Gerthrida
Nimeni on Gerthrida, ja olen 5783-vuotias. Tiedän, olen suorastaan hävyttömän nuori, mutta en voi sille mitään. Olen kotoisin Helvetistä, Midianista, mutta viime aikoina olen elellyt kuolevaisten maailmassa. Kuten varmaankin jo oivalsitte, olen demoni, tarkemmin sanottuna succubus. Minulla on ollut muutamia lapsia, mutta he ovat jo kuolleet aikoja sitten, emmekä olleet mitenkään läheisiä. Nyt viimeisten parin tuhannen vuoden aikana en ole lasten hankkimista suuremmin ajatellut, niistä kun on lähinnä vaivaa ja vastusta.
Minulla on hiljattain ollut todella huonoja kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta. Eräs incubus, miespuolinen kollegani, piti minua vankinaan noin 140 vuotta... mutta ei siitä sen enempää, haavani eivät ole vielä kokonaan parantuneet, enkä halua repiä niitä uudelleen auki. Voi olla, että toivun pian kokonaan, voi olla, että en toivu koskaan. Sen tiedän, että en tahdo kokea sitä enää ikinä uudestaan.
Koska olen succubus, kaipaan hellyyttä ja rakkautta mahdollisimman monilta, mahdollisimman usein. Kuten mahdollisesti tiedätte, tapoihimme kuuluu vietellä nukkuvia kuolevaisia. Sillä tavalla minäkin enimmäkseen aikaani vietän - joskin nykyään uhrini ovat pelkästään naisia. Tässä muutamia hetkiä sitten voitin Miss Fantasy -kisan, joten tämä ei ole minulle ensimmäinen kerta, kun olen mukana tällaisessa.