Kuulostaako reilulta?
Pahoittelen otsikointia. Mutta ajattelin kysyä tätä tässä vaiheessa kun suunnittelen kisaa. : )
Eli Huippumiesmalli Haussa olisi sitten jossain vaiheessa tulossa taas, ja tällä kertaa sen pidän miä. Olen nyt suunnitellut kierrokset loppuun, ja kisan neljällä kierroksella otetaan yhteensä 5 kuvaa.
Olen ajatellut, että kahdessa kuvassa viidestä saisi muokata. (E: lue topikin 3. viesti)
Miksi JOPA kahdessa, eikö se ole liikaa?
Huippumalli Haussa – kisoissa on aina muokattu kuvia meidänkin foorumillamme, joten ajattelin että totaalikieltäminen rajoittaa ja muuttaa kisaa liikaa alkuperäisestä. Itselleni ainakin kisat, joissa kuvien kontrastia saa säätää ja muukin hienosäätö on sallittua, ovat aina olleet mieleisiä. Joskus kuvista toki tulee rumempia muokkauksen jälkeen.
Hirveänhirmuisen suuria muokkauksia ei kuitenkaan saisi tehdä, ja jollet itse voi tai osaa, voin yrittää muokata sinun kuvaasi toiveidesi mukaisesti (yksinkertaisia juttuja, sillä en ole mikään hirveä datahanska näissä jutuissa). Kuvat kun kuitenkin laitetaan PM:llä, mutta muista näissä tapauksissa laittaa kuva ennen viimeistä päivää, jotta ehdit vielä näkemään muokatun kuvasi ja joko hyväksymään/hylkäämään muokatun version.
Miksi VAIN kahdessa?
Kaikilla ei ole muokkausohjelmia tai sitten intoa/taitoja muokkaamaan kuvia.
Eli, kuulostaako reilulta? Jos toivot, että kaikkia kuvia saisi muokata tai mitään kuvia ei saisi muokata, vastaa Ei ja kerro mielipiteesi topikissa. Jos mielipiteesi on Kyllä, reilulta kuulostaa kun osassa muokataan, laita vaan painaen sitten sitä vaihtoehtoa. Enemmistön mielipide voittaa, ja tahdon todellakin kuulla kaikkien eriävätkin mielipiteet. : )
[ Last edited by Paula at 12-25-2007 21:10 ]
|