"Moi kaikille ja tervetuloa Unelmien Poikamiestyttö -kilpailun eli Unelmien Poikamies-kisan sisarkilpailuun. Minä olen Marissa Leto ja toimin kisan juontajana."

Meillä on poikamiestyttö. Tällä naisella on elämä mallillaan, hän on 24-vuotias varakas nainen, hänellä on hyvä työ, auto, kiva asunto, mukava perhe ja hyvät kaverit ja harrastukset. Mutta silti häneltä puuttuu vielä SE OIKEA. Aivan, hänen unelmiensa mies ei ole vielä tullut kohdalle. Päätimme astua kehiin ja laittaa pystyyn pienimuotoisen kilpailun avittaaksemme Kaunista neitosta elämänsä prinssi rohkean löytämisessä. Oletko se kenties juuri Sinä? Osallistu kilpailuun ja ota selvää.
Etsimme nyt siis nuorta miestä, mielellään iältään 18-35 vuotta. Emme ole myöskään etsimässä mitään Mister kiiltokuvapoikaa, vaan Poikamiestyttömme pitää miehisistä miehistä.
Kun kerran etsimme miestä tositarkoituksella, olethan sinkku. Tyttömme ei halua kuulla ehkä juuri sinut kihlatetssaan, että entinen erosikaan ei ole astunut voimaan. Mahdolliset lapset eivät kuitenkaan ole este potentiaalisen suhteen kehittymiselle.
Poikamiehemme esittelee arvoisan tuomariston, joka koostuu hänelle tärkeistä henkilöistä:
"Isäni David. Halusin hänet ehdottomasti mukaan sillä en häpeä sanoa sitä, että olen isäni silmäterä. Isä jos kuka tietää miehien metkut."
"Äitini Helena. Luotan äitini tuomioon kaikkissa asioissa vaikka en aina niin teekkään. Äidlillä on se kuuluisa naisen vaisto, jolla hän poimii mädät hedelmät pois."
"Ja nuorta kaartiamme edustaa ihana isoveljeni Daniel. Olen myös Danielille silmä terä ja hän on tottunut siihen, että suojelee pikku siskoaan. Hän jos kuka tietää millaisen miehen kanssa jaksaisin niin pahoina kuin hyvinäkin hetkinä"
Kilpailun säännöt:
(Samat säännöt kuin Nakanakan pitämässä Unelmien poikamiehessä

)
* max. 3 kilpailijaa/osallistuja
* osallistuthan kilpailuun nuorella aikuisella tai aikuisella simulilla
* kuvia ei saa muokata, kaikilla kilpailijoilla oltava samat lähtökohdat kilpailuun
* koska tuomaristo ei ole mukana kilpailijan ja Poikamiehestytön välisissä tapaamisissa, kirjoitathan lyhyen/pitkän selostuksen kierroksen kulusta ja tapahtumista.
* kierrosten kesto on n. 1 viikko. Deadlineen saa pidennystä muutaman päivän, mutta muistathan pyytää sitäkin ajoissa.
* kuvia tulee otettavaksi max 4 kuvaa/kierros.
* tuomaristolta toivoisin tuomarointeja mahdollisimman pian ohjeiden antamisesta.
Tuomareiksi haluavat (3 ensimmäistä) ilmoittautukoot minulle (Cherrysama) PM:llä!
KILPAILIJAT:
James O'Donnell, Tiina
Timothy Cross, Laura
Johnny Willis, Hannah
X= Kuvat tulleet
Pudonneet/keskeyttäneet:
Marc Lachelon, Jenna
Kilpailu etenee siten, että ensimmäisen kierroksen (Joilloin kukaan ei tipu) jälkeen osallistujat saavat ladattavakseen sekä Poikamiehen että Poikamiehetytön talon. Siten kaikilla on Poikamiestytön pelissään ja vapaat kädet hänen päänsä menoksi.