 14-11-2007 21:31  Profile | P.M. 
Hmm.. kyllä se taitaa onnistua, mutta tosin laitan deadlinen 20.11 asti Silloin ehtii vielä osallistua kisaan, jos haluaa.. Ja Nakanaka, jos saisit laitettua 2.kierroksen kuvat nyt viikonloppuna, niin saat laittaa.

Elikkäs,

UUSI DEADLINE ON 20.11 KLO 18.00! SEN JÄLKEEN ALKAA 2.KIERROKSEN TUOMAROINTI! VIELÄ SAA OSALLISTUA KILPAILUUN!

loput kierrosdeadlinet voitte lukea 1.postista hetken kuluttua

muu (:
Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 858
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 14-11-2007 21:42  Profile | Blog | P.M. 
Kiitos Jenna.
Koitan saada pelin toimimaan..riippuu tosin minkälaisia operaatioita joudun tekemään..

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.

All times are GMT+3, the time now is 9-1-2009 07:05

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP