Joanna ja Dan Green-Johansson THE Newlyweds
Vihdoin tämä päivä koittaa! Arvatkaa vain kuinka kauan tätä on odotettu!
Ensinnäkin, pidimme häämme ihan pienelle kaveriporukalle, sillä halusimme juhlistamme tunnelmalliset, mutta iloiset häät tärkeimpien ihmistemme kesken. Toki rakastamme vanhempiammekin ainakin yhtä paljon, mutta heille ja muille sukulaisille pidämme kahvittelun erikseen heidän kotikunnallaan; varsinaisesta hääpäivästämme halusimme erikoisemman, eivätkä vanhemmat ehkä olisi päässeet ihan mukaan tähän.
Ystävämme tekivät vuoksemme hyvin paljon, kokosivat jopa tuolit ja kaikki rannalle. Meille jäi lähinnä ruokapuolen hoitaminen, ja halusimmekin hoitaa sen hyvin. Juhliin halusimme ranta-teeman mukaisesti jotakin saaristolaisherkkua, joten kävimme maistelemassa ruokia lempipaikassamme; pienessä katetussa ravintolassa erään turistirannan lähettyvillä.
Hitto oli hienoa tunkea tuo sormus Danin sormeen, olemme molemmat odottaneet näitä hetkiä niin kauan. Olisi varmaan ollut perinteikkäämpää näyttää kuva siitä, kun mies rengastaa naisen, mutta valitettavasti:
a)Emme tee paljon muutakaan perinteisesti
b)Tässä kuvassa molemmilla on jo sormukset sormessa, hehhe.
c)Kuvaajamme oli älyttömän hidas taviaivo eikä saanut kuvaa.
Kuten muuten varmaan huomasitte, päätimme juhlia rannalla, missäkäs muuallakaan. Dan puki päällensä saman asun kuin aivan kaikille sukulaisillekin lähetettäviin hääkuviin, minä taas ihan käytännön hiekoitusongelmistakin johtuen puin päälleni kapeamman, hyvin kauniin muotiluomuksen.
Rengastuksien ja taputuksien jälkeen oli vielä ihan pakko päästä syleilemään toista, koska aurinkokin laski juuri sopivasti. Ai että on ihana mies!
Kakunleikkauksien ja muiden ruokatarpeiden täyttämisen jälkeen jatkoimme kahdessa ryhmässä, pojat keskenään ja tytöt keskenään. Koska olimme juhlineet koko päivän meitä kahta, oli meistä aika jo siirtyä juhlimaan myös ystäviämme, joiden kautta alunperin tapasimmekin.
Me poikien kanssa mentiin saunomaan. Olo oli mahtava kun lempityttöni oli vihdoin minun ja sitten sain vielä rentoutua poikien kanssa saunassa.
Tytöt pulikoivat ja kikattivat meressä aikansa, kunnes siirtyivät varta vasten paikalle lainattuun poreammeeseen juttelemaan ja nauramaan lisää. Minulla oli niin hyvä olo kun vilkaisin heitä vilvoitellessani: siellä minun tyttöni istui onnellisena kynttilöiden keskellä ihmisten kanssa, jotka kaikki ovat suurella avullaan ja vilpittömällä ystävyydellään saaneet tämän päivän aikaan. Olin, ja olen edelleen onnellinen. Hymy ei vain suostu katoamaan huuliltani.
[
Last edited by Paula at 3-7-2008 20:27 ]