Sims2Suomikisat

Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 857
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 3-12-2007 23:05  Profile | Blog | P.M. 
Miss Exceptional

Tervetuloa ensimmäisen Miss Exceptional -kilpailun pariin. Kuten nimikin jo saattoi paljastaa, etsimme nyt kauneinta jossain määrin normeista poikkeavaa neitokaista.

Kilpailua emännöi ihana Kimenia Macha.

"Kiitos näistä imartelevista sanoista. *yskähtää* Anteeksi, hiukan köhistää vielä..muutama sata vuotta mullan alla ei tee keuhkoille hyvää. Kertyy multaa ja pölyä sun muuta.

Minua pyydettiin kertomaan itsestäni jotakin. Olen siis Kimenia Macha. Minut haudattiin Driftwoodin hautausmaalle vuonna 1725. Riitelimme silloisen aviomieheni kanssa ja hän julmettu tappoi minut. Olen viettänyt muutaman vuoden mullan alla ja on ihan tervetullutta vaihtelua olla maan päällä taas. Olen tosin eläväisempikin joskus ollut..mutta kyllä tämäkin maan povessa lojumisen voittaa.

Tunnetko itsesi siis jollain tapaa erikoiseksi? Näytätkö erikoiselta? Oli ihosi sitten valkoinen, musta tai vaikkapa vihreä, silmäsi leiskuvan punaiset ja selkäsi suomuinen, olet tervetullut kilpailuun mukaan. Olet kotoisin metsästä, vedestä, ulkoavaruudesta tai vaikka mullan alta tai kallionkolosta, olet tervetullut kilpailuun mukaan.

Kyseessä on siis joidenkin suvaitsemattomien ja itsekeskeisten määritelmien mukaan kilpailu "erikoisille" ja "poikkeuksellisille" simeille. Teille, jotka olette ehkä koko ikänne tunteneet olonne ulkopuoliseksi syystä tai toisesta.
Tämä kilpailu on juuri sinulle."

Tuomarit (4 kpl, halukkaat ilmoittautukoot pm:llä):
-Jazu
-Natalie
-
-
Osallistujia max. 2/hölö
Kilpailijat:
*Gerthrida
*Jääprinsessa Arline
*Ocelia

[ Last edited by  Nakanaka at 1-1-2008 18:51 ]

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Nakanaka
Super Moderator

UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 857
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 3-12-2007 23:06  Profile | Blog | P.M. 
KIERROSTIEDOT

Tärkeintä maailmassa

Kaikilla on elämässään jotakin, mitä arvostaa ja kunnioittaa yli kaiken. Jotakin, mikä todella merkitsee jotakin. Mitä se sinulla on? Miksi se on tärkeää, minkä takia se on tärkeää? Onko se joku paikka, joku toinen ihminen, asia, tekeminen..

Tällä kierroksella sanailu on tärkeämpää kuin kuvailu, joten kuvia ei vaadita kuin yksi ja sekin on vapaavalintainen, kunhan se liittyy jotenkin sinulle tärkeään asiaan ja sinä (sekä toivon mukaan "juttusikin") näyt siinä.

DEADLINE to 10.1. klo 20:00!

[ Last edited by  Nakanaka at 1-1-2008 18:50 ]

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
Laura
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 2010
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 3-12-2007 23:16  Profile | Blog | P.M. 
Osallistuja tulossa huomenissa Ihana kisa!

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1051
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 4-12-2007 00:29  Profile | Site | P.M. 
Minäkin voisin osallistua, kunhan kotiudun tuolta suomenlahden toiselta puolen. Tosi hauska kisaidea!
Jezebel
Newbie
Rank: 1

UID 255
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 28
Reading Access 10
Registered 5-11-2007
Status Offline
Post at 4-12-2007 04:54  Profile | P.M. 
Gerthrida

Nimeni on Gerthrida, ja olen 5783-vuotias. Tiedän, olen suorastaan hävyttömän nuori, mutta en voi sille mitään. Olen kotoisin Helvetistä, Midianista, mutta viime aikoina olen elellyt kuolevaisten maailmassa. Kuten varmaankin jo oivalsitte, olen demoni, tarkemmin sanottuna succubus. Minulla on ollut muutamia lapsia, mutta he ovat jo kuolleet aikoja sitten, emmekä olleet mitenkään läheisiä. Nyt viimeisten parin tuhannen vuoden aikana en ole lasten hankkimista suuremmin ajatellut, niistä kun on lähinnä vaivaa ja vastusta.

Minulla on hiljattain ollut todella huonoja kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta. Eräs incubus, miespuolinen kollegani, piti minua vankinaan noin 140 vuotta... mutta ei siitä sen enempää, haavani eivät ole vielä kokonaan parantuneet, enkä halua repiä niitä uudelleen auki. Voi olla, että toivun pian kokonaan, voi olla, että en toivu koskaan. Sen tiedän, että en tahdo kokea sitä enää ikinä uudestaan.

Koska olen succubus, kaipaan hellyyttä ja rakkautta mahdollisimman monilta, mahdollisimman usein. Kuten mahdollisesti tiedätte, tapoihimme kuuluu vietellä nukkuvia kuolevaisia. Sillä tavalla minäkin enimmäkseen aikaani vietän - joskin nykyään uhrini ovat pelkästään naisia. Tässä muutamia hetkiä sitten voitin Miss Fantasy -kisan, joten tämä ei ole minulle ensimmäinen kerta, kun olen mukana tällaisessa.

Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 2010
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 4-12-2007 07:52  Profile | Blog | P.M. 
Derwen

Hei! Nimeni on Derwen. Olen lumotun metsän jumalatar. Olen 742-vuotias, jumalattareksi siis vielä todella nuori. Asun siis lumotussa metsässä, yhdessä jumalani Ferdonin kanssa. Pieniä jumallapsia ei vielä juoksentele ympäri metsää, mutta jonain päivänä heitäkin metsään ilmestyy.

Olen henkiolento, joka pystyy ottamaan ihmismuodon. Olen metsän hoitaja, minun kuuluu pitää huolta metsästä ja sen kasveista. Jokainen meistä saa oman metsän, josta täytyy huolehtia vaikka henkensä uhalla. Lumottua metsää ei onneksi vielä ole uhannut metsurit ja maanviljelijät. Mutta kun se päivä koittaa, olen valmis kuolemaan metsäni puolesta. Tällöin käytän voimiani pelastaakseni mahdollisimman monen puun ja kasvin. Voimani eivät kuitenkaan ole ikuiset ja jossain vaiheessa nekin loppuvat.

Kesäisin jaan voimaani puille ja muille kasveille. Varsinkin niille heikoille, jotka eivät ole jaksaneet tuottaa uusia vihreitä lehtiä. Tehtäväni on pitää huolta metsän hyvinvoinnista. Jumalani Ferdon huolehtii eläimistä. Elämme kaikki samassa metsässä sulassa sovussa.

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1371
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Online
Post at 4-12-2007 14:19  Profile | Blog | P.M. 
Jääprinsessa Arline

Hei olen Arline. Ihmiset tuntevat minut paremmin nimellä Arline Winterheart tai Jääprinsessa. Olen valeltanut maan päällä niin kauan etten edes jaksa muistaa sitä. Omien laskujeni mukaan olen iältäni 2589 vuotta, mutta voi olla että olen erehtynyt. Vietin viimeiset 200 vuotta nimittäin keräten voimiani, eli nukuin talviunta. Epäilen että olen hyvän ja pahan risteytymä. Epäilen että isäni on Dalamarius ja äitini vain hyvään pystyvä jääjhaltia. Toisaalta kasvatti äitini oli ihminen nimeltään Mab, joten en koskaan ole tavannut kaltaisiani. Ja Mab tuomitiin noituudesta minun ollessani pieni, jopa minut yritettiin tapaa, koska ajateltiin, että olen Mabin luoma taikaolento. Minne ikinä menenkään sinne tulee talvi. Sen takia en pysty ikinä viipymään samassa paikassa kovinkaan pitkään. Ellei paikassa muutenkin ole koko ajan lunta. Viimeksi menin talviunilleni sen takia kun huomasin etten ikinä pysty rakastamaan ketään fyysisesti, se on mitä ilmeisimmin isäni ihana kirous minulle. Noin 200 vuotta sitten rakastuin tulisesti ihmismieheen nimeltään Gerndel Don Vanhal. Mutta kun viimein pääsimme suutelemaan huomasin että tapoin ainoan ihmisen, joka minua oli rakastanut sellaisena kuin olen, suruissani matkustin kauas lumiseen maahan ja aloin nukkua. Ja kun heräsin lähdin vaeltelemaan ympäri maailmaa. Vaikka tahtoisin kuinka paljon tehdä hyvää en välttämättä pysty siihen. Kisaan osallistuin lähinnä sen takia, jotta hyväksyisin itseni sekä sen että olen erilainen, enkä todellakaan ole ainoa erilainen. Hartain toiveeni on että jonain päivänä saan niin paljon voimia kerättyä että pystyn tekemään viimeisen loitsuni ja muuntautumaan täydelliseen ihmismuotooni ja kokemaan fyysistä rakkautta. Tällä hetkellä olen asuttautunut outoon paikkaan nimeltään Leutolaakso.

Viihdyn hyvin paljon eläinten seurassa ja jostain syystä ne ovat ainoita jotka eivät jäädy kosketuksestani, veikkaan että se on isäni ja äitini tapa varmistaa etten jatka sukuani koskaan.

citruuna
Sim
Rank: 2

UID 216
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 206
Reading Access 10
Registered 8-10-2007
Status Offline
Post at 6-12-2007 21:16  Profile | P.M. 
ihanaia simejä!
Voisin ehkä tuomaroida, jos kertoisit enemmän tuomaroinnista.

DDDDAAAANNNNCCCCEEEE
DDDAAANNNCCCEEE
DDAANNCCEE
DANCE
Nakanaka
Super Moderator

UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 857
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 6-12-2007 21:27  Profile | Blog | P.M. 
Tuomarointi tapahtuu siis yksinkertaisesti kommentein ja kuvat pisteytetään paremmuusjärjestyksessä, parhaalle eniten jne. Tuomareiden pisteet lasken sitten yhteen ja sen perusteella selviää kierroksen putoaja/t.

Osallistujia tullut mukavasti..lissää vaan

citruuna
Sim
Rank: 2

UID 216
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 206
Reading Access 10
Registered 8-10-2007
Status Offline
Post at 6-12-2007 21:29  Profile | P.M. 

QUOTE:
Originally posted by Nakanaka at 12-6-2007 20:27
Tuomarointi tapahtuu siis yksinkertaisesti kommentein ja kuvat pisteytetään paremmuusjärjestyksessä, parhaalle eniten jne. Tuomareiden pisteet lasken sitten yhteen ja sen perusteella selviää kie ...

OK.

DDDDAAAANNNNCCCCEEEE
DDDAAANNNCCCEEE
DDAANNCCEE
DANCE

All times are GMT+3, the time now is 8-1-2009 01:19

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP