Sims2Suomikisat

Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 2-1-2008 10:36  Profile | Blog | P.M. 
Unelmien Poikamiestyttö

"Moi kaikille ja tervetuloa Unelmien Poikamiestyttö -kilpailun eli Unelmien Poikamies-kisan sisarkilpailuun. Minä olen Marissa Leto ja toimin kisan juontajana."

Meillä on poikamiestyttö. Tällä naisella on elämä mallillaan, hän on 24-vuotias varakas nainen, hänellä on hyvä työ, auto, kiva asunto, mukava perhe ja hyvät kaverit ja harrastukset. Mutta silti häneltä puuttuu vielä SE OIKEA. Aivan, hänen unelmiensa mies ei ole vielä tullut kohdalle. Päätimme astua kehiin ja laittaa pystyyn pienimuotoisen kilpailun avittaaksemme Kaunista neitosta elämänsä prinssi rohkean löytämisessä. Oletko se kenties juuri Sinä? Osallistu kilpailuun ja ota selvää.

Etsimme nyt siis nuorta miestä, mielellään iältään 18-35 vuotta. Emme  ole myöskään etsimässä mitään Mister kiiltokuvapoikaa, vaan Poikamiestyttömme pitää miehisistä miehistä.
Kun kerran etsimme miestä tositarkoituksella, olethan sinkku. Tyttömme ei halua kuulla ehkä juuri sinut kihlatetssaan, että entinen erosikaan ei ole astunut voimaan. Mahdolliset lapset eivät kuitenkaan ole este potentiaalisen suhteen kehittymiselle.
Poikamiehemme esittelee arvoisan tuomariston, joka koostuu hänelle tärkeistä henkilöistä:

"Isäni David. Halusin hänet ehdottomasti mukaan sillä en häpeä sanoa sitä, että olen isäni silmäterä. Isä jos kuka tietää miehien metkut."

"Äitini Helena. Luotan äitini tuomioon kaikkissa asioissa vaikka en aina niin teekkään. Äidlillä on se kuuluisa naisen vaisto, jolla hän poimii mädät hedelmät pois."

"Ja nuorta kaartiamme edustaa ihana isoveljeni Daniel. Olen myös Danielille silmä terä ja hän on tottunut siihen, että suojelee pikku siskoaan. Hän jos kuka tietää millaisen miehen kanssa jaksaisin niin pahoina kuin hyvinäkin hetkinä"

Kilpailun säännöt:
(Samat säännöt kuin Nakanakan pitämässä Unelmien poikamiehessä )
* max. 3 kilpailijaa/osallistuja
* osallistuthan kilpailuun nuorella aikuisella tai aikuisella simulilla
* kuvia ei saa muokata, kaikilla kilpailijoilla oltava samat lähtökohdat kilpailuun
* koska tuomaristo ei ole mukana kilpailijan ja Poikamiehestytön välisissä tapaamisissa, kirjoitathan lyhyen/pitkän selostuksen kierroksen kulusta ja tapahtumista.
* kierrosten kesto on n. 1 viikko. Deadlineen saa pidennystä muutaman päivän, mutta muistathan pyytää sitäkin ajoissa.
* kuvia tulee otettavaksi max 4 kuvaa/kierros.
* tuomaristolta toivoisin tuomarointeja mahdollisimman pian ohjeiden antamisesta.

Tuomareiksi haluavat (3 ensimmäistä) ilmoittautukoot minulle (Cherrysama) PM:llä!

KILPAILIJAT:

James O'Donnell, Tiina
Timothy Cross, Laura
Johnny Willis, Hannah
X= Kuvat tulleet

Pudonneet/keskeyttäneet:
Marc Lachelon, Jenna

Kilpailu etenee siten, että ensimmäisen kierroksen (Joilloin kukaan ei tipu) jälkeen osallistujat saavat ladattavakseen sekä Poikamiehen että Poikamiehetytön talon. Siten kaikilla on Poikamiestytön pelissään ja vapaat kädet hänen päänsä menoksi.

Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Offline
Post at 2-1-2008 10:36  Profile | Blog | P.M. 
Finaali

No niin onnea finaalikolmikko. Tällä kertaa lähdette Mian kanssa matkalle jonnekin jossa oleet 1,5 viikkoa ja matka päättyy hurmaaviin ystävänpäivätreffeihin. Noitten kuvien lisäksi laitatte yhden kuvan vain itsestänne minkä näköisenä saavutte viimeiseen ruususeromoniaan jossa julistetaan sitten teistä miehistä se oikea

Kuvat:
4

2= Matkalta
1= Matkan lopettavista ystävänpäivä treffeistä
1= Mikä näköisenä saavut viimeiseen ruususeromoniaan

Deadline: 10.2.2008 Klo 18

Jenna
Sim
Rank: 2

Naiskilpailun voitto  
UID 191
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 309
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 4-1-2008 17:57  Profile | P.M. 
Miten mä en oo huomannu tätä Mie teen osallistujan nyt tänään, editoin sit..

---------------

Marc Lachelon

Moi!
Olen Marc Lachelon, 28-vuotias mies Las Devilesistä. Kyllä, juuri sieltä, missä tapaa julkkiksia joka kulman takana.
Asun isossa talossa meren rannalla. Minulla on puutarha, jossa kasvatan hedelmiä ja vihanneksia. Suurimman osan niistä myyn eräälle kaupalle, joka myy niitä sitten eteenpäin.
Minulla on oikea työkin. Olen piirrettyjen ääninäyttelijä, se on todella hauskaa puuhaa. Siitä tulee kahisevaakin aika reilusti.
Minulla on ollut aika rankkaa sen jälkeen, kun täytin 18-vuotta. Muutin pois kotoa varhain, ja nyt harmittaa kun lähdin niin aikaisin. 20-vuotiaana menin naimisiin erään naisen kanssa, Vivianin, kun saimme tietää hänen olevan raskaana. Saimme tytön, jonka nimesimme Alyssaksi. Kuusi vuotta sitten Vivian joutui kauheaan auto-onnettomuuteen, ja.. hän ei selvinnyt hengissä. Minulla meni kauan toipua asiasta, eikä vieläkään mitään kivaa ole muistella asiaa, joten ei siitä sen enempää.
Koska olen kasvattanut Alyssan yksin, olen tottunut hoivaamiseen ja lasten kanssa olemiseen. Sehän on aina plussaa, vai mitä?
Oho, olenpas minä puheliaalla päällä. Eiköhän tuossa ollut jo esittelyä tarpeeksi.

Kasvokuva

Kokovartalokuva

Vietän paljon aikaa Alyssan kanssa.

[ Last edited by  Jenna at 1-4-2008 22:00 ]

Tokio Hotel<3
Administrator
Master Of Typo

UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Offline
Post at 5-1-2008 12:19  Profile | Blog | P.M. 
Ihnaa meillä on eka osallistuja Hienoa Jenna Nyt muutkin ukkoja laittamaan

Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1997
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 8-1-2008 22:22  Profile | Blog | P.M. 
Lisää ukkoja!

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 8-1-2008 22:26  Profile | Blog | P.M. 
James O'Donnell
30-vuotias

Terve vaan kaikille!
Olen kolmekymppinen sinkkumies Goldengrovesta. Olen tehnyt arkkitehdin hommia, vastikään osallistuin erääseen alan kilapiluunkin oikein hyvällä menestyksellä. Viimeisin tempaukseni on kuitenkin se, että vaihdoin siistin sisätyöni seikkailu-uraan. Nyt rämmin pitkin luolia ja raunioita ja nautin uudesta työstäni erittäin paljon! Teen silti toisinaan freelancerina myös arkkitehdin töitä, jos eteen tulee oikein houkuttelevia urakoita.
Osallistuin tähän kilpailuun, koska en ole vielä onnistunut "perinteisin" keinoin löytämään itselleni varteenotettavaa vaimoehdokasta. Olisin jo valmis sitoutumaan ja sitten pikkuhiljaa harkitsemaan perheenkin perustamista. Ja onhan tämäkin eräänlainen seikkailu! Kuka tietää, ehkä sinä oletkin se oikea... Joka tapauksessa, kilpailusta tulee varmasti tiukka meidän ukkojen kesken. Vaikein rooli on kuitenkin kaiketi sinulla, vaikeita päätöksiä joudut tekemään, mutta onhan sinulla kolme pätevää tuomaria apunasi... No mutta höpinät sikseen, innokkaasti odotan tapaamistasi!

Biljardi on rakas harrastukseni. Vihdoin uuteen kotiini mahtui biljardipöytä, ja äijät ovatkin nykyän usein luonani istumassa iltaa ja pelaamassa.
Administrator
Master Of Typo

UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Offline
Post at 8-1-2008 23:45  Profile | Blog | P.M. 
Ihana mies Tiina Totta lisää miehiä

Administrator
Master Of Typo

UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Offline
Post at 10-1-2008 20:31  Profile | Blog | P.M. 
Nyt vielä miehiä mukaan Jos on tarvis niin voin pari päivää antaa lisä aikaa

Administrator
Master Of Typo

UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Offline
Post at 12-1-2008 12:38  Profile | Blog | P.M. 
HUOMIO! Kilpailu jatkuu sunnuntaina illallaklo 19-21 välillä joskus, toivoisin siihen mennä että saisin kaksi tuomarin (muistakaa ilmoittaa P.M:llä) sekä pari kilpailijaa lisää. Kierrokset eivät ole vaikeita Mukaan vaan oli ukko sitten minkälainen vaan silmä puoli tai puu jalkainen kaikki ovat samalla lähtölinjalla ja tässä se ulkonäkö ei vaikuta niin paljoa kuin luonne

Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1997
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 13-1-2008 00:09  Profile | Blog | P.M. 
Timothy Cross

Moi! Olen 26-vuotias heppu. Lähdin kisaan mukaan ihan extempore ilman sen suurempia miettimisiä. Oikeaa neitosta ei ole kohdalle vielä sattunut, ehkä se olet sinä. En voi ylpeillä mistään. Kävin aikonani vain peruskoulun, eli olen oikeastaan siis itseoppinut. Toimin tällä hetkellä pianistina eräässä ravintolassa. Toivoisin että jonain päivänä pääsisin esiintymään estradeille musiikkini kanssa. Joku saattaa ajatella että lähden kisaan rahan perässä, mutta se ei pidä paikkaansa. Olen tyytyväinen elämänlaatuuni. Minulle on aivan sama oletko varakas vai et. Jos rakastan sinua, rakastan sinua aidosti, en rahojesi vuoksi. Mutta ehkäpä tässä onkin riittävästi. Lisää minusta voit oppia kisan aikana. Odotan innolla tapaamistasi.

Tässä kuvassa olen töissä. Jonain päivänä ehkä hieman paremmat puitteet.

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.

All times are GMT+3, the time now is 1-12-2008 20:08

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP