Sims2Suomikisat

Poll Subject: Osallistuisitko Kaunotar ja Nörtti-kilpailuun?  single choice [Show Voters]
Kyllä
  2 (22.22%)
En
  3 (33.33%)
Ehkä
  2 (22.22%)
Tuomaroisin
  1 (11.11%)
Olisi kiva seurata
  1 (11.11%)

Subject: Osallistuisitko Kaunotar ja Nörtti-kilpailuun?
Jenna
Sim
Rank: 2

Naiskilpailun voitto  
UID 191
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 309
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 2-1-2008 15:05  Profile | P.M. 
Osallistuisitko Kaunotar ja Nörtti-kilpailuun?

Ajattelin kysyä, olisiko tällaiselle kisalle mitään innostusta. En ole kysynyt vielä edes lupaa pitää tätä kisaa, mutta nyt ainakin saisin tietää osallistuisiko kukaan siihen

Kisan idea on yksinkertainen: Kilpailuun tulee kaunis sim sekä "nörtti-sim." Te saatte tehdä molemmat simit, sillä enhän minä pystyisi tekemään kaikille nörtti-simejä ja kauniita simejä Kisan ideana on, että kaunottaret oppisivat tietämään miltä nörteistä tuntuu ja myös shoppailu jäisi vähemmälle. Nörteistä pitäisi tulla komeita ja hurmaavia miehiä, jotka kyllä tietävät, miten naisille puhutaan.
Kierroksia olisi hieman samantyylisiä kuin itse tv-ohjelmassakin, eli nörttien pitäisi sisustaa huone tai mennä ostamaan jotain koruja tai vaatteita parilleen. Kaunottaret saattavat joutua pukeutumaan nörtiksi ja sitten mennä ihmisten ilmoille yms.

Kysykää jos jotain epäselvää jäi

e: kommentointi ei oo kiellettyä

[ Last edited by  Jenna at 1-3-2008 16:12 ]

Tokio Hotel<3
Bella
Sim
Rank: 2

UID 240
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 81
Reading Access 10
Registered 19-10-2007
Status Offline
Post at 3-1-2008 18:52  Profile | P.M. 
En tiedä osallistumisestani, kuulostaa vähän liian haastavalta minulle, mutta seuraaminen voisi olla kivaa

All times are GMT+3, the time now is 1-12-2008 21:28

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP