Sims2Suomikisat

Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 22-1-2008 15:16  Profile | Blog | P.M. 
Yritysideoita

Mä olen vasta nyt alkanut kunnolla leikkimään tuolla kauppa auki-lisärillä ja haluaisinkin nyt että kaikki kertoilisi vähän millaisia yritysideoita on keksineet

Itse perustin Mika Koivusella nyt Siniperän hänen omalle tontilleen pienen markkinakojun tapaisen paikan jossa hän myy kalaa aivan valtavilla voitoilla. Tällä hetkellä Mika hoitaa täysin yksin yritystä ja siellä myydään kuutta erilaista kalaa sekä lisäksi saapastauluja. Kuhan Mikalla on tarpeeksi rahaa olisi ajatus siirtää kalaauppa ihan yhteisötontille, mutta aluksi pitää hieman suurentaa valikoimaa kuudesta kalalajista tai nostaa hintoja. Sinäänsä vähän höpsöä kun niihin kylmäaltaisiin ei mahdu kun yksi kala per hylly eli kaksi kalaa per allas. Idea lähti itselläni siitä kun Mika oli nuorena kova kalastamaan ja kaloja alkoi kertyä reppuun sitten tajusin että hei Mikastahan tulee kala kauppias ja koju sai heti hyvät arvostelut

Jenna
Sim
Rank: 2

Naiskilpailun voitto  
UID 191
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 309
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 22-1-2008 21:17  Profile | P.M. 
Tuohan on hyvä vinkki Cherry

Itse olen tehnyt pari kauppaa, joissa myydään niitä hedelmiä ja vihanneksia, joita simit kasvattavat puutarhoissaan Niitä tulee aina liikaa, joten keksin idean myydä niitä. Tuottavat voittoa, varsinkin silloin, kun sim osaa/oppii myymään!

Tokio Hotel<3
Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 850
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 22-1-2008 22:54  Profile | Blog | P.M. 
Miten minulla ei ole tullut mieleenkään että simit voisivat myydä putiikeissaan elintarvikkeita..aina uppoaa hirmuisesti rahaa kaikkeen myytävään, kukkiin ja koristeisiin.

Kiitos erinomaisista vinkeistä Cherry ja Jenna!

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 743
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 24-1-2008 17:16  Profile | Blog | P.M. 
Mulla on yleensä ollut niitä perinteisiä kukkakauppoja, vaatekauppoja yms. Nyt ajattelin tehdä taidegallerian, jossa siis myös myytäisiin tauluja ja taidetarvikkeita. Mun lempparisimillä on ollut luovuuspisteet täynnä jo lapsuudesta. Nyt yliopistolla opiskelemassa taideoppia ja kehittelemässä karismaa.

Ihana idea myydä kaloja ja muita elintarvikkeita. Ei mullakaan ole käynyt niiden myyminen mielessä ennen tätä topicia

All times are GMT+3, the time now is 1-12-2008 21:42

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP