Sims2Suomikisat

Laura
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 2010
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 16-12-2007 01:25  Profile | Blog | P.M. 
Stop and Stare (Pysähdy ja tuijota)

Eiköhän ole aika aloittaa uusi yleispätevä keskustelu topic Johan tuossa entisessä on jo riittävästi sivuja. Ja älkää ihmetelkö mistä nimi tulee...minä tunnetusti olen hyvä keksimään otsikoita. Sattui vaan soimaan kyseinen kappale juuri taustalla ja sehän sopi otsakkeeksi hyvin. Eli pysähtykää ja tuijottakaa tätä topicia, ja tottaki kirjoittakaa myös. Pelkkä tuijotus ei saa tekstiä aikaan...ellei sitten omaa telepaattisia kykyjä...menikö tämä nyt vähän taas ohi asiasta. No mutta sehän täällä topicissa on tarkoitus.

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 744
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 16-12-2007 04:03  Profile | Blog | P.M. 
Mä jo ihmettelin mikä topic tänne on ilmestynyt
Mun koneelle kävi niin ikävästi, että meni rikki. Tosin vielä ei ole tarkkaa tietoa onko näyttö vai itse kone pimahtanut. Huoltoon lähtevät.

Kokkailen tässä samalla croissantteja. Mulla on kummat ajat syödä.. kolmelta yöllä. Kymmenen aikaan lähdetään sit helsinkiin ja sieltä tukholmaan.
Laura
Administrator

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 2010
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Status Offline
Post at 16-12-2007 10:47  Profile | Blog | P.M. 
Huomenta

Minä olen jo kauan sanonut että tietokoneet ja tekniikka on ihmisen vitsaus. Kuinka helppoa olisikaan olla neandertalilainen ja miettiä vain ruokaa. Tosin elämä ei muilta osin kyllä ehkä olisikaan niin helppoa. Odotan mielenkiinnolla milloin oma koneeni päättää taas pimahtaa.

Tänään pitäisi siirtää hella ja pesukone paikoiltaan ja putsata taukset. Myös yksi kaappi pitäisi siirtää. Ikkunan pitäisi pestä. Lopputyötäkin pitäisi miettiä. Ja tietty pelata. Paljon pitäisi ehtiä.. Jos illalla kysytte, niin olen tasantarkkaan toteuttanut noista yhden, eli pelaamisen. Muut jää ihan varmasti keskiviikolle

Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1371
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Online
Post at 16-12-2007 12:36  Profile | Blog | P.M. 
Huomenta täältäkin mulle tuli vasta nyt joulupanic oikein kunnolla päälle. Äiti soitti eilen että tuokaa te jouluksi viinit ja sä saat tehdä sen imelletynperunalaatikon. Mulla on viel melkein kaikki lahjatkin ostamatta ja  paketoimatta ja ensi sunnuntaina pitäisi olla kissojen (ja tietty ukon) kanssa nokka koti varkautta. Mulla menee varmaan lsunnuntain ja maantain välinen yö kokkaillessa yksikseni. Sitten stressia aiheuttaa viel sekin kun tiistaille sattuu synttärit ja en tiedä tuleeko kahvivieraita että pitäisikö leipoa huomenna vai ei Ukolta sain eilen synttärilahjan. Limen vihreen tehosekotimmen Pääsempähän tekee sillä helposti pirtelöö ja voi vatkata kermavaahdokin.

Laura
Administrator

UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 2010
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Status Offline
Post at 16-12-2007 14:32  Profile | Blog | P.M. 
Sulla piisaa sitten hommaa Cherry Muista kuitenkin levätä välillä ettei tule joulu...ei voi olla totta, mulla on sana täysin hukassa...jouluburnout.

Pitäisi pestä tuo ikkuna kun sattuu olemaan plussalla tuo lämpötila. Ei sitä pakkasella viitsi pestä

Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1682
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 16-12-2007 15:17  Profile | Blog | P.M. 
Helou tänne! Ihana nimi topsulla
Sopii tosi hyvin kyllä, usein sitä huomaa just tuijottavansa tätä puolihorteessa, kun miettii mitä kirjoittaisi.

Huih, viikon päästä on joulu ja lunta on vain sentti maassa, ruoho näkyy
Kyllä jouluna kuuluisi olla lunta pikkusen enemmän, toivottavasti sitä ehtis vielä sataa. Ja jos ei tuu kunnon pakkasia, niin jää jäälyhtyjen tekokin haaveeksi...
Laura
Administrator

UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 2010
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Status Offline
Post at 16-12-2007 15:19  Profile | Blog | P.M. 
Tuli Tiinan jäälyhdyistä mieleen että onko kukaan koskaan kokeillut täyttää ilmapalloja vedellä, laittaa niitä pakkaseen? Niistä saa kivoja jääpalloja ulos. Sitten jos laittaa narun sinne pallon sisään, voi ne laittaa roikkumaan. Tosin nyt ne sulaisi...kunnon talvi saisi tulla perjantaina. Silloin olen jo kotipuolessa...ei ennen sitä. Jos silloin alkaisi lunta satamaan, ehtisi vielä tulla valkoinen joulu.

Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1371
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Online
Post at 16-12-2007 16:26  Profile | Blog | P.M. 
Tuli kauhea inspisleipoa pipareita :/ täytyy varmaann suunnistaa kauppaan ja käydä ostaa muotit ja taikinaa

Administrator
Master Of Typo

UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1371
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Online
Post at 16-12-2007 17:35  Profile | Blog | P.M. 
Sori tupla postaus mutta pakko kertoa mun huvittavasta epäonnesta. Noh totta kai kaupassa ei ollut muotteja noh ajattelin leikkelen itse veitsellä ne kuviot, sitte tulen kotiin vain huomatakseni ettei mulla ole kaulintakaan :/ Noh nyt pitää sitten leipoa levyt vanhalla tyhjällä pestyllä viinapullolla :/ Äidille soitin jo että osta joululahjaksi mulle kaulin ja piparkakku muottja

Laura
Administrator

UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 2010
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Status Offline
Post at 16-12-2007 18:27  Profile | Blog | P.M. 
Voi Cherry mulle taisi aikoinaan käydä samantyyppisesti. Ei ollut kaulinta. Ei muuta kuin täyttämään tyhjä pepsi max-pullo vedellä, ja siinä meillä kaulin Seuraavan kerran oli ostettava perinteinen puinen kaulin .

Tavarat rupeaa olemaan kasassa. Nyt kun ne vaan jaksaisi roudata autolle. Noo, vähitellen. Huomenna kun lähden koululle, menee käsissä pari. Tiistaina taas pari. Torstaina täytyy sitten erikseen roudata tietsikka oheislaitteineen, täytyy ajaa auto tuohon alas ovelle, ettei tartte kovin pitkästi mennä kone kainalossa . Pian se kuulkaa on joulu..ellette ole sitä huomanneet

All times are GMT+3, the time now is 8-1-2009 01:29

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP