*Ärrin murrin jupinaa* Kaikki sims jutut lähti veke täs yks päivä, kun tietsikka vedettiin sileeks. Nyt sit eilen asensin peruspelin takaisin, hoitu ihan kivasti. Tänään aattelin yrittää lisärien laittoa. YO:ta kokeilin ekaksi, kun aattelin sen menevän kätevästi näin. YO:ssa mulla on se ongelma, että oon kadottanu oman sarjanumerokoodini, joten pyysin kaveriltani koodia. Jes, koodi toimi, ja YO asentu. KUNNES tuli aiempien osien (eli perusosan) päivityksen vuoro. Siinä ohelma pyytää laittaa peruspelin CD 4:n CD-asemaan. No tein sen, ja painoin OK:ta. Kappas kummaa! Tiettyyn pisteeseen vaikuttaa siltä, että päivitys onnistuisi, mutta sitten ohjelma ilmoittaakin: Asennuksessa havaittu virhe. Ja koko homma keskeytyy, eikä YO:kaan tule koneelle. Oon tässä rimpuillu oman aikani ja kokeillu asentaa netistä ladatun päivityksen ennen YO:n asennusta. Silloinkin juttu ei etene, ongelma vaan on eri kohdassa: ohjelma väittää, ettei CD-asemassa ole oikeaa CD:tä, vaikka luulen kyllä osaavani numerot ihan oikein. Kokeilin jopa 1 ja 3 CD:itäkin. Mutta silloin kone vain toisti alkupyyntöä: Aseta The Sims 2 CD 4 CD-asemaan.
ÄÄH!

Onko mitään tehtävissä? Kerran jo käynnistin koneen uudelleen. En haluis poistaa peruspeliä jälleen. Toisaalta eipä se mitään haittaa tekisi, vaikka tuskin auttaisikaan. Voisin varmaan kokeilla laittaa muita lisäreitä ennen YO:ta, mutta tuskin se poistaa ongelmaa peruspelin päivityksessä.
Apua!