Sims2Suomikisat

Subject: Valmisnaapurustojen sotkut
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Online
Post at 3-1-2008 22:06  Profile | Blog | P.M. 
Valmisnaapurustojen sotkut

En keksinyt nyt parempaa otsikkoa mutta tarkoitan siis sitä miten olet sotkenut valmisnaapurustoja pelissäsi

Itse aloitin siis Kaunialan sotkemisen puhtaalta pöydältä pari päivää sitten koneen uudelleen asentamisen takia ja näin olen kerennyt leikkiä "Kohtalotarta"

Toni Lorula:
Sama hyppyheikki kun ennekin, ei vaan ole jäänyt kiinni hairahduksistaan ja joutui/pääsi rikkaisiin naimisiin Johanna Goottilan kanssa. En vaan muista tuliko hänestä Goottila vai lorula

Goottilat:
Cassandra ja Toni siis menivät naimisiin ja Cassu haluaa lapsosen mutta vielä ei ole napannut. Allu on edelleen kersa ja Janus meni kihloihin Tiina Terhakaisen kanssa ja muutti Allun kanssa Tiinan luokse.

Terhakainen:
Tiina siis otti ja meni kihloihin Januksen kanssa ja kutsui Januksen asumaan luoksee, tosin kylkiäisinä taloon muutti myös Januksen ja Johannan nuorimmainen eli Allu.
Tiinan tempauksesta kiivastunut Niina muutti yksikseen muutaman korttelin päähän.

Vähälä:
Noh Raija muutti tyylinsä ja sai kolmannen poikansa Kaukon. Pentti käy koulua ja Tuukka seukkaa edelleen fiksun ja filmaattisen Anneli Mukavaisen kanssa, mutta kuinka kauan se on arvoitus.

Haaveinen:
Tavallista isä poika elämää ja heillä on Drehzagan rotuinen Turre koira. Taneli maijailee kotona ja maalaa ja Timo ahertaa koulussa.

Mukavainen:
Elina sai tietää että Tapio pettää tätä Katri Lassila nimisen sisäkön kanssa. Elina ja Tytöt muutivat Elinan äidin ja isän luokse eli Vanhasille. Vielä Tapio ja elina eivät ole eronneet vaan asuvat vain erossa. Elina ei vielä tiedä olevansa raskaana Tapiolle.

nekomimichan
Sim
Rank: 2

UID 219
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 215
Reading Access 10
Registered 9-10-2007
Status Offline
Post at 4-1-2008 02:12  Profile | P.M. 
Kone on korjaamolla, mutta kirjoitan kuitenkin ne mun "Kaunialan sotkut"

Lorula:
Tonilla salarakkaat tallella, meni naimisiin Cassandra Goottilan kanssa ( en ooo muuta hänellä pelannut..XD)Toni sai Goottiloiden sukunimen.

Goottilat:
Cassandra meni siis naimisiin Tonin kanssa ja odottaa hänelle nyt lasta. Janus ja Alexanteri muuttivat Terhakaisille.

Terhakaiset:
Janus ja Alexanteri muuttivat Terhakaisille ja Tiina meni kihloihin Januksen kanssa. Niina muutti pois.

Vähälä:

Näillä en ole pelaillut :/

Haaveinen:
En heilläkään.

Mukavainen:
Tapio "petti" Katri Lassilaa Elinan kanssa, sitä ennen kuitenkin pyysi Katria muuttamaan heille, Katri muutti omilleen.

Muihin perheihin perhevalikossa en kajonnut, enkä myöskään muitten naapurustojen simeihin.

Avattaren on tehnyt videokid death note foorumilta.
Death note n_n
Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 4-1-2008 23:45  Profile | Blog | P.M. 
Mä en ole vielä uskaltanut koskea noihin, kun olen saanut ne niin sekaisin niin monta kertaa aiemmin.
Oikeasti pelkään mennä pelaamaan niillä!

Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Online
Post at 5-1-2008 19:19  Profile | Blog | P.M. 
Päivitys omiin

Röyhkä:
Eli Jouko ja Jutta saivat Lululle pikku veljen joka nimettiin Joukon isän mukaan Harriksi. Lulu kasvoi teiniksi ja opiskelee yliopistoa varten.

