Sims2Suomikisat

Subject: Mitkä ovat lempi- ja inhokkitavoitteesi?
Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 2-1-2008 19:07  Profile | Blog | P.M. 
Mitkä ovat lempi- ja inhokkitavoitteesi?

Mitkä ovat lempi- ja inhokkitavoitteesi?
Ei tarvitse tuolla lailla hirveästi laittaa tekstiä kuin mitä minä innostuin, jaarittelen aina ylimääräisiä.

______

Itse en ole nautintotavoitetta muistaakseni laittanut kenellekään, en tiedä miksi. Mitä te pidätte siitä?

Ennen lempitavoitteeni oli perhe, mutta nyt se on alkanut hiukan kyllästyttää.
Rahatavoittesta pidän siksi, että silloin kun olen laiska sisustamaan, simi toivoo kaikki sisustusjutut itse.
Tiedetavoite on mielenkiintoinen, mutta jatkuva pisteiden pänttäily on hiukan tylsää. Ja kun toivoisi tiedetavoitteisen toivovan häitä tms., siinä menee joskus liikaa aikaa. Muuten pidän siittä erakkotyylistä. (:
Romantiikkatavoitteessa on tekemistä, joten pidän siitä. Toisaalla, jos elämäntoive on 20 rakastettua yhtä aikaa, meinaan hirttää tyypin. Kahdenkymmenen eri simin kanssa pelehdintä menee kyllä.
Suosiotavoitteella en ole hetkeen pelannut, koska jatkuva puhelimen pirinä on hiukan tylsähköä.
Juustoleipätavoite on juustoleipätavoite, ehkäpä HIEMAN yksitoikkoinen. : D

Nämä ovat minun mielipiteeni. Minusta jotkut tavoitteet ovat aika helppoja.

_______

Veljeni muuten ovat puhuneet, että jos simi on esimerkiksi ensin suosiotavoitteinen ja hänet sitten vaihtaa Mielenmuokkauspallolla vaikkapa tiedetavoitteiseksi, tyypille kuitenkin jäisi mieleen vielä jotain
jäämiä suosiotavoitteesta? Esimerkiksi toiveisiin voi tulla yhä suosiotavoitteelle tyypillisiä toiveita sinne tiedetavoitteen sekaan. Puhuvatko he ihan pöpejä, vai onko oikeasti näin?

[ Last edited by  Paula at 1-2-2008 18:08 ]

Laura
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1997
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Online
Post at 2-1-2008 19:18  Profile | Blog | P.M. 
Yleensä laitan simeilleni perhetavoitteeen, mutta kuten Paulakin olen siihen hiukan kyllästynyt, kun kaikilla naapuruston simeillä on se . Inhoan romantiikkatavoitetta, simini ovat uskollista tyyppiä, lukuunottamatta silloin tällöin tapahtuvaa syrjähyppyä. Oli pakko ruveta arpomaan noita tavoitteita, ettei kaikilla olisi sama. Sitten tuli samantien 3 romantiikkaa perätysten, meni melkein hermo .

Perheen lisäksi laitan aika usein nyt tavoitteeksi tiedon tai rahan. Nautinto tai suosio tavoitteita en juurikaan käytä, pitäisi varmaan käyttää enemmän. Mun on vaan ostettava noppa, että on tuo arvonta helpompaa

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 2-1-2008 19:58  Profile | Blog | P.M. 
Itse käytän enimmäkseen perhetavoitetta ja mammonatavoitetta. Perhetavoitteessa en vaan pidä siitä, että elämäntoiveena on saada 10 jälkeläistä tms. koska inhoan suurperheillä pelaamista. Siksipä laitankin perhetavoitteisille useimmiten luonteeseen melko alhaiset kiltteyspisteet, joten ei niin helposti tule noita suurperhetoiveita eikä jatkuvasti ole muutenkaan toiveena hankkia lapsia Vastaavasti mammonatavoitteisille tai muille laitan joskus korkeammat kiltteyspisteet, niin niillekin tulee kuitenkin joskus toiveeksi hankkia lapsi, sitä kun ei usein muuten tahdo niille tulla, ainakaan minun pelissä.

Joskus laitan nautinto-, suosio- tai tietotavoitteen, mutta harvemmin.
Toisinaan olen vaihtelun vuoksi tehnyt ns. gigolosimejä joille olen laittanut romanttiikkatavoitteen, mutta kuten Laurallakin, minun simit on uskollisia, joten en tykkää romantiikkatavoitteisista simeistä. Romantiikkatavoite on se, jota käytän kaikista vähiten, eli en oikeastaan koskaan.
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 2-1-2008 20:13  Profile | Blog | P.M. 
Itselläni on lempi tavoite perhe Rakastan isoja perheitä Esim Marc ja Celesty Letollakin on jo 6 (Marissa, Carl, Lauren , Amatius (ei biologinen jälkeläinen), Sandra, William) lasta ja 5 (Logen, Logan, Kira, Arnold, Caroline)  lasten lasta

