Originally posted by Milsa at 2-22-2008 21:34
Minusta on, olen tottunut siihen ettei jokaikistä elämän eri segmenttiä ole pistetty omaan looshiinsa.
Tuli vaan tuosta mieleen, että onhan sinullakin radosimssissä kaikki omissa paikoissaan, ja sitten foorumilla laajemmin. Meillä ei ole sivustoa erikseen, niin ollaan päädytty näihin ratkaisuihin, ja ollaan oltu tyytyväisiä kun niitä saa vähän hiomalla selvemmiksi. Toki meillä kaikilla oli ongelmia ja vaikeuksia aluksi uudella foorumilla, mutta nytkun näitä on hiottu, ei ongelmia tunnu enää muilla jäsenillä olevan, en ainakaan ole kuullut. (:
Ehkä me ollaan sitten vähän yksinkertaisempia kun pistetään, ja ollaan aina pistettykin jokaikinen "elämän" segmentti omaan looshiinsa. :> Se on muuten meillä ihan kätevääkin, kun hakua ei ole, enkä minä ainakaan tykkää selailla sivukaupalla löytääkseni jotakin topikkia.
Toivottavasti susta ei nyt tunnu että me kokoajan hyökätään joukolla sua päin, tietynlaiset kommentit ja asenteet nyt vaan aina herättää erilaisia tapoja suhtautua asioihin. (: Minua ei ainakaan pahemmin ole koskaan imarrelleet alistavantyyliset kommentit omasta kypsyydestäni ja aivosolujeni tasosta, minusta sellaiset kommentit kertovat aina enemmän sanojastaan.
[
Last edited by Paula at 2-23-2008 12:49 ]