Vanhanen:
Elikkä Elina, Anneli ja Leena muuttivat Hiljan ja Hermanin luokse. Elina sai tietää olevansa raskaana Tapiolle ja kertoi tämän hänellekin, mutta he asuvat edelleen erillään ja harkitsevat eroa vakavasti. Hilja lupautui viemään Annelin ja Leenan Twikkii-saarelle v-loppi lomalle. Valitettavasti samalla hetkellä kun Elina synnytti syttyi alakerrassa tulipalo ja palohälytin oli liian kaukana (ja mulla koneelta pois äänet ) ja Hermanni parka grillaantui, niinpä Kaunialan hautuumaa sai ekan asukkinsa. Elina sai siis kolmanen tytön joka nimettiin Siljaksi. Vanha Hilja parka hieman pimahti ja on nyt tosiaan loman tarpeessa.

Goottilat:
Toni lähtee Niina Terhakaisen kanssa salamatkalle Twikkii-saarelle myös. Lisäksi Cassu palkkasi Tonin salarakas Katri Lassilan sisäköksi. Cassandra on vissiinkin raskaana nyt sitten Tonille, mutta miten käy jos Cassu saa Tonin kiinni?

Mietin tosissani pitäisikö alkaa taas kirjoittaa jonkinlaista tarinaa Kaunialasta...

Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 743
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 7-1-2008 00:00  Profile | Blog | P.M. 
Kirjoita Cherry ihmeessä tarinaa! Mun mielestä on ihana lukea muiden pelissä tapahtuvista jutuista, varsinkin jos tarinassa on kyseessä koko naapurusto.

Itse en ole pahemmin valmisnaapurustoilla pelannut, sillä aloin rakentamaan omaa naapurustoa. Välillä kyllä tulee kausia, jolloin tekisi mieli aloittaa suhteiden sotkeminen esim. Kaunialassa mutta kyllästyn, kun simejä ja suhteita on jo valmiiksi niin monta.
Pitäisi varmaan ottaa itteensä niskasta kiinni.
Linda
Sim
Rank: 2

UID 189
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 90
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Status Offline
Post at 8-1-2008 20:25  Profile | P.M. 
Joskus aikaa sitten, kun vielä pelailin valmisnaapuristoissa. Kaunialassa Toni Lorula sai monen monta lasta jokaisen Kaunialassa asuvan naisen kanssa. Oli se kyllä mielenkiintoista, kun Tonin lapsia oli joka puolella eikä Toni itse pahemmin tiennyt niistä.

#
Once again my friend
storm clouds are rolling in..
Hantta
Newbie
Rank: 1

UID 347
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 13
Reading Access 10
Registered 20-6-2008
Status Offline
Post at 21-6-2008 12:28  Profile | P.M. 
Kerran tylsissäni pelasin Goottiloilla. No, Cassandrahan halusi Tonin kanssa lapsen ja naimsiin, niin minähän ne laitoinkin naimisiin. No siihen se sitten jäi. ; D
Sitten pelasin kerran öö en muista sukunimeä, mutta sillä jollain Outolaakson ihmeperheellä, jolla on se outo häkkyräväkkyrä pihalla. Niin laitoin kaksi niistä miehistä ufon kaappaamaksi (yay boolProp!) kun ne sitä halusi. Ja sitten luulin että se yksi mies lihoi, mutta se johtuikin siitä että hän oli ennen joutunut ufon kaappaamaksi ja tullut raskaaksi. Vähän ajan päästä perheeseen tupsahti ufovauva. Että näillä mennään. : D
Tosiaan mulla ei tuu kauheesti pelattua nuilla että aina on vain mielenkiintoisempaa sotkea kaikkea. : D

UU! Oijoi. Muistinkin juuri että Mukavaisilla pelasin ihan vasta tässä vähän aikaa sitten ja laitoin sen perheen isän hommailemaan sen sisäkön kanssa ja sitten se sen vaimo suuttui.. : )

I hate you, love you
I need you, deceive you
I want you, push you away
I'm lost in my mind again.

All times are GMT+3, the time now is 2-12-2008 00:14

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP