I'm back
Hei kaikki,
tuli ikävä, joten ajattelin taas liittyä seuraan. Lähdin viimeksi vähän äkisti, mutta minulla oli siihen syyni. Muistaakseni myös sanoin, että se ei ole lopullista, että tulen joskus takaisin. Nähtävästi nyt.
Ehkä pieni esittely olisi paikallaan siltä varalta, että tänne on eksynyt paljon uusia jäseniä. Olen 22-vuotias naispuolinen ihminen Pyhäjoelta, joskin tällä hetkellä Oulussa asustelen. Opiskelen Oulun yliopistossa suomen kieltä, vaikkakin minulla on pääaineoikeus myös kemiaan. Siitä tuskin kuitenkaan tulee koskaan mitään. Jos jostain syystä joku epäilee tunnistavansa minut, niin vastaus on kyllä: olen Travianin foorumin pääadmin.
Tällä hetkellä rakkain harrastus on Travianin pelaaminen, mutta aikaa toivon mukaan jää jonkin verran myös Simsille ja ehkäpä muillekin peleille. Vietän paljon aikaa myös irkissä, ja minut voi tavoittaa Quakenetistä nimellä Jezebel vuorokauden ympäri - joskin varsinkin yöaikaan paikalla on vain bouncerini.
Varoituksen sananen: minulla on "elämässäni" muutakin kuin tällä foorumilla käyminen. Ei siis tarvitse ihmetellä, jos en aina ole aivan hirveän aktiivinen.
|