Sims2Suomikisat

Subject: Ikkunassa pelaaminen
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 6-11-2007 22:35  Profile | Blog | P.M. 
Ikkunassa pelaaminen

Elikkä en ole löytänyt mistään miten sims2 voi pelata ikkunassa. Jos joku kertoisi tälläiselle tyhmyrille sen myös
Ja vielä sellainen kysymys että hidastaako tuo ikkunassa pelaaminen muuten entisestään sitten pelaamista

Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1997
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Online
Post at 6-11-2007 22:41  Profile | Blog | P.M. 
Klikkaat työpöydällä olevaan simsin käynnistys nappulaa hiiren oikealla näppäimellä ja sieltä sitten ominaisuudet. Sitten kirjoitat siihen "Kohde" tai "target" rivin perään _-w. (_kuvaa tässä välilyöntiä. Eli minulla se näyttää tältä "C:\Program Files\EA GAMES\The Sims 2 Vuodenajat\TSBin\Sims2EP5.exe" -w

"-merkin ja -w:n välissä on siis välilyönti

Ja se voi hidastaa, mutta itse ainakin tykkään siinä pelaamisessa. Mulla ei kovin paljon hidastanut. Kannattaa kokeilla. Ikkunassa liikkuminen on sitten erilaista kuin normaalisti. Eli kuva ei siirry sivulle kun hiiren vie sinne reunaan vaan pitää painaa hiirtä ja siirtää

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 6-11-2007 22:49  Profile | Blog | P.M. 
Jooh kiitos tästä ohjeesta laura

Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1036
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 8-11-2007 18:27  Profile | Site | P.M. 
Mulla ainakaan ei toiminut ikkunapelaaminen lainkaan, vaikka mulla pitäisi olla ihan tehokas tämä kone. Se ei pyörittänyt peliä lainkaan kokonaisuutena, vaan sillai nykivissä pätkissä. Oli tosi tuskaa saada sim liikkumaan edes lähimpään sänkyyn
Laura
Administrator

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1997
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Status Online
Post at 8-11-2007 18:30  Profile | Blog | P.M. 
Sekin tietty riippuu, pelaako parhailla grafiikoilla ja onko naapurit ja koristeet näkyvissä. Nin ja tietty, montako lisäriä on asennettuna.Minä pelaan sellaisilla hieman heikohkoilla asetuksilla, tai en läheskään parhaimmilla. Lisäksi mulla on vaan kaksi lisäriä peruspelin lisäksi asennettuna. Ja tietty yks tärkeä on downloadsien määrä.

Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 743
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 8-11-2007 19:01  Profile | Blog | P.M. 
Itse pelaan ainoastaan ikkunassa. Peli pyörii, kuin unelma vaikka on parhaat grafiikat, naapurustot ja koristeet käytössä. Lisäosia on asennettuna kaikki, paitsi uusin.
Tosin minulla ei koneella sitten olekaan mitään muita pelejä, saati ohjelmia. Voi johtua tästäkin
Laura
Administrator

UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1997
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Status Online
Post at 8-11-2007 19:09  Profile | Blog | P.M. 
Toki se riippuu myös koneen tehosta...Minulla on tehoton kone joka taitaa olla äärirajoillaan simsin kanssa Joskus nykii pahasti, mutta kun ei anna sen häiritä niin hyvin menee

sofine
Newbie
Rank: 1

UID 322
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 15
Reading Access 10
Registered 18-5-2008
Status Offline
Post at 24-5-2008 01:09  Profile | P.M. 
itse pelaan ikkunassa, tosi kätevää
ei se minulla ainakaan huomettavasti hidastanut, en nyt sitten tiedä, ehkä vähän mutta ikkunassa kyllä tahdon pelata, ainoastaan sitten vaihdan normiksi jos peli nyt tajuttomasti rupeis hidasteleen. sitten oi kyllä ladattujakin karsittava.
Heidi
Sim
Rank: 2

UID 180
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 322
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Varkaus
Status Online
Post at 24-5-2008 09:41  Profile | P.M. 
Miekin pelaan ikkunassa, ja mun mielestä se on helpompaa kuin pelata normaali muotoa simssistä. Välillä hiukan jumii, parhaat graffat ja iso-osa näkyy naapurustosta
Bindy
Newbie
Rank: 1

UID 355
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 18
Reading Access 10
Registered 24-6-2008
Location Tampere
Status Offline
Post at 25-6-2008 10:55  Profile | P.M. 
Olipa hyvä että tämä tuli luettua. En ole ennen saanut toimimaan, mutta eilen kokeilin ja pääsin ensimmäisen kerran pelaamaan ikkunassa. Ihmetyin kun toimii mulla paremmin ja nopeammin nyt kuin koko näytöllä pelatessa. Ei ole mikään tehokone ja kaikki grafiikat parhailla.

All times are GMT+3, the time now is 1-12-2008 21:57

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP