Laura
Administrator

guardian of the online-list
UID 69
Digest Posts
0
Credits 10
Posts 2010
Reading Access 200
Registered 13-9-2007 Location Jossain Pohjanmaalla
Status Online
|
|
|
Kiitos taas ihanista kommenteista
Kirjoittajan huomautus: Seuraava osa saattaa sisältää kohtauksia jotka saattavat järkyttää herkempiä lukijoita.
-------

OSA 3
Voush!
Voush!
Kuului iskujen äänet. Simonia oli piesty, potkittu, lyöty ja nyt jopa ruoskittu.

Voush! Ja jälleen kipu levisi selästä koko ruumiiseen.
Jostain kaukaa Simon kuuli äänen
- Anna mennä Cleo. Iske niin kovaa kuin jaksat. Näytetään sille! Hihkuja oli toinen Blofieldin korstoista. Simonille oli käynyt selväksi että Cleo oli muutakin kuin Blofieldin sihteeri.

Juuri kun Simon alkoi tosissaan toivoa kuolemaa, kuuli hän jälleen äänen. Sekin oli tuttu. Hän oli kuullut saman lipevän äänen aikaisemminkin.
-Riittää Cleo tällä erää. Älä tapa häntä vielä, täytyyhän meidän näyttää hänelle syy jonka takia hän on tänne tullut. Nostakaa hänet ylös ja tulkaa perässäni. Blofield käski.

Simon saateltiin tummaan huoneeseen. Toinen Blofieldin henkivartijoista kannatteli häntä. Simon oli siitä kiitollinen, sillä muuten hän olisi tippunut polvilleen.
-Tässä se on! Olen ilokseni kuullut että MI3 on ollut väärässä aikomustemme suhteen. Tarkoituksemme ei ole ollut saattaa uskontoja sotimaan keskenään, tarkoituksemme on ollut vallata uskonmarkkinat. Annas kun kerron kuinka tämä laite toimii. Blofield aloitti.

-Jos Cleo istut koneelle ja näytät herra Blackille miten tämä toimii. Minä selostan samalla. Tuo kyseinen lähetin lähettää signaalinen avaruuteen sinne sijoitettuun sateliittiin. Sen kautta jokainen radio- ja tv-kanava alkaa lähettää hyvin matala äänistä viestiä, niin matalaa ettei ihminen tajua kuulevansa sitä. Viestimme on hyvin yksinkertainen, siinä sanotaan vaan ”Prisma on jumala”. Muutaman viikon kuluttua ihmiset ovat sitä mieltä että Prisma on jumala ja palvovat sitä. Muut uskonnot unohtuvat täysin… Blofield selosti. Loppuvaiheessa Simon ei enää kuullut, hän tajusi että hänen oli estettävä jollain tapaa Blofieldiä toteuttamasta suunnitelmaansa.

-Viekää herra Black takaisin. Cleo, hän on kokonaan sinun. Saat tehdä mitä haluat, kunhan näen hänet viimein kuolleena. Blofield jakoi käskyjään.
Simon saateltiin takaisin kidutuskammioonsa. Huoneen perällä hän näki tutun hahmon.
-Emme koskaan jätä todistajia. Neiti Tower todisti olevansa epäluotettava, niinpä hänenkin on kuoltava. Päätimme että kuolette yhdessä. Cleo kertoi.

Simon kiiruhti itkevän neidon luo.
-Sara? Oletko kunnossa? Onko sinua satutettu?
-Niisk, ei ole. Olen kunnossa. Tähän asuun he minut pakottivat.
-Älä huoli, pääsemme täältä pian pois. Simon kuiskasi.

-No niin, Simon, hoitelen sinut ensin! Cleo huudahti. Hän oli varustautunut kahdella tikarilla.

-Simon, ole varovainen! Sara huudahti.
Siinä samassa Cleo hyökkäsi tikarit ojossa. Simon aseettomana ei voinut muuta kuin käyttää jalkojaan.

Hyvin pian hän huomasi ettei pärjäisi ilman aseita. Varsinkin kun hän näki kuinka toinen tikareista lävisti hänen käsivartensa. Hän ei tuntenut kipua, adrenaliini teki tehtävänsä.
-Iiiiiik! Kuului Saran kiljaisu.

Simon perääntyi.
-Miten minusta tuntuu että tämä on jotenkin epätasa-arvoista. Cleo, en aio enää taistella. Jos tahdot tappaa minut helposti, nyt on aikasi. Mutta jos tahdot saada kunnon vastuksen, annat minullekin aseen. Simon sanoi.
-En aio tappaa puolustuskyvytöntä. Pyydän meille yhtäläiset aseet. Taistelemme kuolemaan saakka. Tumma nainen sihisi.

Pian he seisoivat vastausten miekat käsissään. Nyt tilanne oli tasan.

-Herra Black, muista! Kuolemaan saakka. Emme poistu ennen kuin toinen on kuollut. Cleo huudahti ja hyökkäsi saman tien.

Aikansa miekkailtuaan, Simon huomasi että nainen rupesi väsymään. Siinä vaiheessa hän veti tämän lähelleen ja kuiskasi:
-Niin mukavaa kuin meillä oli. Jos tilanne olisi ollut toinen, suhteestamme olisi voinut tulla vielä kiihkeämpi. Cleoseni, et tainnut tietää että olin kouluni miekkailumestari 4 vuotena peräkkäin. Lisäksi olen voittanut salanimellä Englannin miekkailumestaruuden. Nyt on koittanut aika minun ja Saran poistua täältä. Joudun valitettavasti surmaamaan sinut.
-Mitä sinä puhut..? Cleo ähkäisi.

Ennen kuin nainen kerkesi reagoidakaan, Simon lävisti hänet miekallaan.

-Aaaaaaaaaah!
Cleo huomasi pitelevänsä vatsaansa. Kipu oli sietämätön. Hän tunsi kuinka veri valui sormien välistä ja putosi pisaroina lattialle. Pian hänen jalkansa pettivät…katsoessaan ylöspäin hän näki kaksi hahmoa. Miehen ja naisen. Sitten kaikki musteni ja hän veti viimeisen hengenvetonsa…

Simon ja Sara katsoivat naisen kuolevan.
-Nyt meidän on päästävä pois täältä. Ja estettävä Blofieldin suunnitelma. Simon sanoi. – Mutta aina on aikaa yhdelle suudelmalle. Tulehan tänne jotta hieman rauhoitut. Hän jatkoi samalla kietoen kätensä tärisevän neitosen ympärille.

He pääsivät yllättävän helposti lähetin huoneen ovelle. Simon näki että valvontakoneella istui toinen järkäleistä.
-Uskon pääseväni yllättämään hänet. Piiloudu ja yritä päästä hakemaan apua. Jos epäonnistun, on jonkun saatava tietää tästä. Simon sanoi Saralle. Mies lähti hiippailemaan tumman miehen luo.

Vartija oli hyvin keskittynyt työhönsä. Simon pääsi helposti tämän taakse. Silmänräpäyksessä hän kietoi kätensä miehen kurkun ympärille.

Hyvin pian hän huomasi kuitenkin että aikaisempi pieksentä ja ruoskinta oli vienyt paljon hänen voimiaan eikä adrenaliinia riittänyt enää kovin pitkäksi aikaa. Vartija kiepsahti ympäri ja irtaantui hänen otteestaan. Simon huomasi tuijottavansa oman aseensa piippuun. Hän ehti väistää juuri kun luoti irtosi.

Järkäle kävi häneen käsiksi. Esti häntä liikkumasta. Hivelöi aseella hänen päätänsä.
-Selvisit siis Cleosta. Minusta et selviä yhtä helpolla. Mies kuiskaili.

Juuri kun Simon luuli toista kertaa kuolevansa…
-Arghhhh! Aaaaaah! Kuului karjaisu ja miehen ote Simonista irtosi.

Se oli Sara. Hän ei ollut juossut hakemaan apua. Hän oli löytänyt käsiinsä puun palan ja lävisti sillä miehen.
-Nyt en voi sanoa muuta kuin että olen iloinen ettet totellut minua. Olisin mennyttä miestä… Simon kiitteli.
-En voinut lähteä. Kun näin ettet pystynyt laittamaan hänelle kampoihin, minun oli tehtävä jotain. Sara sanoi.

-Olen varma että Blofield kuuli laukauksen. He ovat pian täällä. Nyt pian, minun täytyy ajastaa lähettimen itsetuhomekanismi. Simon sanoi istuutuen näyttöpäätteen eteen.
300 sekuntia tuhoon…
299 sekuntia… Kuului kaiuttimista kun lähtölaskenta oli alkanut.

-Meillä on nyt 5 minuutti aikaa päästä pois. Parasta on että piiloudumme lähettimen taakse. Blofield miehineen on täällä pian.

Simon oli oikeassa. Hyvin pian ovesta juoksi sisään kaksi hahmoa.
-Mitä täällä tapahtuu? Ei! Blofield jylisi.

Simon ponkaisi ylös ja ampui, aseellaan jonka hän oli ottanut takaisin, yhden laukauksen. Luoti osui suoraan toista järkälettä päähän. Mies kaatui saman tien.

Lähetin alkoi pahaenteisesti hehkua…
40 sekuntia tuhoon…

Blofield oli unohtanut jo kaiken muun. Hän ei välittänyt miehistään saati sitten vangeistaan. Hän kiiruhti suoraan lähettimen luo.
-Nyt! Nyt juostaan! Simon huusi kun huomasi tien ovelle olevan selvä.

10 sekuntia tuhoon..
9
8
7
6
5
4
3
2
1…
Simon ja Sara ehtivät ovelle. He syöksyivät räjähdyksen voimasta.

Pian paikalle saapuisi hälytysajoneuvoja. Kenties Alexkin.
Rakennuksen ulkopuolella kaksi hahmoa syleili toisiaan.

Rakennuksen sisällä yksinäinen hahmo käristyi räjähtäneen lähettimen liekeissä…

Viimeiseen asti hän huusi..
-EIIIIIIIIIIII!!!!
|

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
|
|
|