Sims2Suomikisat

Subject: Onko foorumin rakenne sekava?
Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 743
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 22-2-2008 23:25  Profile | Blog | P.M. 

QUOTE:
Originally posted by Milsa at 2-22-2008 21:34
Minusta on, olen tottunut siihen ettei jokaikistä elämän eri segmenttiä ole pistetty omaan looshiinsa.

Miten ne sitten tulisi esittää selvästi ja helposti?
Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 23-2-2008 13:44  Profile | Blog | P.M. 

QUOTE:
Originally posted by Milsa at 2-22-2008 21:34
Minusta on, olen tottunut siihen ettei jokaikistä elämän eri segmenttiä ole pistetty omaan looshiinsa.

Tuli vaan tuosta mieleen, että onhan sinullakin radosimssissä kaikki omissa paikoissaan, ja sitten foorumilla laajemmin. Meillä ei ole sivustoa erikseen, niin ollaan päädytty näihin ratkaisuihin, ja ollaan oltu tyytyväisiä kun niitä saa vähän hiomalla selvemmiksi. Toki meillä kaikilla oli ongelmia ja vaikeuksia aluksi uudella foorumilla, mutta nytkun näitä on hiottu, ei ongelmia tunnu enää muilla jäsenillä olevan, en ainakaan ole kuullut. (:

Ehkä me ollaan sitten vähän yksinkertaisempia kun pistetään, ja ollaan aina pistettykin jokaikinen "elämän" segmentti omaan looshiinsa. :> Se on muuten meillä ihan kätevääkin, kun hakua ei ole, enkä minä ainakaan tykkää selailla sivukaupalla löytääkseni jotakin topikkia.

Toivottavasti susta ei nyt tunnu että me kokoajan hyökätään joukolla sua päin, tietynlaiset kommentit ja asenteet nyt vaan aina herättää erilaisia tapoja suhtautua asioihin. (: Minua ei ainakaan pahemmin ole koskaan imarrelleet alistavantyyliset kommentit omasta kypsyydestäni ja aivosolujeni tasosta, minusta sellaiset kommentit kertovat aina enemmän sanojastaan.

[ Last edited by  Paula at 2-23-2008 12:49 ]

Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 23-2-2008 14:39  Profile | Blog | P.M. 
Ja forumiahan yritetään muokata käytäjä ystävälliseksi aina sitä mukaan kun jokinjuttu tuntuu olevan pyrstöllään

All times are GMT+3, the time now is 1-12-2008 21:49

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP