Sims2Suomikisat

marika
Sim
Rank: 2

UID 181
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 114
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 3-2-2008 18:26  Profile | P.M. 
nakanakan ja paulan kuvat puuttuvat ja tuomareitakaan ei ole, joten siirrän deadlinen keskiviikoksi joka on 6 pv eli uusi deadlline 6.2 klo 20 ja tuomareita tarvitaan!

Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 850
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Online
Post at 3-2-2008 18:38  Profile | Blog | P.M. 
Meinasin juuri tulla kerjäämään lisäaikaa..tämä tauti vei vähäksi aikaa sängynpohjalle kun oli tarkoitus alkaa ottaa kuvia. Kiitos.

Tuomareita kehiin myös!

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Paula
Super Moderator

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 4-2-2008 19:58  Profile | Blog | P.M. 
Joanna Green ja Dan Johansson

Dan
Juu, kaippa minä aloitan, kun polttarini olivat ensin. Kaverit tulivat velipojan yllättämään minut töistä. Aika keljua, vai mitä?
Olin luvannut maalata erään rouvashenkilön upouuden autotallin seinät punaisiksi, sillä kansainvälisenä seikkailijana minun on rahoitettava seikkailuni jollakin. Juuri, kun olin roudannut kaikki maalauskamat (kuten eväät) paikalle työllä ja tuskalla sekä vähän päässyt jo seinääkin aloittamaan, selvisikin että pojat olivat järjestäneet koko jutun. Hyppäsivät vain koko joukko autotalliin huutelemaan yllätystä (ja kuten näette, veli jatkoi hyppelemistä pöydälle asti).

Ja minnekö matka jatkui? No, balettikouluun. Olisihan se pitänyt arvata. Sattuneesta syystä en omista vaaleanpunaisia balettihepeneitä, joten jouduin sitten kalsareisillani hyppelemään. Kuten kuvasta (tai tanssinopettajan ilmeestä) näkyy, en oikein hallitse noita baletin sulotansseja, vaan taisin vetää vähän vapaammalla tyylillä. Kaverit teitysti naureskelivat ja hämmästelivät taustalla. Ainakaan yrityksen puutteesta ei voi minua haukkua! (:
Illalla mentiin sitten vielä baariin, jossa pääsin esittelemään sitten upouusia tanssiliikkeitä laajemmallekin yleisölle. Hauska päivä oli, kertakaikkiaan!

Joanna
Oikeastaan taisi olla ihan samana päivänä meidän polttarit, mutta olkoon nyt kun tuo hätähousu pääsi ensin. Vauhtia ei ainakaan minun päivästäni puuttunut, sillä tytöt veivät minut huvipuistoon. Ensin olin että mitä ihmettä, mutta he olivatkin kehittäneet aika hauskan ja suloisen jutun; tytöt huutelivat minulle aforismeja ja runoja rakkaudesta vuoristoradalla, joka sitten kuulemma kuvaili rakkauden ylä- ja alamäkiä. Minä rakastan vuoristoratoja, hihkuin ilosta jatkuvasti!
Kerrontavuorossa taitaa olla omituisesti takana liikehtivä Anneli.

Loppupäivä sitten tunnelmoitiin meren rannassa, käytiin uimassakin. Muikkunenkin (minun kissani) yhtyi juhlaan ja sain hienon hatun tytöiltä.

Ihan loppuillasta käytiin saunassa, tehtiin perinteiset morsiustaiat, juotiin viiniä ja rauhoituttiin rannalla merta katsellen ja jutellen kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä.
Minulla on vieläkin onnellinen olo ajatellessani sitä tunnetta, kun sain olla ihanien ystävieni kanssa auringonlaskusta nauttien.

[ Last edited by  Paula at 2-4-2008 19:02 ]

marika
Sim

UID 181
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 114
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 6-2-2008 21:49  Profile | P.M. 
deadlineoli 50 min sitten, miten on naka aiotko laittaa vielä kuvasi? (:

Nakanaka
Super Moderator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 850
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Online
Post at 6-2-2008 21:58  Profile | Blog | P.M. 
Voi sortsit! Mun piti laittaa viesti aikaisemmin etten ehdi deadlineen kun oli kuorotreenit ja tulin nyt vasta kotiin. Jatkakaa ilman mua, en ehdi laittaa kuvia..

Onnea kisailijoille!

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
marika
Sim

UID 181
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 114
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 7-2-2008 16:53  Profile | P.M. 
no harmi =(
laitan tuomareille tuomarointiohjeet ja myös kansanäänestys alkaa piakkoin!

marika
Sim

UID 181
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 114
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 10-2-2008 23:02  Profile | P.M. 
Tuomaroinnit

QUOTE:
Cherrysama - Molly Ricci ja Aki Lahtinen
Akin polttarit: Harmi että olitte vain kaksistaan, koska jotenkin se polttarimeininki nyt puuttuu. Nyt teillä oli tavallaan tavallinen poikien ilta, paitsi että toinen oli pukeutunut naiseksi. 2
Mollyn polttarit: Kuvista näkee selvästi, että polttarit on kyseessä. Olisi kuitenkin ollut kiva nähdä sinut teeman mukaisesti tekemässä jotain hoitsujuttuja, kuin vain keilaamassa. 3

Laura - Lucy Wang & William Becker
Williamin polttarit: Teillä vaikutti olevan tosi hauskaa. Hienoa, että polttariohjelmakin mukaili armeijateemaa, eli sinua ei vain puettu sotilaaksi ja viety baariin. 4
Lucyn polttarit: Hauskaa että pääsit kokeilemaan jotain uutta, ja ihan hyvällä omalla tunnolla polttarien varjolla saa vaikka mokaillakin, vaikka näytöksesi vaikuttikin onnistuneen mainiosti. 3

Paula - Joanna Green ja Dan Johansson
Danin polttarit: Teillä oli epäilemättä hauska päivä, näytät mainiolta tuossa kalsareinesi! Kiva nähdä kuva tilanteesta , kun sinut polttariporukka haki. Kuvien toteutuksesta vielä plussaa. 5
Joannan polttarit: Rakkauden vuoristorata, olipa kyllä suloinen idea! Vauhdikkaan päivän jälkeen oli varmasti ihana rentoutua rannalla. Kyllä polttareita voi juhlia muutenkin kuin baareissa. Upeat kuvat! 5

QUOTE:
Molly Ricci & Aki Lahtinen:
Aki- En ollut ensin tunnistaa sinua. Teillä näytti olevan poikien kanssa perinteinen polttari-ilta eli meininkiä riitti. 3
Molly- Sinullakin näyttää olleen mukava ilta. Harmi vain ekassa kuvassa olet sen näköinen, että olisit yksin keilaamassa,
kaverit olisi voineet olla lähempänä sinua. 3

Lucy Wang & William Becker:
William- Kiva kun kaverit järjestivät sinulle jotain sellasta tekemistä mistä pidät. Teillä näytti olevan hauskaa. -5
Lucy- Sinä olit todellakin illan päätähti, mukava että pääsit catwalkille. 4

Joanna Green & Dan Johansson:
Dan- Hauskan jekun kaverit olivat keksineet sinulle, jäin kuitenkin kaipaamaan jotain yhteistä tekemistä. 3
Joanna- Teilläkin näyttää olleen hauskaa ja polttari idea hyvä.
Tuo toinen kuva on vaan niin pimeä etten oikein tiedä kuka noista olet. 3

Kansanäänestyksessä parhaiten sijoituivan Dan Johansson & Joanna Green he saavat 3 extrapistettä ja jaetulle kakkossijalle tulivat Molly Ricci & Aki Lahtinen sekä Lucy Wang & William Becker he saavat 1 extrapisteen.

Joanna Green & Dan Johansson  16+3=19p
Lucy Wang & William Backer       16+1=17p
Molly Ricci & Aki Lahtinen           11+1=12p

Tällä kierroksella kukaan pareista ei putoa. Seuraavan kierroksen tiedot ovat kakkospostissa!

Laura
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1997
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 11-2-2008 20:12  Profile | Blog | P.M. 
Rouva ja Herra William Becker

Virallinen hääkuvamme, jonka liitimme myös kiitoskortteihin.

Hieman epävirallisempi hääkuva, joka laitetaan edellisen lisäksi kirjahyllyymme.

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Paula
Super Moderator

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 11-2-2008 22:11  Profile | Blog | P.M. 
Joanna Green ja Dan Johansson

Tahdoimme varsinkin kokokuvasta sellaisen, että voisimme vanhuksina kiikkustuoleissa katsella kuvaa ja ajatella että "Vau, katsopa Jo-muoriseni, miten nuoria, rypyttömän edustavia ja hauskannäköisiä me olimme".
Halusimme kuvista myös meidännäköisiämme; koska asumme rannalla ja rakastamme merta, se näkyy myös näissä kuvissa.
Pidämme ehkä pienet hääjuhlat, sillä tänne Kuusaarille on vähän vaikea kaikkien puolisukulaisten päästä. Senkin takia oli mukava poseerata merenrannalla, sillä aiomme ainakin kortit lähettää kaikille mahdollisille, jotka
olisimme muutoin juhliimme kutsuneet.

Kuvattavana rakkaan vieressä oli ihana olla. (:

Raikkaampi kokokuva.

Romanttisempi lähikuva.

[ Last edited by  Paula at 2-14-2008 20:21 ]

Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 13-2-2008 14:47  Profile | Blog | P.M. 
Molly Ricci & Aki Lahtinen

Virallinen hääkuvamme. Tämä oli meidän kokokuvistamme ehdottomasti paras.

Ja sitten kuva josta me molemmat olimme todella äimistyneitä. Pidimme tästä todella paljon. Molly halusi liittää juuri tämän kuvan kiitos kortteihin eikä minulla ollut sitä vastaan mitään.

All times are GMT+3, the time now is 1-12-2008 23:35

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP