Sims2Suomikisat

marika
Sim
Rank: 2

UID 181
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 114
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 20-1-2008 15:20  Profile | P.M. 
Wedding

Heissan! Minä olen Sarah Kingston ja juonnan tämän uudenuutukaisen hääkilpailumme!

Tietoa kisasta
Wedding on hääkilpailu, jossa parit kilpailevat hääaiheisilla kierroksilla. Kilpailussa otetaan kuvia erinnäisistä tapahtumista esim. yhdellä kierroksella on vuorossa hääpäivänne ja kerrote siitä pienen sepostuksen sekä otatte kuvia tietyn määrän. Jokaisella kierroksella on luvassa  erilianen tapahtuma/teko josta otetaan kuv(i)a ja kerrotaan päivästä. Tuomarit arvioivat kuvat,tarinan,romanttisuuden,persoonallisuuden ja kaiken mahdollisen! Jos ohjeet ovat epäselvät kysy toki keskustelua kilpailuista -foorumilla tai lähetä minulle PM:ää.

TUOMARIKSI HALUAVAT ilmoittautukaa PM:llä minulle ja keksikää itsellen nimi (etu- ja sukunimi). Otan 4 tuomaria ja 2 varatuomaria

Vaikka tämä on uusi kilpailu, tämä ei ole mitenkään hankala. toivon että osallistujia tulisi ainakin 5 niin saataisiin kunnon kilpailu aikaiseksi! Rohkeasti osallistumaan!

Tuomarit
1. Helena Wallander
2. Emily Morgan
3.
4.
V1.
V2.

Kilpailijamme
- Lucy Wang & William Becker   -Laura pudonneet
- Molly Ricci & Aki Lahtinen    -Cherrysama
- Emma Cudney & Geoff Hamilton    -Nakanaka [Keskeyttäneet]
- Joanna Green & Dan Johansson    -Paula
-

[ Last edited by  marika at 3-6-2008 23:39 ]

marika
Sim

UID 181
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 114
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 20-1-2008 15:20  Profile | P.M. 
Viimeinen kierros
Nyt se on viimein koittanut! teidän ihana päivänne! Viimeisellä kierroksella järjestätte unelmienne häät, joiden tulee olla persoonalliset ja ennennäkemättömät! Kuvia otetaan seuraavanlaisesti:
1 kuva - Morsian ja sulhanen valmistuvat h-hetkeen
2 kuvaa - itse hääseremoniasta
2 kuvaa - hääjuhlista

Deadline 7.3 kello 20

jos joku tarvitsee lisäaikaa niin hihkaiskoon keskustelua kilpailusta-foorumilla! (:

[ Last edited by  marika at 3-6-2008 23:40 ]

Laura
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 2010
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 20-1-2008 18:35  Profile | Blog | P.M. 
Lucy Wang & William Becker
27-vuotias & 28-vuotias

Heipsis! Olemme Lucy ja William. Tai oikeastaan Lulu ja Will, kuten ystävämme jostain syystä meitä kutsuu. Olemme tunteneet toisemme 5 vuotta, niistä 4 olemme seurustelleet.

-Tapasimme 5 vuotta sitten yliopistolla. Lucy opiskeli matematiikkaa ja minä, William siis, opiskelin pääaineenani historiaa. Eräänä aamuna menin yhteen monista luentosaleista. Istuuduin vapaalle paikalle salin puolivälin paikkeille. Jossain välissä huomasin sitten ettei aihe ollut lähelläkään 2. maailman sodan tapahtumia, ellei silloin sitten pähkäilty miten sota voitaisiin voittaa integraalien ja derivaattojen avulla...Kysyin vieressäni istuvalta tytöltä että missä salissa oltiin.
-Vastasin  salin olevan 234B.
-Siinä vaiheessa tajusin olevani väärässä salissa. Minun olisi pitänyt olla 243B:ssä. En kuitenkaan viitsinyt enää kesken kaiken lähteä puikkelehtimaan pois. Jäin siis kuuntelemaan kyseistä luentoa. Tai oikeastaan en kuunnellut luentoa vaan katselin vieressäni istuvaa tyttöä.
-Ei hän tuolla kertaa vielä mitään puhunut. Huomasin hänen kyllä katselevan. Oikeastaan se olin minä joka tein aloitteen. Viikon kuluttua menin luennolle joka pidettiin salissa 243B ja istuuduin hänen viereensä. Kirjoitin lapun, sujautin sen hänelle ja kiirehdin omalle luennolleni.
-Olin yllättynyt. Lapussa luki vain: Koulun kahvilassa luennon jälkeen. Ja siitä se alkoi.

-Viime vuonna Will päätti sitten kosia. Ja minä vastasin myöntävästi. Sen takia olemme tässä. Tahdomme mennä naimisiin hieman eritavalla.

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1371
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Online
Post at 21-1-2008 00:19  Profile | Blog | P.M. 
Molly Ricci ja Aki Lahtinen

M: - Heipä hei. Olen Molly Ricci, 21, vaaka ja ammatiltani hääkuvaaja
A: - Moi. Olen Aki Lahtinen, 23, kauris. Ammatiltani kirvesmies

M: - Me tapasimme toisemme jo yläasteella. Akin perhe muutti silloin Suomesta Holy woodiin ja Aki päättyi meidän luokalle. Muistan että aluksi vihasin häntä aivan mielettömästi, hän oli veljeni paras kaveri ja he kiusasivat ihan aina minua kun tulivat meille.
A: - Mutta pulu, suomessa on sanonta, rakkaudesta se hevonenkin potkii.
M:- Kaipa koko meidän suhde on perustunut pieneen ei rakkautta ilman vihaa periaatteeseen.
A: - Me aloimme tuon sisupussin *osoittaa Mollyä* kanssa seurustelemaan vasta yliopistossa sen jälkeen kun olimme päätyneet yhden kostean illan lopuksi minun kämpikseni sänkyyn nukkumaan
M: - Aki ei koskaan valmistunut vaan lopetti kesken, ja hänellä kun olisi ollut vain puoli vuotta jäljellä, olimme jo silloin erota mutta olin sitten kipeänä erään kerran kun Aki asteli asuntolaani ja polvistui sitten sänkyni viereen ja kosi minua
A: - Ja arvatkaa miten Molly kiitti minua, viskasi naamani täyden vesilasin
M: - Luulin että tulit kettuilemaan minulle. Mutta osallistuimme siis kisaan siksi että kihlauksemme oli niin ikimuistoinen niin haluamme että häämme ovat myös samanlaiset
A: - Lisäksi Molly on nähnyt melkein kaikki Holy woodin häät jotka menevät aina samalla kaavalla eikä hän myöskään halua perinteisiä suomalaishäitä *naurua*
M:- Noh jos kertomasi suomen juomakulttuurista pitää paikkaansa niin en todellakaan halua *naurua*

Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 21-1-2008 23:45  Profile | Blog | P.M. 
Nuoripari
Joanna Green sekä Dan Johansson

Juu, me ollaan tälläisiä hulivilejä ja hiukan keskenkasvuisia kaksviisvuotiaita. Tehdään vähän kaikenlaista hetken mielijohteesta, eikä sitä kyllä sitten oikein voi tietää, että onko päätös välttämättä hirveän hyvä. Kuten silloin kerran, kun Dan päätti, että autot ovat ihan hirveitä luonnonpilaajia, möi meidän auton tuosta noin, ja minun tilaamani työmiehet olivat juuri saaneet auton pihatien valmiiksi uuteen kotiimme.. No, hyvinhän tässä on elelty autotta, ja pihatietäkin aina joku tuttava kaipaa joka ei kävellen luoksemme pääse.

Varsinkin nyt, kun olemme juuri toteuttaneet erään, tällä kertaa yhteisen ja toivottavasti hiukan harkitumman, päähän pälkähdyksemme; ostimme rantatontin Kuusaarilta, ja rakennuttamamme talo on nyt valmis. Pidämme koko tontista aivan mahdottomasti, on ihanaa mennä mereen uimaan heti aamutuimaan! Aivan valmista ei vielä ole; rannalle haluaisimme ainakin saunan ja sisustus talossakin saattaa vielä pientä hiomista tarvita.

Haaveilemme molemmat yhteisestä tulevaisuudesta; Dan näkee haaveissamme 20 kasvatettua eläinpentua minun haaveillessa supersankarin ammatista, mutta emme me varmaan pahaksi perheenlisäystäkään laita, mikäli sellaista siunaantuu. Mutta naimisiin on nyt pakko päästä, nyt tuntuu tosi kovasti siltä! Pienet visiot häistä jo on, mutta saa nyt katsoa. Jotakin pikkuisen omalaatuista sen on oltava!

Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 857
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 22-1-2008 01:23  Profile | Blog | P.M. 
Emma Cudney, 26v.  & Geoff Hamilton, 30v.

"Tervehdys. Olemme Emma ja Geoff, 3-vuotias pari Driftwoodista.

G: Tapasimme seitsemän vuotta sitten Lontoon metrossa. Olin muutaman kaverini kanssa Englannissa kiertomatkalla. Remusimme metrossa kun kuulin vaimean rykäisyn edestämme. Vilkaisin rykäisyn suuntaan ja parin penkkirivin päässä meitä vastapäätä istui tyttö kirja sylissään. En kiinnittänyt häneen silloin sen enempää huomiota, jatkoimme vitsailua poikien kanssa ja nauraa hörötimme. Käyttäydyimme oikeasti kuin ääliöt. Kohta joku käveli luoksemme ja rykäisi. Katsahdin ylös ja hymyni hyytyi välittömästi. Edessäni seisoi mitä suloisin ja kaunein ja ihanin neito. En ollut ennen nähnyt vastaavaa..
E: No niin..eiköhän tuo riitä jo, Geoff.. *pukkaa käsivartta*
G: Ei. *naur* Niin, en ollut ikinä nähnyt mitään yhtä ihastuttavaa. Pahaksi onnekseni hän *osoittaa Emmaa* ei tainnut ajatella minusta ihan samoin. Hän mulkaisi minua varsin pahalla silmällä..Muistankohan minä vielä mitä sanoit..
E: Voi ei..
G: "Tiedättekö, hyvät herrat, että tämä on yleinen kulkuneuvo. Ymmärrän kyllä että teillä on hauskaa, mutta meillä täällä Lontoossa löytyy kyllä muitakin paikkoja hauskanpidolle kuin metro, voin heti antaa teille muutaman osoitteen jonne voitte mennä käyttäytymään kuin ulkomaalaiset apinat." Voi pojat. Voitte kuvitella että olin nolo..yritin epätoivoisesti keksiä jotakin sanottavaa ja sain vaivoin änkytettyä jotakin epämääräistä takaisin. Kaverini siinä hörähtivät vain ja jatkoivat pelleilyään. Hakkasin siinä päätäni metron seinään hetken ja soimasin itseäni. Miten olinkaan tyrinyt. Vilkuilin tyttöä sivusilmällä ja ihastuin häneen totaalisesti. Hän istui siinä, tiiliskiven paksuinen kirja sylissään ja luki äärimmäisen keskittyneenä. Kohta metro hidasti ja hän alkoi tehdä lähtöä. Tiesin, että ellen nyt toimisi ripeästi, menettäisin tilaisuuteni. Niinpä loikkasin vieressä istuvan kaverini yli ja säntäsin Emman perään. Hän oli jo ulkona ja sain juosta hänen peräänsä. Kuulin kavereideni huutelevan jotakin perääni mutten jäänyt kuulemaan.
E: Jospa minä jatkan tästä..Voitte uskoa miten minua ärsytti. Ja miten yllättynyt olin kun kuulin jonkun huutavan minua. Vilkaisin taakseni ja ajattelin että "Voi ei..mitä se amerikkalainen apina vielä tahtoo.." *naur* Hän juoksi perässäni pitkän tovin ennen kuin sai puhuttua minut ympäri pysähtymään. Minulla ei aluksi ollut aikomustakaan keskustella hänen kanssaan, mutta ajattelin pääseväni hänestä nopeammin eroon jos kuuntelen mitä hänellä oli sanottavanaan. Hän pahoitteli omaansa ja kavereidensa käytöstä ja selvitti myös ettei hän yleensä ole sellainen..ikään kuin sitä olisi ollut helppo uskoa. Sitten hän sanoi jotakin, mitä en unohda ikinä. "Tiedän että tämä oli nyt vähän huono alku elinikäiselle suhteelle, mutta mitä jos unohtaisimme tämän. Pyytäisin sinut kahville jos olisin varma että suostuisit, vaikka toisaalta voi olla että tämä on viimeinen mahdollisuuteni tehdä se, sillä jos tiemme nyt eroavat, ne eroavat ainiaaksi ja sitten joutuisin moittimaan itseäni lopun elämääni siitä että minulla oli mahdollisuus pyytää elämäni nainen kahville mutten tehnyt sitä..joten..?" Ja tässä vaiheessa minä olin jo pudonnut kärryiltä enkä osannut sanoa muuta kuin "kyllä", joten menimme kahville. Jonka minä jouduin muuten maksamaan, koska Geoff oli jättänyt lompakkonsa metroon.
G: Istuimme kahvilassa monta tuntia jutellen kaikesta mitä mieleen juolahti. Uskalsin silloin jopa ajatella että tulimme ihan hyvin toimeen. Minulta jäi muu Englanti kiertämättä ja jäin Lontooseen muutamaksi päiväksi kun kaverini jatkoivat matkaa. Tapailimme Emman kanssa näinä muutamina päivinä ja aloin tosissani rakastua häneen, niin hämmentävää kuin se olikin. Lähtiessäni vaihdoimme tietysti puhelinnumeroita ja sähköpostiosoitteita ja lupasimme pysyä yhteydessä. Mutta kyllähän sen tietää miten siinä kävi. Emme me mitään soitelleet emmekä lähettäneet ainuttakaan sähköpostia.  
E: Nelisen vuotta sitten kaverini kyllästyivät sinkkuuteeni. Olin sanonut heille etten ole etsimässä suhdetta, enkä tosiaan kaipaa miestä sotkemaan kuvioitani, mutta eivät he uskoneet vaan laativat minusta ilmoitukseni eräälle treffisivustolle. Kuvan kanssa vielä! He tiesivät minun suuttuvan, mutteivät antaneet sen haitata. Aika pian sähköpostiini alkoi tulla viestejä oudoilta lähettäjiltä, mm. nimimerkeiltä "Adonis" ja "Mr. Muscle" ja muitakin älyttömiä siellä oli, mutta siellä joukossa oli yksi mikä sai sydämeni pamppailemaan. Siinä sanottiin "Lontoo, kesäkuu 2001. Mekastimme metrossa ja sinä laitoit meidät ojennukseen. Juoksin perääsi, juttelimme, rakastuin. Lupasimme pitää yhteyttä mutta se jäi. Oletko se todella sinä? -Amerikkalainen apina" Ette tiedä millaista sähkövirtaa elimistössäni virtasi silloin. Ei ole totta..miten olinkaan voinut unohtaa? Ja että hän muistaa vielä! Vastasin tietysti viestiin ja siitä lähtien kirjoittelimme päivittäin. Lopulta aloimme soitellakin ja huomasin miten olin kaivannut häntä nämä vuodet. Muutaman kerran lensimme toistemme luo, kunnes viimein lensin jäädäkseni Pleasantvilleen, missä Geoff tuolloin vielä asui. Aika pian muutimme työn perässä tänne Driftwoodiin ja aloimme kunnostaa vanhaa taloa.
G: Nyt kun talourakka on viimein lopuillaan, on aika siirtyä askel eteenpäin. Kaikki läheisemme ovat jo jonkin aikaa vihjailleet että naimisiinkin sitä voi mennä jos lopun elämäänsä muutenkin aikoo yhdessä viettää. Tässä on vain ollut niin paljon kaikkea muuta ettei ole ehtinyt sellaista ajatella ollenkaan. *naur* Mutta kyllä, tulevaa appiukkoa lepytelläkseni, aion kyllä tehdä tyttärestäsi kunniallisen naisen. Älä siitä huolehdi. *virn*
E: Olemme olleet kihloissa kohta puolitoista vuotta. Ensimmäisenä iltana kun levitimme patjan keskelle uuden talomme (jos tätä nyt silloin saattoi taloksi vielä kutsua..no, ulkoseinät ja katto olivat paikoillaan..) olohuonetta, värjöttelimme peiton alla kylmässä kun talossa ei ollut lämmitystä vielä ja kevättalvi meneillään, Geoff kaivoi taskustaan pienen rasian ja kylmästä värisevällä äänellään aloitti "Tiedän että elinikäisellä suhteellamme oli hieman huono alku, mutta mitä jos unohtaisimme sen? Pyytäisin sinut vaimokseni jos olisin varma että suostuisit, vaikka toisaalta voi olla että tämä on viimeinen mahdollisuuteni tehdä se, sillä jos tiemme nyt eroavat, ne eroavat ainiaaksi ja sitten joutuisin moittimaan itseäni lopun elämääni siitä että minulla oli mahdollisuus pyytää elämäni naista vaimokseni mutten tehnyt sitä..joten..?" Totta kai vastasin myöntävästi, kuinkas muutenkaan. Nauroimme menneisyydellemme läpi yön eikä meillä pian ollutkaan enää yhtään kylmä. Olimme olleet yhdessä jo jonkin aikaa, olin muuttanut hänen luokseen asumaan lähes toiselta puolen maapalloa ja olimme juuri ostaneet oman talon..mutta se oli elämäni romanttisin ja onnellisin päivä. Ja tiedän, että hääpäivämme tulee olemaan vielä onnellisempi. *muiskauttaa märän pusun Geoffin nenälle*

Oho. Tulipa siitä pitkä sepustus. :>

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
marika
Sim

UID 181
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 114
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 27-1-2008 16:59  Profile | P.M. 
Tuomareita tarvitaan!
Jos joku on halukas vielä ilmoittautumaan kisaan, niin voin pidentää deadlinea.

marika
Sim

UID 181
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 114
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 28-1-2008 21:43  Profile | P.M. 
Tuomareita tarvitaan edelleen!
1. kierroksen tiedot ovat kakkospostissa ja tällä kierroksella saa vielä osallistua, kunhan laittaa osallistumisesittelyn ja kuvan mukaan!

Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1371
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Online
Post at 30-1-2008 16:18  Profile | Blog | P.M. 
Molly Ricci & Aki Lahtinen

Akin ilta:

Eli meitä lähti todella pieni ryhmä polttareihini useimmilla kavereillani oli seuraavana päivänä töitä tai jotain muuta. Onneksi sentään paras frendini tupla isä Carl Leto pääsi ainakin paikalle. Ja Carlhan oli sitten puku idean takana. Minut puotiin lolitaksi ja sitten pikku ryhmämme laittoi nokan kohti paikallista yö kerhoa.

Tehtäväkseni oli nakitettu leikkiä DJ Kisumisua, siinä minä sitten pikku päissäni epätoivoisesti yrtin saada vehkeet pelittämään ja kyllä pojilla olikin varsin hauskaa.

Drinksuja kului ja me pojat pistettiin jalalla koreasti. Siinä vaiheessa varsinkin Carlilla oli hauskaa kun eräs vanhempi neiti ihminen rupesi ehdottelemaan minulle villiä yön viettoa baaritiskillä.

Me pojat päätimme sitten kostean ja hikisen iltamme notkuen taksijonossa.

Mollyn ilta:

Olin yllättynyt kun äitini pamahti oudon ison jääkiekko kassin kanssa paikalle ja hoputti minua pukemaan äkkiä. Yritin selittää että minun olisi mentävä töihin kunnes äkkiä tajusin että näistä tulisi polttarit. Tytöt olivat hankineet minulle asuksi lateksisen hoitsun puvun niin käytetty idea mutta klassikko silti. Sitten nokkamme suuntautuikin kohti bilepaikkaa.

Tytöt vievät minut keilaamaan. Meillä oli erittäin hauska ilta ja kaikilla oli hauskaa kun minä yritin keilata korkokengissä ja yli lyhyessä mekossa.

Niin nuoret kuin vanhat miehet tarjosivat minulle paljon drinkkejä, olihan äitini tunnettu ja varmaan kaikki paikalla olijat tiesivät että polttarit olivat kyseessä. Otimme paljon valokuvia ja olimme jälleen lapsia.

Illan lopuksi kun kaikki onnittelivat minua sitten morsiammeksi tulossa nyykimme onnesta piirissä, minä varsinkin siksi kun tajusin että pian minusta tulisi Rouva Lahtinen.

Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 2010
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 30-1-2008 21:08  Profile | Blog | P.M. 
Lucy Wang & William Becker

Williamin polttarit

Polttariseurueeseeni kuuluivat paras ystäväni Henry sekä Lucyn veli Liam, jonka kanssa olen ystävystynyt. Yliopston jälkeen menin armeijaan, jossa olen vieläkin ja taidan viettää vielä monta vuotta, kunnes pääsen eläkkeelle. Kundit päättivät siis järjestää hieman sotilaalliset polttarit. He tietävät että tähtään kenraalin arvonimeen, joten niinpä he olivat jostain ihmeen kautta saaneet kenraalin lätkät. Minut puettiin työvaatteisiini, lisäksi sain baskerin ja nuo kyseiset lätkät olkapäilleni. Tämän jälkeen minut vietiin erääseen puistoon. Ja jälleen yllätyin. Paikalle oli roudattu tuttuakin tutummat harjoitustelineet. Minulle sanottiin että minun pitäisi parin tunnin aikana suostutella kenraalimaisesti mahdollisimman moni ohikulkija juoksemaan rata läpi. Mitä paremmin pärjäisin, sitä paremmat olisi iltasuunnitelmat.

Ei siinä sitten auttanut kuin käydä hommiin. Hieman ohikulkijat välillä katsoivat kun huutelin käskyjä. Yllättävän moni läksi kuitenkin leikkiin mukaan. Kaverit olivat ratketa naurusta ja huutelivatkin kovaan ääneen vierestä. Ette arvaa miten innokkaasti olisin laittanut heidät juoksemaan radan läpi.

Kenraaliharjoitusten jälkeen illalla minut vietiin lempi-illanviettopaikkaani. Bailasimme koko illan, minä armeijakuteet päällä läkähtymäisilläni. Mutta hauskaa oli. Kundit odottakoon vuoroaan. Tämä kostetaan..

Lucyn polttarit

Kesken perjantaisen työpäivän, olen matematiikan opettaja, ystäväni Melissa ja Rhonda hakivat minut. Sanoivat että on kiire maskiin. Ihmettelin siinä että mihin ihmeen maskiin. Tiesin että samana päivänä oli Rhondan vaatemalliston esittely. Olin aikonut mennä sinne töiden jälkeen. Tytöt olivat suunnitelleet jotain muuta. He olivat päättäneet että minusta tulisi näytöksen päämalli. Minusta joka ei osaa yhtään mallinhommia. Hiukset laitettiin, meikattiin ja puettiin. Täytyy myöntää että ihmettelen kelle Rhonda on vaatteensa suunnitellut. Kuka tuollaisia oikeasti pitää..ehkei kukaan. Ainahan catwalkeilla nähdään outoja vaatteita. No, Rhondan vaatteet oli erikoisia.

En tiedä kuinka pärjäsin. Aluksi jännitin aivan kamalasti, mutta jossain vaiheessa totuin katseisiin. Ystävät ainakin sanoivat että pärjäsin mainiosti.

Muotinäytöksen jälkeen liukenimme ja suuntasimme kantapaikkaan. Minun piti pitää yhtä Rhondan luomuksista ylläni koko illan. Koko illan sain pitkiä katseilta useilta miehiltä, asuni oli nimittäin melko paljastava. Loppuvaiheessa iltaa tytöt haastoivat minut vielä yhteen testiin. Minun oli yritettävä rikkoa eräs vanha ennätykseni. Joskus kauan sitten olen pystynyt juomaan 4 Punaista usvaa hieman päälle minuutissa. Nyt minun piti tehdä se alle minuutissa. Tiedoksi niille jotka eivät tiedä mikä Punainen usva on, se on jääkylmää hapokasta soodavettä, johon on sekoitettu metsämarjamehutiivistettä. Älyttömän hyvää.

Haa, ennätys on rikottu!

Seuraavana päivänä meille selvisi että olimme olleet iltasella samassa paikassa. Jotenkin ystävämme olivat pystyneet pitämään meidät erillään. Emme tiedä miten se on onnistunut, paikka on kuitenkin aika pieni. Oikeastaan ei ole ihmekään että satuimme samaan paikkaan, se on nimittäin meidän molempien lempipaikka.

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.

All times are GMT+3, the time now is 8-1-2009 00:59

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP