Joanna Green ja Dan Johansson
Dan
Juu, kaippa minä aloitan, kun polttarini olivat ensin. Kaverit tulivat velipojan yllättämään minut töistä. Aika keljua, vai mitä?
Olin luvannut maalata erään rouvashenkilön upouuden autotallin seinät punaisiksi, sillä kansainvälisenä seikkailijana minun on rahoitettava seikkailuni jollakin. Juuri, kun olin roudannut kaikki maalauskamat (kuten eväät) paikalle työllä ja tuskalla sekä vähän päässyt jo seinääkin aloittamaan, selvisikin että pojat olivat järjestäneet koko jutun. Hyppäsivät vain koko joukko autotalliin huutelemaan yllätystä (ja kuten näette, veli jatkoi hyppelemistä pöydälle asti).
Ja minnekö matka jatkui? No, balettikouluun. Olisihan se pitänyt arvata. Sattuneesta syystä en omista vaaleanpunaisia balettihepeneitä, joten jouduin sitten kalsareisillani hyppelemään. Kuten kuvasta (tai tanssinopettajan ilmeestä) näkyy, en oikein hallitse noita baletin sulotansseja, vaan taisin vetää vähän vapaammalla tyylillä. Kaverit teitysti naureskelivat ja hämmästelivät taustalla. Ainakaan yrityksen puutteesta ei voi minua haukkua! (:
Illalla mentiin sitten vielä baariin, jossa pääsin esittelemään sitten upouusia tanssiliikkeitä laajemmallekin yleisölle. Hauska päivä oli, kertakaikkiaan!
Joanna
Oikeastaan taisi olla ihan samana päivänä meidän polttarit, mutta olkoon nyt kun tuo hätähousu pääsi ensin. Vauhtia ei ainakaan minun päivästäni puuttunut, sillä tytöt veivät minut huvipuistoon. Ensin olin että mitä ihmettä, mutta he olivatkin kehittäneet aika hauskan ja suloisen jutun; tytöt huutelivat minulle aforismeja ja runoja rakkaudesta vuoristoradalla, joka sitten kuulemma kuvaili rakkauden ylä- ja alamäkiä. Minä rakastan vuoristoratoja, hihkuin ilosta jatkuvasti!
Kerrontavuorossa taitaa olla omituisesti takana liikehtivä Anneli.
Loppupäivä sitten tunnelmoitiin meren rannassa, käytiin uimassakin. Muikkunenkin (minun kissani) yhtyi juhlaan ja sain hienon hatun tytöiltä.
Ihan loppuillasta käytiin saunassa, tehtiin perinteiset morsiustaiat, juotiin viiniä ja rauhoituttiin rannalla merta katsellen ja jutellen kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä.
Minulla on vieläkin onnellinen olo ajatellessani sitä tunnetta, kun sain olla ihanien ystävieni kanssa auringonlaskusta nauttien.
[
Last edited by Paula at 2-4-2008 19:02 ]