Sims2Suomikisat

Poll Subject: Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?  single choice [Show Voters]
kiinnostavuus
  7 (53.85%)
turvallisuus
  0 (0.00%)
vaaranhaku
  0 (0.00%)
jännittävyys
  2 (15.38%)
kaikki edellinen
  2 (15.38%)
EOS (ei osaa sanoa)
  2 (15.38%)

Subject: Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?
Ellu
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
plöö

UID 67
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 46
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Turku
Status Offline
Post at 28-11-2007 03:57  Profile | Blog | P.M. 
Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?

kysynpähän vaan.

t. sydämensä särkenyt tyttö turusta

pliiplaa
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 28-11-2007 09:44  Profile | Blog | P.M. 
Ikuisuuskysymys
Hannah
Moderator
Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto  
UID 159
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 728
Reading Access 100
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 28-11-2007 16:30  Profile | Blog | P.M. 
Tuohon on kyllä älyttömän vaikea vastata.. :/
Pitäs varmaan tietää, että miksi koska itsekin oon aina ihastunut renttuhin.. En tiedä kyllä mikä niissä viehättää..

Hanna ♥ Ari
~28.08.03~
~14.10.06~
Roze
Administrator

UID 73
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 39
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Status Offline
Post at 30-11-2007 22:56  Profile | Blog | P.M. 
Ehkä siksi, kun nää rentut tahtoo olla niin mahdottoman hyviä puhumaan naiset pyörryksiin
Heidi
Sim
Rank: 2

UID 180
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 322
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Varkaus
Status Offline
Post at 1-12-2007 12:16  Profile | P.M. 

QUOTE:
Originally posted by Roze at 11-30-2007 21:56
Ehkä siksi, kun nää rentut tahtoo olla niin mahdottoman hyviä puhumaan naiset pyörryksiin

Jep ja sen jälkeen särkevät sydämmen, tosin olin tällä kertaa varautunut siihen, mutta siinä vaiheessa ku haluaa puhua asiasta mikä meni vikaan sanotaan vain ole hiljaa, tai suutun... MIEHET!!!
Janezky
Newbie
Rank: 1

UID 297
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 5
Reading Access 10
Registered 23-2-2008
Status Offline
Post at 23-2-2008 16:48  Profile | P.M. 
Näin miehenä voisin ottaa osaa keskusteluun.

Heti aluksi voisin sanoa, että minua joskus ärsyttää tämä miesten sikamaisuuden, laiskuuden, kettumaisuuden yms. yleistäminen. Kaikki miehet eivät todellakaan ole mitään sovinistisikoja tai renttuja. Jos olette yhden tai pari ikävää tapausta tavanneet, niin se ei todellakaan sitä tarkoita, että kaikki miehet ovat sellaisia.

Paljon riippuu siitäkin, että missä olette miehen tavanneet. Jos olette tavanneet jonkun ihan mukavan miehen baarissa ja hän viettää aikaa kanssasi baarissa, niin hyvin suurella todennäköisyydellä ko. henkilö haluaa sinulta vain seksiä. Mikäli tapaat jonkin mukavan miehen esim. kahvilassa, vaatekaupassa, koulussa tms. niin hänellä tuskin on ensimmäisenä mielessä seksi.

Miehenä kuitenkin tiedän, että millaisia me olemme. Seksi on turhankin usein mielessä, emmekä me ole yhtä tunteellisia mitä naiset. Olemme paljon kylmäsieluisempia, emmekä välttämättä välitä mitä toiset itsestään ajattelevat. Itsellänikin on pari kaveria, jotka eivät näe naista muuna kuin seksiobjektina. Ko. henkilöiden kanssa en ikinä lähde mihinkään baariin, koska tiedossa on vain teinityttöjen perässä juokseminen. Ennemmin lähden fiksujen kavereiden kanssa istumaan iltaa ja juttelemaan mukavia. Usein olen naistenkin kanssa käynyt sillä kuuluisalla yhdellä.

Mutta ei vika välttämättä ole aina miehessä, sillä kyllä te naisetkin osaatte, nimimerkillä kokemusta on. Siltikään en ole alkanut vihaamaan naisia, vaan olen ottanut asiasta opikseni. Virhestä oppii, jos niistä ottaa opikseen. Seuraavilla kerroilla osaan suhtautua ja lähestyä naista oikealla tavalla. Tiedän millaisten kanssa kannattaa pitää yhteyttä ja millaisten kanssa kannattaa pysyä vain ystävinä. Itsellänikin on paljon naispuolisia kavereita, ja oikeastaan tulenkin niiden kanssa paremmin toimeen mitä monen miespuolisen kaverini.

Kyllä meitä rehtejä ja ahkeriakin miehiä vielä löytyy. Vertauksena voisin sanoa, että itselläni on kaksi siskoa ja taatusti olen siistimpi ja ahkerampi ihminen kuin he yhteensä (Ei pahalla systerit :D). Se on paljon kasvatuksesta, kaveriporukasta ja henkilön omasta asenteestakin kiinni. Itse avaan aina naiselle oven, olen heille kohteliaita ja mielelläni autan heitä. Koulussa monesti tytöt haluaa olla minun kanssa samassa ryhmässä, koska tietävät, että minulla ne työt tulee myöskin tehtyä, enkä lähde sellaisella asenteella liikkeelle "Joo antaa tyttöjen olla kirjureina ja minä neuvon tästä taustalta".

Seuraavan kerran kun näette vaateostoksilla jonkin mukavan miehen, niin menkää vain rohkeasti juttelemaan ja pyytäkää vaikka kahville. Jos suhde alkaa etenemään oikeilla raiteilla, niin hyvä niin. Mikäli mies heti innostuu vonkaamaan, niin ei teidän tarvitse muuta kuin sanoa "Ei kiitos", niin yksinkertaista se on. Älkää alkako vihaamaan tai pelkäämään miehiä muutaman kusipään takia. Maailma on täynnä miehiä, joku meistä voi olla se oikea, jota olette odottaneet.

Lopuksi voisin lisätä, että tämän viestin ei ole tarkoitus loukata ketään. En tiedä millaisia suhteita teillä on ollut ja miten ne ovat päättyneet, jos ovat päättyneet. Näin miehenä vain halusin antaa ottaa osaa keskusteluun ja ilmaista oman kantani.

[ Last edited by  Janezky at 2-23-2008 15:53 ]
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 23-2-2008 23:58  Profile | Blog | P.M. 
Hienoa, miehinen mielipide! Kyllähän teitä kunnon miehiäkin löytyy, ilman muuta, vaikka joskus tuntuukin katoavalta luonnonvaralta (yksi teistä löhöää tuolla sohvalla)

Se kai oli vaan tämän topicin tarkoituksena, että kun noilla ah-niin-ihanilla rentuilla on kumma vaikutus saada sukat pyörimään naisten jaloissa, ja vaikka nainen tietääkin ettei siitä välttämättä hyvää seuraa, niin silti niihin renttuihin pitää sekaantua. Ei siis ole tarkoitus mitenkään murjoa koko miessukupuolta
Milsa
Sim

UID 259
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 148
Reading Access 10
Registered 15-11-2007
Status Offline
Post at 24-2-2008 01:10  Profile | P.M. 
Minusta se jos rakastuu renttuun kertoo että oma minäkuva on huonoissa kantimissa
Janelail
Sim

UID 211
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 188
Reading Access 10
Registered 6-10-2007
Status Offline
Post at 24-8-2008 12:11  Profile | P.M. 
Tästä on aikaa kun ootte täällä tästä aiheesta viimeksi keskustelleet mutta otanpa silti kantaa.. minusta naiset rakastuu renttuihin koska nämä ovat haastavampia ja salaperäisempiä eli jännittävämpiä kuin kunnonmiehet aivan samoin kun "pelinaisetkin" ainakin hetkeksi saavat miesten päät pyörryksiin ennekuin totuus heistä paljastuu, saavuttamaton siis kiehtoo.

Valitettavasti itsekin tämän kokenut ja sori vaan Milsa mutta minäkuvani ei ole huonoissa kantimissa (sen enempää kuinmitä se nyt tyypillisesti suomalaisilla on). Aina ei voi toisesta ihmisestä heti tietää että millainen hän oikeasti on ennenkuin tutustuu. Sitten jos ehtii ihastua kunnolla niin se on myöhäistä koska irrottautuminen on vaikeampaa, minkäs sitä tunteilleen voi? Vai puhuitko kenties omasta kokemuksestasi ja itsestäsi?

Ikää kun tulee niin sitä alkaa arvostaa enemmän turvallisuutta ja tosi-ystävyyttä kuin renttumaisuutta ja osaa jo paremmin valikoida sieltä miesten joukosta ne helmet. Sinkkuaikoinani onnistuin parit rentut hermostuttamaankin kun nämä eivät heti minua saaneet, kunnon miehet jaksavat pidempään piirittää naista ja tehdä töitä sen eteen että saavat tykkäämänsä neidon. Rentut odottavat että nainen juoksee heidän perässään ja valitettavasti nuorena tuli sorruttua tähän ja siksi renttu monesti saa "määrätä" koska nainen ei ole pistänyt häntä koetukselle suhteen alkuvaiheessa.

Tietenkin naisenkin pitää tehdä vaikutus mieheen eikä vain pompottaa sulhaskandidaattia, mutta sen olen oppinut että miestä pitää testata heti alkuun että tietää onko tämä renttu ja mitä hän on valmis antamaan tulevaisuudelle. Vai mitä tytöt?

Mutta tämä on sitten vaan mun kokemuksiin perustuva mielipide, jollain voi olla ihan erit kokemukset ja kaikki rakkaustarinat ovat erilaisia ja ihmiset...kaikkien katkerien kyynelten jälkeen voin onnellisena todeta että nyt minulla on hyvä, kunnollinen rakastava ja turvallinen miesystävä, valitettavasti piti parin rentun törttöilyä katsella sitä ennen ja itsessäni oli tosiaan se vika, että olin jännityshakuinen, tiesin aina että suhteet tulevat loppumaan mutta silti lähdin leikkiin, voivoi ...

[ Last edited by  Janelail at 24-8-2008 12:22 ]

All times are GMT+3, the time now is 2-12-2008 00:35

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP