Sims2Suomikisat

Tiina
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1682
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 15-1-2008 11:59  Profile | Blog | P.M. 
Kysy/Vastaa

Älkää nyt lyökö *piiloutuu varmuuden vuoksi* , mutta menin onneton vahngossa poistamaan koko sen vanhan kysy/vastaa -topicin.... aarghh!!
Luulin että se poistaa pelkän yhden viestin jonka ruksasin poistettavaksi (Turquoisen "tyhjä" viesti, jonka hän itse oli pytänyt poistamaan), mutta lähtikin koko topikki.

Eli nyt ei auta, kun aloittaa tämä alusta. Sääli kun siellä jo oli hyviä juttuja

Eli tähän topiciin Popomundoon liittyvät kysymykset, ja niihin vastaukset

---

Mulla olis semmonen kysymys, että miten valokuvia oikein voi julkaista? Kun albumissa on vaihtoehto että voi poistaa julkaisemattomat, mutta mistään en ole löytänyt halaistua sanaa julkaisemisesta.
Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1051
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 15-1-2008 15:36  Profile | Site | P.M. 
Heh ei se mitään, Tiina, sitten vaan täytyy kysellä uusiksi.

Mun ymmärtääkseni ne tulee julkaistuksi itsestään. Mulla ei ole kertaakaan julkaistu vaikka tekstiksi on useasti tullut "Bingo!" jnejne "Tämä päätyy varmasti lööppeihin"

Mulla olisi kysymys varastetuista tavaroista. Annoin yhdelle hahmolle didgeridoon, jonka olin merkannut polilisilaitoksella itselleni kuuluvaksi. Siis pudotin sen soittimen tämän  toisen henkilön asuntoon, josta hän voisi sen poimia, koska ei ollut vielä tarpeeksi hyvä suhde. Nyt ongelmana on, että didgeridoo on merkitty minun omistamaksi, eikä tämä toinen voi merkkauttaa sitä omakseen poliisiasemalla, koska siellä vaan sanotaan että hänellä on varastettua tavaraa, josta kannattaisi hankkiutua eroon.
Vinksu
Sim
Rank: 2

UID 184
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 219
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Status Offline
Post at 15-1-2008 17:59  Profile | P.M. 
Valokuvat julkaistaan automaattisesti mikäli ovat tarpeeksi hyviä. Julkaistavan kuvan saaminen on hyvin vaikeaa :/

Yovela, tavarat jotka on merkattu pitäisi antaa toiselle suoraan. Asuntoon tiputetut merkityt esineet ovat muille varastettuja.
Mistä tulikin, että tyttäreni oli tiputellut (luonnollisesti ) asuntooni tavaroita ja kaupungissa ollessani päätin luopua asunnosta. Kaikki tavarat asunnosta heitettiin minulle, myös tyttäreni varastetuiksi esineet ja ne näkyivät esineissäni varastettuina... itse en edes ymmärtänyt tätä kuin vasta seuraavana iltana eksyessäni esineluettelooni
Tiina
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1682
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 15-1-2008 18:17  Profile | Blog | P.M. 
Ahaa, kiitosta vain Ja varmaan pitää olla joku tosi kuuluisa popo-hemmo josta kuva on otettu, että se kuvakin julkaistaan, vai? Ja olettaisin että huippukamera myös.
Lauriella on sellainen höpöhöpö-kamera, jolla on huvikseen näpsinyt kuvia, ja siitä tuli mieleen

Ja nyt mietityttää tuo meikkaamisen merkitys. Meikkaamisen perusteissa lukee että se parantaa esiintymisiä ja tässä taidossa Lauriella on nyt kolme tähteä, ja viimein pääsi testaamaan pakkelipussia. Tekstiksi tuli käytön jälkeen vaan "smack smack", mutta missään ei näy siitä sen kummempaa, että olisi meikkiä naamassa tms. Meikkipussiahan voi käyttää 10 kertaa. Kuinka pitkään yksi meikki kestää popomaailmassa? Pitääkö meikkiä laittaa juuri ennen esiintymistä kenties?
Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1051
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 15-1-2008 18:57  Profile | Site | P.M. 
Meikeistä en mitään tiedä mutta kamera pitää olla Medium-formaatin kamera (80 mm) ja valokuvauksen perusteissa tulee olla 5 tähteä.
Vinksu
Sim

UID 184
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 219
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Status Offline
Post at 15-1-2008 20:29  Profile | P.M. 
Kuvia julkaistaan vain ihmisistä jotka ovat paparazzi-listalla.

Meikaillut olen itsekin, mutta enpä erityisen suurta vaikutusta ole nähnyt.. enkä oikein tiedäkään milloin sitä tulisi meikkailla. Ennen keikkaahan tuo aika kätevää olisi.
Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 857
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 16-1-2008 23:21  Profile | Blog | P.M. 
Heih, sellainen juttu tuli mieleeni, että onko noissa popoasunnoissa aina tuo sama kuva? Kun olen nähnyt jonkun kämpän missä se kuva oli erilainen, niin kuin hotellista sisältä otettu, kuvaamassa sitä asuntoa. Mistä semmoisen saa vaihdettua jos saa? Vai onko sekin VIP-juttu?

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Vinksu
Sim

UID 184
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 219
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Status Offline
Post at 17-1-2008 09:59  Profile | P.M. 
VIP-juttu on
Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 857
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 17-1-2008 10:29  Profile | Blog | P.M. 
No niin arvelinkin kun en mistään muuta vaihtoehtoa löytänyt.

Olen kyllä alkanut vähitellen harkita tuota vippiä..saisi siitäkin saavutuspisteitä ja ainakin vähäksi aikaa kaikkea pientä kivaa.

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Koralli
Sim

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto  
UID 178
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 191
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Korpikuusen kannon alla.
Status Offline
Post at 19-1-2008 23:07  Profile | Site | P.M. 
Onko mahdollista, että onnellisuus laskisi lentomatkan aikana 16%? () Mitä ihmettä...

~The story behind the painting I drew is already told~
Ava©Melanie Delon

All times are GMT+3, the time now is 7-1-2009 23:42

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP