Tuommaroinnit
Tällä kertaa siis herrat kukaan ei tipu, mutta ensi kerralla kannattaa varautua ruususeremoniaan. Mia tuomareina tioimivat tällä kertaa luotettavat isä ja äiti. En jännitä teitä rakkaat miehet enää vaan päästän teidän kuulemaan ajatuksia tuomareilta.
Isä:
Timothy Cross
Ensivaikutelma sinusta on herttainen ja komea herrasmies. Treffipaikkanne oli todella romanttinen ja uskon, että Mia piti lahjastasi kovasti.
Kuten jo sanoin treffipaikkanne oli mainio, mutta olisitte silti voineet mennä pois työpaikaltasi.
Muita miinuksia en vain löydä!
Johnny Willis
Ihanaa, että teit itse ruoan! Mia ainakin sai huomata, että sinulta löytyy kokkaustaitoja. Ensivakutema sinusta oli, että olet romanttinen ja oikea herasmies, ja todistit sen olevan totta. Kodin käyttö treffipaikkana oli kätevää, sillä sait samalla esitellä talosi.
Suklaarasian tilalta olisin antanut jotain omaperäismepää.
Marc Lachelon
Ensivaikutelma sinusta oli hyvä ja huomasin että sinä osaat kokata, sillä annoksenne näyttivät maukkailta.
Treffipaikka ei vaikuttanut kovinkaan romanttiselta ja illan päätös oli laimeahko.
James O'Donnell
Olitpas sinä komea ja laittautunut! Treffipaikka oli romanttinen ja näin että Mia näytti illasta kanssasi. Tanssiminen oli hyvä idea, siinä ikäänkuin lähenitte.
Mia olisi varmasti pitänyt jostain pienestä lahjasta tai vastaavasta.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Äiti:
Timothy Cross
Äitinä minun täytyy ensimmäiseksi sanoa, että muusikot ovat aina hiukkasen pelottaneet minua. Mutta sinä olet komea ja lahjakas, etkä todellakaan soittele rupisissa kapakoissa. Treffit olivat varmasti romanttiset, ja minusta paikka oli oikea ensitapaamiselle; Mia sai varmasti hyvän käsityksen ammatistasi ja luultavasti ihastui ravintolaankin. Hienoa, että maksat laskun itse! Musiikinsoittosi muuten varmasti rauhoittaa hyperenergistä Miaa.
Johnny Willis
Ihanaa, ruokaa laittava hyvännäköinen mies! Ruoka näyttikin maistuvalta. Ensitapaamisenne vaikutti kauniilta, ja minusta valitsit paikankin oikein, sillä kotisi on upea ja siisti, mikä varmasti teki vaikutuksen siivousintoilija-Miaan. Jos pitäisi miinusta sanoa, sanoisin että voisit kertoa meillekin lisää itsestäsi, ettet jää persoonattomaksi.
Marc Lachelon
Tehän sovitte hyvin yhteen, jos sinäkin tuolla tavalla siivoilit, tuo meidän Miammekin tuppaa sitä harrastamaan jatkuvasti. Kotia parempi ensitapaamisen paikka olisi voinut olla ravintola jolloin jotakin jää arvailujen varaan, mutta meneehän se noinkin; sinulla on ihan mukavan oloinen koti. Teillä vaikutti olevan hauska ilta, mutta kerrothan ensi kerralla vähän enemmän, ettet vain jää taka-alalle. Vaikutat oikein herttaiselta pojalta.
James O'Donnell
Hieno ravintola on minusta hyvä paikka ensitapaamiselle, koska silloin jää aikaa toisen kanssa keskustelemiseen kodin arvioinnin sijaan. Teillä oli varmasti romanttiset ja mukavanoloiset treffit, joskin ulkopuolisen silmään aika normaalit, ehkä hiukan persoonattomat? Vaikutat lupsakalta ja älykkäältä mieheltä.
----------------------------------------------------------------------------
Ja Mia itse:
Timothy Cross:
Vaikutit todella mukavalta mieheltä. Ensi vaikutelmani sinusta oli vau taiteellinen sielu. Jotenkin oudolla tavalla tunnut niin tutulta aivan kuin olisit ystävä jonka olen tuntenut vuosia, mutta silti niin uudelta ja jännittävältä. Kiitos ihanasta lahjastasi, soittorasia oli todella ihana. Mistähän mahdoit arvata että olen pohjimmiltani romantikko *hymyilyä* Kumminkin minulle heräsi kysymys tulenko aina vetämään huomiosi yhtä samalla tavalla kuin nyt?
Johnny Willis
Talosi on kertakaikkiaan upea. Olin todella hämennynyt tullessani. Ensivaikutelmani sinusta oli positiivinen. En ole varmaan ikinä tavannut sinunlaistasi miestä. Kiitos myös sinulle lahjasta, suklaa oli todella ihanaa ja joka kerta kun lukiessani illalla nappasin suklaata se muistutti sinusta. Olet kerta kaikkiaan yllättävä mies. Herää ajatus olenko kumminkin liian tavallinen sinulle?
Marc Lachelon
Sinä olit kerta kaikkiaan lutunen Marc. Sinussa pilkahtaa kujeileva poika ensinäkemältä mutta heti kun kanssasi juttelee kuinka paljon välität toisista ihmisistä. Tunnut niin paljon nuoremmalta kuin olet. Sinun kanssasi oli helppoa jutella sillä ymmärrät elämästä paljon enemmän kuin minä. Ja mikä minulle oli yllätys oli yhteiset ystävämme, pakko myöntää mutta luulin sinun ensin juksaavan. Kanssasi oli todella mukavaa. Minua hieman harmiti sillä olisin todella halunnut nähdä Alyssankin, mutta kerkeänhän minä vielä
James O'Donnell
Olit järisyttävän komea kun tulit hakemaan minua. Näytit luonnossa paljon paremmalta kun kuvissa jotka sain. Ravintola johon menimme oli hieno valinta, sillä itse en ainakaan ollut ikinä käynyt siellä. Meillä oli todella mukavaa ja aina on positiivistä kun mies pyytää tanssimaan. Toivottavasti en tuntunut puupökkelöltä sillä tanssin todella harvoin. Sinussa oli sellainen mukava ripaus salaperäisyyttä ja romantiikkaa. Pelkään kumminkin että jään seinäruusuksi vierelläsi.
Seuraavan kierrokset pian toisessa postissa.
|