4 KIERROS: GOOTTIUS = ELÄMÄNTAPA
Onnea ensin teille kalpeat ja kauniit finalistini. Sanotaan että Goottius, on elämän tapa, ei muoti... Ja myös sitä mieltä minä olen. Tällä kertaa pääsette näyttämään kyntenne siinä millaista elämänne on. Pääsette näyttämään meille yhden huoneen upeasta asunnostanne jossa asutte. Lisäksi näytätte itsestänne inhimillisen puolen, sillä olettehan tekin lihaa ja verta... ainakin toistaiseksi. Ja lisäksi Jouluhan se on gootillakin, pääsette väkertämään goottimaisen joulukortin.
Kierroksen kuvat:
Määrä: 3 kappaletta
Aiheet:
Huone joka kuvastaa minua.
Mallikuva
Valitkaa asunnostanne se huone joka on teistä eniten oman itsenne näköinen. Onko keittiösi kenties mustaa tiiltä ja veriroiskeita täynnä tai onko olohuoneesi kuin suoraan Anne Ricen vampyyrikronikoista, pääasia on se että huone kuvastaa juuri sinua. Muista myös nätti poseraus ja kerro miksi juuri se huone kuvastaa sinua.
Rakkaus/Kuolema.
Mallikuva
Valittavasti jokainen teistä leidit on yhtä inhimillinen olento kuin se vetyperoksidi yli-isot miesmangneetit omaava neito siellä pintaliitobaarissa. Näyttäkää minulle kuva joko siitä hetkestä kuin rakastuitte tai siitä kun teille rakas ihminen kuoli. Mielellään emme halua nähdä ruumita, joten jos näytät kuvan sinulle rakkaasta kuoleesta ihmisestä niin ota kuva joko hautajaisista tai siitä kun käyt haudoilla. Kuvassa saa olla muita simejä. Ja kertokaa jotain kuvasta, kuka ja miksi?
Joulu se on goottillakin.
Mallikuva
Kaikessa yksin kertaisuudessaan, tee näköisesi joulukortti, tietty sinä itse olet kortin päähenkilö, muista korttiin nimesi ja joulutoivotus
Kaikkia kuvia saa muokata
DEADLINE: 28.12 Klo 21 mennessä jonka jälkeen alkaa kansanäänestys jonka jälkeen saamme selville Miss Gothic Lady 2007-tittelin saavan hurmaavan neitosen.