Sims2Suomikisat

Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 744
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 20-12-2007 15:13  Profile | Blog | P.M. 
Posti ei ole tullut. Ja sain fujitsu siemensiltä sähköpostia, jossa pyytävät soittamaan johonkin numeroon. Pääsevät sitten hakemaan koneeni huoltoon.

Kiva, että reissut on sujunut hyvin!
Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1051
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 20-12-2007 15:14  Profile | Site | P.M. 
mä voisin hyvin olla joulunajan ilman konetta, kun olen kuitenkin poissa kotoa, ja toisaalta on mulla läppäri. Mut nyt ennen joulua on kyllä kiva että voi pelailla.
Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 744
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 20-12-2007 15:20  Profile | Blog | P.M. 
Mäkin tahtoisin pelata, mutta mun original sims on serkkutytöllä. Itsehän en sitä tarvitse, kuin asentamiseen.

Äh.. mitähän mä sanon, kun soitan tuonne numeroon. Oon koko asiani selittänyt jo kertaalleen, niin tuntuu hassulta soittaa uusiks.

Edit. Heh, soitin jo. Oli onneks ilmanen numero, kun on takuu voimassa. Huomenna tai ens viikolla tullaan konetta hakemaan.
Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1051
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 20-12-2007 15:40  Profile | Site | P.M. 
Toivottavasti korjaantuu!

Mun kämpässä on haissut pari päivää ihan karsealta, ja olen yrittänyt kovasti selvittää, mikä haisee. Mutta nyt ei haise enää! Ehkä naapurissa oli ruumis joka on nyt viety pois.
tinka
Newbie
Rank: 1

UID 217
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 28
Reading Access 10
Registered 8-10-2007
Status Offline
Post at 20-12-2007 16:53  Profile | P.M. 
Tulipahan juostua lasten kanssa kylällä. Apteekkireissu meni hyvin, mutta kaupassahan se esikoinen sitten päätti alkaa koheltaa pikkukärryjen kanssa. Koetteli kyllä päreitä taas ihan tosissaan. Oli kyllä muuten kiva olla kävellen liikkeellä, mutta tosiaan tuo kauppareissu ei ollut mitenkään maailman mukavin.
no, ei sekään enää harmita, nyt ollaan kotona ja ruoka tulossa.
Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 744
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 20-12-2007 19:01  Profile | Blog | P.M. 
Minkä ikäiset lapsukaiset sulla on Tinka? Jos saa kysyä

Ite putsasin just kylppärin lattian ja kannettiin turhaa rojua varastoon ja sieltä turhat roskiin. Kohta koitetaan laittaa joulukuusi.
Sitte vois jotain ruokaa rakentaa.
Bella
Sim
Rank: 2

UID 240
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 81
Reading Access 10
Registered 19-10-2007
Status Offline
Post at 20-12-2007 19:56  Profile | P.M. 
Iltaa!
Mä olen melkein koko iltapäivän käyttänyt huoneen siivoomiseen ja pesemiseen. Välillä käytiin tamppaamassa matot, hakemassa kuusi ja syömässä ym. mutta tosi kauan olen siivonnut kuitenkin.. ja vieläkin olisi siivottavaa! Huh.. eikai auta kun palata hommiin vaan
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1682
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 20-12-2007 20:41  Profile | Blog | P.M. 
Iltaa Täällä sataa lunta!! Jihuu!

Pientä joulusiivousta yritän täällä suorittaa, ei millään kyllä jaksais tehdä mitään. Jos sais tuon kylppärin siivottua tänään, viikonloppuna vois sitten tehdä loput. Huomenna veljen vaimokkeen valmistujaisjuhlat, saa sitten nähdä jaksaako lauantaina tehdä mitään...
Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 744
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 20-12-2007 22:33  Profile | Blog | P.M. 
Meillä kaatu joulukuusi. Ei muuten mitään, mutta meillä on lasiset kuusenkoristeet. Onneksi vain yksi meni rikki. Lattia lainehti mukavasti ja mun joulusiivous meni hieman mönkään.. voitte kuvitella millainen sotku tuosta syntyi.

Sain simsin serkulta takaisin ja nyt asentelen kaikki tänne isän koneelle
Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 20-12-2007 22:45  Profile | Blog | P.M. 
Mäkin olen tänään siivonnut, ei ole kuin tuo lattia huoneesta vielä kuuraamatta (siivosin tänään jopa seinät ja katon). Huomenna kai haetaan kuusi. Hassua muuten, meitin äitee on tullut kuusille allergiseksi. Se oli töissä kuusen kanssa ollut tekemisissä ja pikkuveljen futisporukkakin jotain kuusia möi ja äiti niitä sitten kosketteli, niin se sai molemmista ihottumaa käteen. Aika outoa, kun allergiat voi tuolla tavalla puhjeta, äitikin on semmoinen keski-ikäinen.

Meillä on tänään yhteiskoulun (=yläaste) ja lukion yhteinen joulukirkko kello 23.00. Puoleltaöin päästään pois, saadaan edellisen jakson jaksotorkat ja muuta sellaista. Mun täyty ottaa päiväunet tuossa puoli seitsemän aikaan, kun väsytti ihan törkeästi. nyt kävin suihkussa ja on ihan reipas olo.

All times are GMT+3, the time now is 7-1-2009 23:25

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP