Sims2Suomikisat

Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1371
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 13-1-2008 20:11  Profile | Blog | P.M. 
Poikamiestyttömme esittäytyy...

Hei olen Mia Verveen, 24-vuotias neitonen. Pitäisi varmaan nyt osata sitten kertoa itsestään jotain, joten koitetaan *naurua*

Olen horoskoopiltani skorpioni ja olen aika tyyppillinen sellainen. Suurin toiveeni kaikista on löytää se Herra oikea ja perustaa hänen kanssaan mukava pikku perhe. Kaksi tai kolme lasta. Olen myös hyvin eläinrakas ihminen, harrastin pienempänä ratsastusta mutta ylä-asteelle päästyäni harrastukseni siirtyi sitten lenkkeilyyn. Millainen on unelmieni mies... *miettii hetken* Hän antaa vastausta minulle eikä todellakaan ole mikään kauhea sohvaperuna. Itse olen hyvin toimelias ihminen, olen aina tekemässä jotain joten, unelmieni miehen pitää pystyä rauhoittamaan minut. Toivon myös että mies ei ole kauhean sottainen kaveri sillä itse olen todella siisti ja minut löytää aika usein siivoamasta. Toivon myös että mies kestää minun marisevan puoleni, ja tukee minua. Hän on uskollinen ja rakastava.

Kun luin kirjeitänne olin aivan uskomattoman yllättynyt. Olette upeita miehiä ja valinnasta tulee varmasti vaikea, vaikka minulla on hyvät tukijoukot. Odotan innolla tapaamistanne.

-Mia Verveen

Tyttönen taloineen lähetettään pian kilpailijoille ja muistakaa vielä ekan kierroksen aikana voi osallistua
1 kierroksen tiedot pian toisessa postissa

Hannah
Moderator
Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto  
UID 159
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 737
Reading Access 100
Registered 26-9-2007
Status Online
Post at 14-1-2008 20:41  Profile | Blog | P.M. 
Johnny Willis

Hei!

Olen 27-vuotias mies täältä Kaunialasta, horoskoopiltani olen kalat eli olen kiltti, siisti ja hieman ujohko.
Perheen perustaminen on kuulunut jo pitkään haaveisiini. Vielä en ole löytänyt sitä oikeaa ja toivoisin, että löytäisin sen tätä kautta.
Harrastuksiini kuuluu mm. urheilu ja ystävien kanssa olo.
Odotan tapaamistasi.

[Pitääkö olla joku kolmas kuvakin? ]

Hanna ♥ Ari
~28.08.03~
~14.10.06~
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1371
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Offline
Post at 14-1-2008 21:30  Profile | Blog | P.M. 
Ei tarvitse välttämättä

Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 2010
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 17-1-2008 20:21  Profile | Blog | P.M. 
Timothy Cross

Kohtasin samantien ongelmia. Kävi niin etten millään saanut vaihdettua työvuoroa vaan jouduin heti ensimmäisenä tapaamisiltanani soittamaan Mialle ja kysymään kävisikö hänelle joku toinen ilta. Yllätyksekseni hän sanoi että hän voisi tavata minut töideni jälkeen.  Tajusin ennen kuin olin nähnyt koko naista, että tästä voisi tulla jotain. Aikaisemmin tapailemani naiset eivät välittäneet juurikaan ammatistani. Oikeastaan he eivät pitäneet sitä edes ammattina. Luulivat että soittelen huvikseen jossain baarin perällä. Asiat ovat kuitenkin toisin. En soittele baareissa. Nykyään työpaikkani on eräs hyvinkin arvostettu ravintola. Sovimme Mian kanssa että hän tulisi työvuoroni päätyttä työpaikalleni ja voisimme illastaa siellä yhdessä. Miksi lähteä muualle kun ollaan jo ravintolassa.

Ennen työvuoron alkua luonnollisesti katsoin että kaikki oli ok. Työantajani vaatii että kaikki työntekijät, ovimiehestä kokkiin, ovat siistin näköisiä. Tänä iltanana minulla oli vielä suurempikin syy olla hiukset ojennuksessa.

Minulta meinasi mennä spasmat sekaisin, ja taisin soittaakin hieman väärin, kun Mia saapui. Hän saapui sovittua hieman aikaisemmin. Muina miehinä hän istahti tuolille pianon vereen. Kyseinen tuoli on varattu silloin tällöin esiintyville artisteille. Minulla oli vaikeaa pysyä tahdissa kun sivu silmälläni katselin vieressäni istuvaa todella kaunista naista. Ilokseni huomasin hänen jopa hieman jammailevan mukanani. En malttanut odottaa työvuoron päättymistä.

Kun vihdoin lopetin soiton, saatoin Mian pöytään. Meille tarjoiltiin hyvää ruokaa ja lopuksi tilasin vielä talon parasta shampanjaa. Lupasin tarjoilijaystävälleni että maksaisin kaiken seuraavasta palkasta. Tiesin Mian olevan varakas, mutta en aikonutkaan antaa hänen maksaa laskua. Sen verran minusta löytyy herrasmiestä. Illan aikana keskustelimme paljon. Kerroimme tarinoita itsestämme. Puhuimme säästäkin. Lopuksi annoin Mialle paketin ja pyysin häntä avaamaan sen vasta kotona. Jos hän totteli pyyntöäni, löysi hän sieltä soittorasian, jonka sävelenä soi yksi lempiteokseni Beethowenin Für Elise.

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Jenna
Sim
Rank: 2

Naiskilpailun voitto  
UID 191
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 327
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 18-1-2008 10:26  Profile | P.M. 
Cherry, saisinko mä lisäaikaa huomiseen? Meille tulee tänään vieraita ja äiti ei varmaankaan halua että sit otan kuvia

muu (:
Administrator
Master Of Typo

UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1371
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Offline
Post at 18-1-2008 11:38  Profile | Blog | P.M. 
Jooh deadline pidennytty sunnuntaihin koska itsellänikin tänäöän työhaastis ja jos nappaa niin v-loppuna mennään kovalla tuhinalla

Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1682
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 18-1-2008 22:07  Profile | Blog | P.M. 
Onpa hyvä, saan laitettua varmaan itsekin kuvat vasta huomenna
Hannah
Moderator
Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto  
UID 159
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 737
Reading Access 100
Registered 26-9-2007
Status Online
Post at 19-1-2008 22:58  Profile | Blog | P.M. 
Johnny Willis

Kutsuin Mian luokseni illalliselle.
Aloitin valmistelut siivoamalla ja laittamalla ruuan.
Olin hyvin jännittynyt ja mietin, että millaiset vaatteet minun pitäisi illaksi laittaa.
Enhän tiennyt kuinka laittautuneena Mia luokseni tulee.

Mia oli kauniimpi kuin osasin odottaa.
Minulla oli perhosia vatvassa, totta kai ensitapaaminen jännitti, ja se etten puhuisi mitään typerää.
Minulla oli ainakin hauskaa ja toivon, että Miallakin oli. Ja että hän piti valmistamastani ruuasta.
Pöydän ääressä juttelimme kaikenlaista, esim. kiinnostuksista, harrastuksista ja totta kai myös perheistä.

Illallisen jälkeen esittelin Mialle hieman taloani, jotta hän näkisi miten asun ja voihan siitäkin hieman päätellä millainen mies olen.
Viimeisenä esittelin Mialle puutarhan, jossa annoin hänelle pienen lahjan, rasiallisen suklaata.

[ Last edited by  Hannah at 1-19-2008 21:59 ]

Hanna ♥ Ari
~28.08.03~
~14.10.06~
Jenna
Sim
Rank: 2

Naiskilpailun voitto  
UID 191
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 327
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 20-1-2008 14:30  Profile | P.M. 
Marc Lachelon

Olin ihan innoissani Mian tapaamisesta. En malttanut millään odottaa iltaa. Siivosin koko huushollin ainakin kolme kertaa, halusin kaiken olevan täydellistä. Minä mietin koko aamun, mitkä vaatteet laitan päälleni. Laitoin jopa hiuksianikin kauan aikaa. *nauraa*

Kun Mia saapui, olin ihan äimänä. Miten joku voikaan olla niin kaunis? Muuta en voinut miettiäkään. Minua jännitti ihan kamalasti, pelkäsin, että sanon jotain tyhmää ja hän nauraa minulle. Syödessämme rupattelimme niitä näitä, ja opimme tuntemaan toisemme.
Syönnin jälkeen Mia sanoi, että hän todella piti ruoasta. Olin onnellinen, että edes ruokavalinta oli onnistunut. *nauraa*

Syönnin jälkeen menimme kävelylle. Mialla tuntui olevan hauskaa, hän nauroi todella paljon. Meillä on samanlainen huumorintaju, ja sehän on aina plussaa. Sain tietää, että meillä on kaksi yhteistä ystävääkin. Kumma juttu, että ystävämme eivät ole esitelleet meitä toisillemme.
Meillä oli todella hauskaa, ja haluaisin pian uudestaan nähdä Mian.

muu (:
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1682
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 20-1-2008 17:23  Profile | Blog | P.M. 
James O'Donnell

Kello alkoi olla jo sen verran, että minun olisi pian lähdettävä hakemaan Mia. Olin siis jo päällisin puolin valmis, mutta hioin hieman hurmaustaitojani kylppärissä. "'Näytätpä kauniilta tänään'... eih, en voi sanoa noin koska en ole ennen häntä edes tavannut... 'vau, sinähän olet kaunis'... eieiei, aivan kuin olisin odottanut jotain rumilusta... 'näytät upealta'...hmmm se voisikin olla sopiva..."
On paljon helpompaa mennä treffeille ihmisen kanssa, jonka olet jo tavannut. Nyt hermostuttaa ihan vietävästi, mutta hyvällä tavalla kuitenkin. No niin, meni syteen tai saveen, nyt mentiin, ei saa antaa leidin odottaa!

Hain Mian ja ajoimme hienoon ravintolaan, josta olin varannut pöydän. Tilasimme molemmat härän sisäfilettä, koska kyseinen ravintola on siitä kuuluisa. Ja todella hyväähän se olikin.
Ilmeisesti Miakin on ulospäinsuuntautunut kuten minä, koska hänen kanssaan oli helppo jutella. Ei tullut hetkeksikään sellaista vaivaantunutta oloa, kun ei tiedä mitä toiselle sanoisi. Kyselimme toisiltamme kaikenlaista, kaikkea perheestä lempiväriin. Mitä nyt ihmiset kyselevätkin, kun toisiinsa ovat tutustumassa. Liian henkilökohtaisia ei tietenkään vielä sentään ensitapaamisella.

Jälkiruuan päätteeksi pyysin daamiani tansiin, ja hän lähti mielellään. Ravintolassa oli pianisti soittamassa flyygeliä. Tanssimme muutaman kappaleen, kunnes tuli aika viedä Mia kotiin. Ajoimme hänen pihaansa, jossa hyvästelimme, jatkoin sitten matkaani kotiin. En millään malttaisi odottaa seuraavaa tapaamista, jos sellainen vielä minulle suodaan.

All times are GMT+3, the time now is 7-1-2009 21:15

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP