Sims2Suomikisat

Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 20-1-2008 21:01  Profile | Blog | P.M. 
Ihanat kuvat kaikilla Tuomarit tuomarointi osiossa ohjeet tuomaroinnille ja lisäksi olisi vielä yksi tuomari hakusessa P.M vaan rohkeasti minulle päin Sen verran valoitan kilpailijoiden jännitystä että kukaan ei vielä tipu vaan kaikki pääsevät tapaamaan hurmaavan Mian vielä toistamiseen.

Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Offline
Post at 23-1-2008 12:22  Profile | Blog | P.M. 
Tuommaroinnit

Tällä kertaa siis herrat kukaan ei tipu, mutta ensi kerralla kannattaa varautua ruususeremoniaan. Mia tuomareina tioimivat tällä kertaa luotettavat isä ja äiti. En jännitä teitä rakkaat miehet enää vaan päästän teidän kuulemaan ajatuksia tuomareilta.

Isä:

Timothy Cross

Ensivaikutelma sinusta on herttainen ja komea herrasmies. Treffipaikkanne oli todella romanttinen ja uskon, että Mia piti lahjastasi kovasti.
Kuten jo sanoin treffipaikkanne oli mainio, mutta olisitte silti voineet mennä pois työpaikaltasi.
Muita miinuksia en vain löydä!

Johnny Willis

Ihanaa, että teit itse ruoan! Mia ainakin sai huomata, että sinulta löytyy kokkaustaitoja. Ensivakutema sinusta oli, että olet romanttinen ja oikea herasmies, ja todistit sen olevan totta. Kodin käyttö treffipaikkana oli kätevää, sillä sait samalla esitellä talosi.
Suklaarasian tilalta olisin antanut jotain omaperäismepää.

Marc Lachelon

Ensivaikutelma sinusta oli hyvä ja huomasin että sinä osaat kokata, sillä annoksenne näyttivät maukkailta.
Treffipaikka ei vaikuttanut kovinkaan romanttiselta ja illan päätös oli laimeahko.

James O'Donnell

Olitpas sinä komea ja laittautunut! Treffipaikka oli romanttinen ja  näin että Mia näytti illasta kanssasi. Tanssiminen oli hyvä idea, siinä ikäänkuin lähenitte.
Mia olisi varmasti pitänyt jostain pienestä lahjasta tai vastaavasta.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Äiti:

Timothy Cross
Äitinä minun täytyy ensimmäiseksi sanoa, että muusikot ovat aina hiukkasen pelottaneet minua. Mutta sinä olet komea ja lahjakas, etkä todellakaan soittele rupisissa kapakoissa. Treffit olivat varmasti romanttiset, ja minusta paikka oli oikea ensitapaamiselle; Mia sai varmasti hyvän käsityksen ammatistasi ja luultavasti ihastui ravintolaankin. Hienoa, että maksat laskun itse! Musiikinsoittosi muuten varmasti rauhoittaa hyperenergistä Miaa.

Johnny Willis
Ihanaa, ruokaa laittava hyvännäköinen mies! Ruoka näyttikin maistuvalta. Ensitapaamisenne vaikutti kauniilta, ja minusta valitsit paikankin oikein, sillä kotisi on upea ja siisti, mikä varmasti teki vaikutuksen siivousintoilija-Miaan. Jos pitäisi miinusta sanoa, sanoisin että voisit kertoa meillekin lisää itsestäsi, ettet jää persoonattomaksi.

Marc Lachelon
Tehän sovitte hyvin yhteen, jos sinäkin tuolla tavalla siivoilit, tuo meidän Miammekin tuppaa sitä harrastamaan jatkuvasti. Kotia parempi ensitapaamisen paikka olisi voinut olla ravintola jolloin jotakin jää arvailujen varaan, mutta meneehän se noinkin; sinulla on ihan mukavan oloinen koti. Teillä vaikutti olevan hauska ilta, mutta kerrothan ensi kerralla vähän enemmän, ettet vain jää taka-alalle. Vaikutat oikein herttaiselta pojalta.

James O'Donnell
Hieno ravintola on minusta hyvä paikka ensitapaamiselle, koska silloin jää aikaa toisen kanssa keskustelemiseen kodin arvioinnin sijaan. Teillä oli varmasti romanttiset ja mukavanoloiset treffit, joskin ulkopuolisen silmään aika normaalit, ehkä hiukan persoonattomat? Vaikutat lupsakalta ja älykkäältä mieheltä.

----------------------------------------------------------------------------

Ja Mia itse:

Timothy Cross:
Vaikutit todella mukavalta mieheltä. Ensi vaikutelmani sinusta oli vau taiteellinen sielu. Jotenkin oudolla tavalla tunnut niin tutulta aivan kuin olisit ystävä jonka olen tuntenut vuosia, mutta silti niin uudelta ja jännittävältä. Kiitos ihanasta lahjastasi, soittorasia oli todella ihana. Mistähän mahdoit arvata että olen pohjimmiltani romantikko *hymyilyä* Kumminkin minulle heräsi kysymys tulenko aina vetämään huomiosi yhtä samalla tavalla kuin nyt?

Johnny Willis
Talosi on kertakaikkiaan upea. Olin todella hämennynyt tullessani. Ensivaikutelmani sinusta oli positiivinen. En ole varmaan ikinä tavannut sinunlaistasi miestä. Kiitos myös sinulle lahjasta, suklaa oli todella ihanaa ja joka kerta kun lukiessani illalla nappasin suklaata se muistutti sinusta. Olet kerta kaikkiaan yllättävä mies. Herää ajatus olenko kumminkin liian tavallinen sinulle?

Marc Lachelon
Sinä olit kerta kaikkiaan lutunen Marc. Sinussa pilkahtaa kujeileva poika ensinäkemältä mutta heti kun kanssasi juttelee kuinka paljon välität toisista ihmisistä. Tunnut niin paljon nuoremmalta kuin olet. Sinun kanssasi oli helppoa jutella sillä ymmärrät elämästä paljon enemmän kuin minä. Ja mikä minulle oli yllätys oli yhteiset ystävämme, pakko myöntää mutta luulin sinun ensin juksaavan. Kanssasi oli todella mukavaa. Minua hieman harmiti sillä olisin todella halunnut nähdä Alyssankin, mutta kerkeänhän minä vielä

James O'Donnell
Olit järisyttävän komea kun tulit hakemaan minua. Näytit luonnossa paljon paremmalta kun kuvissa jotka sain. Ravintola johon menimme oli hieno valinta, sillä itse en ainakaan ollut ikinä käynyt siellä. Meillä oli todella mukavaa ja aina on positiivistä kun mies pyytää tanssimaan. Toivottavasti en tuntunut puupökkelöltä sillä tanssin todella harvoin. Sinussa oli sellainen mukava ripaus salaperäisyyttä ja romantiikkaa. Pelkään kumminkin että jään seinäruusuksi vierelläsi.

Seuraavan kierrokset pian toisessa postissa.

Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1997
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Online
Post at 27-1-2008 15:14  Profile | Blog | P.M. 
Timothy Cross

Kotikaupungissani, tai oikeastaan kaupunginosassa, pidettiin markkinat. Paikaksi oli valittu eräs suosittu puisto. Kun saavuimme Mian kanssa paikalle, sanoin heti että markkinoilta on joka ikinen kerta ostettava daamille joku pehmoeläin muistoksi, tai näin isäni minulle aikoinaan opetti. Marssimme suoraan erään myyntipöydän luo. Valikoima ei ollut kovin suuri, mutta löysimme Mialle ihanan pehmoisen nallukan.

Paikalle oli koottu myös rullaluistelupaikka. Mia sai minut houkuteltua mukaan. Ensimmäistä kertaa rullaluistelin ja sen huomasi. En tahtonut pysyä ollenkaan pystyssä. Onneksi Mia tarjosi auttavan käden ja auttoi minut tasapainoon. Mustelmista huolimatta tahdon joskus luistelemaan uudestaan, se oli mahtavaa.

Vietimme paikalla koko päivän. Kävimme karusellissa, sellainenkin paikalle oli tuotu. Ihastelimme puutarhanäyttelyn kukkasia. Söimme hattaraa. Illalla viimeiseksi, kun keinuissa leikkineet lapset olivat lähteneet, keinuimme tuokion ja jutustelimme. Tunnustin Mialle että viihdyn todella hyvin hänen seurassaan ja että olen oikeasti ihastumassa tai oikeastaan hullaantumassa, ei väärä sana tuokin...ainut oikea sana on rakastumassa....rakastumassa häneen.

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 27-1-2008 20:26  Profile | Blog | P.M. 
James O'Donnell

Täytyy myöntää että olin hieman yllättynyt, että Mian kaltainen tyttö pitää markkinoista noin paljon! Mutta eihän siinä mitään, kivojahan ne ovat. Jos tyttö tahtoo markkinoille, markkinoille hänen on myös päästävä
Pukeuduimme molemmat rennosti. Hain Mian kyytiin ja ajoimme keskustan torille. Siellä oli paljon maajusseja myymässä ylimääräisiä satojaan: oli lihaa, kananmunia, vihanneksia, hedelmiä... Myyntikojuja tuntui olevan silmänkantamattomiin. Markkinailmakin oli niin perinteinen kuin olla ja voi, sillä vettä satoi taivaan täydeltä. Oikeastaan ne olivat vain vesikuuroja, välillä se aurinkokin näkyi.

Ja mitäs ne ovat markkinat ilman myyjän tinkauttamista, eivät yhtään mitään. Niinpä menimme Mian kanssa hieman hieromaan makkarakauppoja...

Aikamme kojuja koluttuamme Mia bongasi kirveenheittopaikan ja kiskoi minut käsipuolessaan sinne. Hän viskoi kirveitä kuin vanha tekijä, olihan hän ikänsä markkinoilla käynyt ja kirveitä siellä heitellyt. Minulle touhu oli ihan uutta, ja sen oli näköistäkin. Mia sai monet hyvät naurut kun katsoi onnetonta suoritustani. Päätimme näyttää teille siis kuvan Mian heitosta... *punastuu*

Menimme lopuksi puutarhakierrokselle, mutta sade yltyi taas, ja oikein ukkosen kera. Istahdimme puutarhakeinuun, koska siinä oli katos ja sen alla pysyisimme edes jotenkuten kuivina. Juttelimme siinä pitkän tovin, jatkoimme siitä mihin ekoilla treffeillä jäimme. Tunsin ihastuvani Miaan aina vain enemmän ja enemmän... *huokaus*  
Hannah
Moderator
Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto  
UID 159
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 728
Reading Access 100
Registered 26-9-2007
Status Online
Post at 28-1-2008 23:43  Profile | Blog | P.M. 
Johnny Willis

Oli ihanaa nähdä Mia uudelleen. Minua ei tällä kertaa jännittänyt niin paljon, koska näimme rennoimmissa merkeissä.
Olen joskus nuorempana käynyt markkinoilla, mutta tämä oli ensimmäinen kerta moneen, moneen vuoteen.
Olin iloisesti yllättynyt Mian halutessa markkinoille.
Huomasinkin, että nykyisin markkinat ovat erilaiset kuin ennen, hyvällä tavalla siis, valikoimat olivat paljon
paremmat ja kattavammat ja tekemistä ja viihdykettä riitti. Meillä ei siis ollut tylsää.

Söimme hodarit yhdessä pienessä kojussa ja kahvitkin otettiin mukaan toisesta.
Pakkohan meidän oli ostaa myös tuoreita hedelmiä ja vihanneksia sieltä. Nappasinpa mukaani sieltä myös tuoretta kahvia.

Kun suunnittelimme lähtöä Mia sanoi, että hän haluaa vielä tehdä yhden asian ennen lähtöä, joten
suuntasimme karuselliin. Hän halusi näyttää myös "lapsellisemman" puolensa.
Oli ihana katsella hänen hymyään ja kuunnella hänen nauruaan.
Kuulostaa varmaan oudolta, mutta minulla tuli tästä kaikesta joku romanttinen elokuva mieleen.. Ja tunsin olevani enemmän ihastunut Miaan.

Hanna ♥ Ari
~28.08.03~
~14.10.06~
Administrator
Master Of Typo

UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Offline
Post at 29-1-2008 19:32  Profile | Blog | P.M. 
Tuomarit tuomaointipaikassa ohjeet siitä vaan tuomaroimaan. Koska tällä kertaa Jenna tippuu niin kukaan ei tipu tietty jos Jenna saat laitettua tänään kuvat niin sitten yksi miehistä tippuu.

Jenna
Sim
Rank: 2

Naiskilpailun voitto  
UID 191
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 309
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 29-1-2008 21:16  Profile | P.M. 

QUOTE:
Originally posted by Cherrysama at 1-29-2008 18:32
Tuomarit tuomaointipaikassa ohjeet siitä vaan tuomaroimaan. Koska tällä kertaa Jenna tippuu niin kukaan ei tipu tietty jos Jenna saat laitettua tänään kuvat niin sitten yksi miehistä tippuu.

Näyttää pahasti siltä, etten ehi ottaa kuvia, kun pitäis lukea tänään kokeeseen.. Kiitos kuitenkin kivasta kisasta

Tokio Hotel<3
Administrator
Master Of Typo

UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Offline
Post at 29-1-2008 22:04  Profile | Blog | P.M. 
Voi harmi Mutta kiitos kumminkin mukana olosta

Administrator
Master Of Typo

UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Offline
Post at 3-2-2008 13:33  Profile | Blog | P.M. 
Tuomaroinnit

Tervetuloa toisen kierroksen tuomarointiin jossa tuomaroivat Äiti ja Mia.

Äiti:

Timothy Cross
Teidän suhteenne kehittyy oikein suloisesti ja terveellä vauhtia. Olet romanttinen kaveri, sen kyllä huomaa. Vaikutat myös rehdiltä kaverilta ja treffitkin sujuivat hienosti!

James O'Donnell
Treffinne näyttivät oikein hauskoilta! Suhteennekin näyttäisi kehittyvän ainakin sinun ajatuksissasi, ehkäpä kannattaisi kertoa tunteistasi Miallekin? Markkinat olivat muuten hinon näköiset, valkkasitte hyvät kuvat.

Johnny Willis
Hyvältä näyttivät teidänkin treffinne, varsinkin viimeinen kuva on mainio. Kerro vain sinäkin rohkeasti tunteistasi Mialle. Joissakin kuvissa olette hiukan erillänne, mutta viimeisessä kuvassa vaikutat todella suloisen ihastuneelta. Minusta suhteenne kehittyy kauniilla tavalla, mutta ehkä voisit kertoa vielä tunteellisemminkin?

Ja sitten Mia

Timothy Cross:

Voi Tim. Kun ajattelen yhteistä päiväämme sydämeni värisee vieläkin ilosta. Kanssasi on jotenkin niin luonnollista olla. Olet hurmaava ja ihastuttava ihmenen ja vielä herramies. Meillä oli todella ihana päivä ja minusta oli hienoa, että et työntänyt minua pois luoltasi kun tarjosin apuani rullaluistelun merkeissä. Tavallaan tuot minulle mieleen veljeni, mutta silti olet aivan aivan toista maata. En malta odottaa seuraavaa tapaamistamme.

James O'Donnell:

Meidän suhteessamme taidetaan sitten suosiolla jättää se kirveen käyttö minulle *naurua* Meidän treffeillemme sattui kyllä hieman kurja sää mutta toisaalta juuri sää teki tuosta retkestä hauskan kanssasi. Minusta kanssasi on jotenkin luonnollista olla, olet hauska ja ritarillinen, olet myös kivan "karhumainen" ja minun olisi menosti tehnyt mieli rutistaa sinua kunnon karhuhalilla mutta olenhan siveästi kasvatettu tyttö.

Johnny Willis:

Sinun seurassasi uskallan todellakin olla oma hieman höpsö oma itseni. Kanssasi oli mukavan rento fiilis ja pystyimme puhumaa paljon asioista. Tunnelma oli kuin jostain yltiö romanttisesta elokuvasta mutta se ei meitä haitannut. Minusta oli todellakin hienoa ettet ollut sellainen "jäykkis" niinkuin entiset poikaystäväni jotka  kauhistelivat sitä että halusin maailmanpyörää tai karuselliin.

Finaalikierroksen tiedot postissa nyt

Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1997
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Online
Post at 7-2-2008 20:26  Profile | Blog | P.M. 
Timothy Cross

Ensin mietin että minne veisin Mian. Ajattelin rantalomaa, myös kaupunkiloma kävi mielessä. Mieleeni juolahti että eräällä ystävälläni on mökki keskellä metsää, keskellä ei mitään siis. Päätin viedä Mian pois ihmisten keskeltä, rauhoittumaan ja nauttimaan luonnosta.

Ensimmäisenä iltana sytytin takkaan valkean ja istuimme siinä kahden, saunan raikkaina, kuunnellen tulen rätinää ja pöllön huhuilua ulkona. Mian hiukset tuoksuivat ihanilta. Sydämeni hakkasi lujemmin tuntiessani hänen päänsä olkapäätäni vasten. Olisin voinut viettää koko loppuelämäni tuossa samassa paikassa.

Oli rentouttavaa olla vain kahden. Pystyimme tutustumaan toisiimme yhä paremmin. Kuljimme paljasjaloin ja saatoimme pulahtaa järveen milloin vain. Tällaista elämän tulisi aina olla, huoletonta. Yhtenä päivänä jostain kumman syystä löysin itseni istumassa järvestä. Ei siinä mitään, jos olisi ollut uikkarit jalassa, mutta kun oli farkut. Ei siinäkään loppujen lopuksi mitään, hauskaa se oli.

Viimeisenä iltana valmistin salakuljettamani ravut meille illalliseksi. Sytytin tuikun ja nautimme ateriasta. Jälleen kuulimme pöllön huhuilevan. Seuraavana päivänä vein Mian kotiin ja jäin odottamaan ruususeremoniaa.

Tässä vielä kuva minusta ennen ruususeremoniaa. Siistin hiukan hiuskuontaloani vaikka se ei ehkä siltä näytä, tätä se muoti on. Mutta kyllä se on hiukan lyhentynyt.

----------------

Kiitos Cherrylle kivasta kisasta

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.

All times are GMT+3, the time now is 1-12-2008 20:35

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP