Teillä kaikilla kyllä huomaa erot oikein hyvin, varsinkin Korallilla. 
Ja pahoittelen etukäteen, innostuin laittamaan miljoona kuvaa. Mutta takaan sen, että toinen miljoona jäi vielä väliin! 
EN myöskään laittanut uudempia, ihan vain kuvasaasteen takia. Suunnilleen varmaan tiedättekin mitlä simini nykyään näyttävät.
Mun ei ole vaikea etsiä näitä, kun oeln käyttänyt samaa photobucket-tunnusta kaiken aikaa. Jokatapauksessa, nämä ovat aika vanhoja kuvia, niiltä ajoilta kun aloittelin ihaka ensimmäisessä Suomikisoissa.
Ensimmäisiä simejäni, tämä neiti osallistui Suomikisojen ensimmäiseen Miss Maailmaan (tietääkseni ensimmäiseen), osallistujamaana Nadinella oli Havaiji (tai Yhdysvallat).

Putosi muistaakseni aika pian.

Tämä on Jelly, osallistui Ufomiehensä kanssa parikisaan.

Teini-ikäinen Samatha. Muistan tämän tytön, koska rakastin sitä huonetta jonka hänelle sisustin. Siinä oli tiiliseinää yhdessä seinässä, ja minusta se oli niiiin erilaista.

Samathan sisko, zuperteiniKim.
Missit Kuuba ja MEGANOLO-Ruotsi.
Oi, muistan kuinka pidin näistä! En edes tajunnut kuinka animeltä nämä sisarukset näyttävät.

Sophia ja Ambe, pärjäsi hyvin.
Tämän tytön nimi oli joko Mellu tai Meelo, mutta iloinen tapaus kuitenkin.
Tämä oli lempisimini pitkään, rouva nimeltä Rose.
Voi jessus näitä.
Lelia, Suxy, Miss Brasilia

Kathy, tiedetavoitteinen osallistui Miss Mammaan.
Ja jälleen yksi Miss Ruotsi, mutta tästä simistä pidin todella.
Että kyllä siinäkin hetki meni ennen kuin minun simeistäni tuli edes siedettäviä, vaikka toki noista jokainen on jossakin välissä ollut minun mielestäni maailman kaunein simi.

Ja kuten näkyy, eivät nuo kuvatkaan ole olleet mitään ihmeellisen tasoisia alkuun.
Edit; Ensimmmäinen simini joka voitti jotakin!
Tämä pieni poika, Chin Weon. Voitti Lapsi-kisan.

Ja sitten tuli Delinda, muistatteko hänet?

Sisko muistuu ehkä paremmin mieleen, Rosella.
Ja sitten tullaankin jo iki-ihanaiseen Phomii Jo'hon, voitti toisen Huippiksen joka foorumilla järjestettiin.
uudempia en jaksaisi laittaa.
[
Last edited by Paula at 1-3-2008 15:22 ]