Inhokki on varmaan nautinto se on jotenkin tylsä

Mutta yleensä annan nopan aina ratkaista tavoitteen minusta se on helpoin tapa niin kaikilla ei ole naapurustossa samaa tavoitetta sitten aina

tinka
Newbie
Rank: 1

UID 217
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 23
Reading Access 10
Registered 8-10-2007
Status Offline
Post at 2-1-2008 20:18  Profile | P.M. 
Perhetavoite tai tietotavoite on varmaan useimmiten simeilläni, joten ne on lempitavoitteet. Välillä laitan myös mammonatavoitteen tai nautinnon. Suosio-tai romantiikkatavoitteen laitan harvoin. suosiota en oikeastaan koskaan, romantiikkatavoitteen joskus.
nekomimichan
Sim
Rank: 2

UID 219
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 215
Reading Access 10
Registered 9-10-2007
Status Offline
Post at 2-1-2008 22:44  Profile | P.M. 
Rakastan tieto- ja perhe tavoitteita^^ Mammona ja nautinto ärsyttävät, mammona tavoitteiset toivovat kokoajan tavaraa ja nautinto- simin toiveista saa vähän tavoite pisteitä. Aina toivovat shakin pelaamista, uima-altaassa olemista ja treffejä : / Ai niin, inhoan vielä Romantiikka- tavoitetta. Tykkään perheistä, mutta nämä sitten pelkäävät mennä kihloihin, naimisiin tai saada lapsen

Avattaren on tehnyt videokid death note foorumilta.
Death note n_n
Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 743
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 3-1-2008 02:09  Profile | Blog | P.M. 
Heh, Itse käytän yleensä mammona-, tieto- tai romantiikkatavoitetta. Tällä hetkellä naapurustossani on neljä aikuista simiä, joista kolmella on mammonatavoite ja yhdellä tieto. Teinien kohdalla heitän noppaa(legacy-tyyliin).

Henk.koht. en pidä perhetavoitteesta. Inhoan pelata perheillä joissa on monta lasta, joten yleensä perheeni ovat yksilapsisia. Ja lapset hankitaan juuri ennen vanhukseksi muuttumista.
Nyt tosin kävi niin kurjasti, että käytän pelehdintä-riskihackia ja kuinka ollakaan yksi simi tuli raskaaksi ihan vain tavallisesta pelehtimisestä. Nyt on heillä sit kaksi lasta.
Romantiikkatavoitteessa tykkään sen haasteellisuudesta.

Koitan kyllä käyttää kaikkia tavoitteita, niin saa monenlaisia simejä naapurustoon.
Hantta
Newbie
Rank: 1

UID 347
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 13
Reading Access 10
Registered 20-6-2008
Status Offline
Post at 21-6-2008 12:22  Profile | P.M. 
Inhoan mammonatavoitetta, se on tylsä. : P
Suosikkitavoite on nautinto ja perhe, ne on niitä mielenkiintoisimpia.
Tietokin varmaan on ihan hyvä, sitä voisi joskus kokeilla ; D

I hate you, love you
I need you, deceive you
I want you, push you away
I'm lost in my mind again.
Adelphe
Moderator
Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID 172
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 282
Reading Access 100
Registered 2-10-2007
Status Offline
Post at 23-6-2008 22:16  Profile | Blog | P.M. 
Perhetavoite taitaa olla ylivoimaisella enemmistöllä kaikista simeistäni, se tuntuu vain jotenkin niin yksinkertaiselta ja huomaamattomalta. Yleensä kuitenkin hommaan kaikille simeilleni lapsia, koska olen aika huono keksimään muutakaan tekemistä koko loppuelämäksi kuin lasten kasvattaminen, jos ei nyt niitä työnarkomaaneja oteta lukuun. Toisaalta on kyllä alkanut vähän kyrsimään tuo perhetavoite, kun se on niin monella similläni ja nämä toivovat aina sitä samaa.

Tietotavoitteesta tykkään nykyisin aika paljon. On kiva tehdä älykkään oloisia simejä, oppineita ja kokemuksenhaluisia. Joskus pidin tietotavoitetta aika tylsänä, mutta eihän se sitä ole. Osaavat myöskin toivoa naimisiinmenoa ja lastensaantia eivätkä tietääkseni pelkää kumpaakaan niistä.

En itse asiassa kauheasti tykkää suurimmasta osasta muita tavoitteita, romantiikka on ehdottomasti kaikkein viheliäisin. Simini ovat yleensä uskollisia. Nämä sitten toivovat koko ajan uusia rakastettuja, ei yksinkertaisesti jaksa eikä oikeastaan tekisi mieli tahrata ihan kaikkien simieni puhtaita papereita Sitten taas suosiokin on hieman kyllästyttävä vähän samaan tyyliin, aina vain lisää ystäviä joihin ei jaksa pitää yhteyttä. Ei kuitenkaan ihan niin ärsyttävä tavoite. Mammona on muuten ihan mukava, mutta ne tahtovat sitten koko ajan ostaa jotain, eivätkä oikein toivo mitään mistä tulisi pisteitä lähes automaattisesti elämän varrella (kuten perhetavoitteiset). Nautintotavoitteiset puolestaan toivovat koko ajan jotain tylsää, ei niitä edes jaksa toteuttaa kun tulee niin vähän pisteitä. Juustoleipätavoitetta en viitsi edes perustella, miksi en tykkää siitä.

Goodnight kiss for a child in time
Swaying blade my lullaby

All times are GMT+3, the time now is 1-12-2008 20:29

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP