Ensiksikin varoitus niille, jotka haluavat pelaamalla selvittää ihan kaiken. Tämä spoilaa.
Olin eilen Tukholmassa The Sims 2 päivillä, aiheena tietysti The Sims 2 Vapaa-aika lisäosa. En juuri ehtinyt pelailla itse peliä, mutta pelin projektipäällikkö esitteli sen aika hyvin
Kokonaisarvio: hyvä "yleislisäosa" jossa on paljon myös itse harrasteisiin liittymätöntä
Tärkeimmät jutut:
5 uutta uraa
Uusia ansiomerkkejä, esim. ompelu ja savenvalanta.
Uusi kohta siellä missä on taidot ja muistot jne, jokin harrastuksista kiinnostuminen, joita on yhteensä kymmenen. Simi voi olla tosi innoissaan esim. musiikista
Esineitä mm. ompelukone, savenvaltantasysteemi, taaperoille ja lapsille piirustuspöytä, muuten vaan piirustuspöytä, uusi jääkaappi, uusia tauluja, EI UUSIA PIHAKASVEJA, likatahroja lattiaan ja paljon "roskaisia" pikkuesineitä, kuten siveltimiä pöydälle.
Tämä on hei hieno: voit ottaa TOISISIJAISEN TAVOITTEEN! Esim. Suositavoitteen rinnalle perheen!
Ihan okei vaatteita kaikille ikäluokille, paljon mekkoja ja harrasteasuja.
Muutama ruma uusi hiusmalli.
Simin vanhetessa voit vanhentaa myös 3 simin ystävää
Uusi erikoisotus on lampun henki.
Se, mitä kaikkea simit voivat tehdä esim. ompelukoneella, riippuu siitä, mikä ansiomerkki simillä on aiheesta. Ompelukoneella voi tehdä esim. patalappuja, vaatteita (! valita joko pelin valmisvaatteita tai SUUNNITELLA OMIA) yms, ja näitä ja muita tuotoksia voi myydä, jos on Kauppa auki.
Önk. Simit voivat pelata ainakin korista ja jalkapalloa, joko yksin tai yhdessä.
En tosiaan pelaillut sitä juurikaan, ja peli oli ruotsiksi
Uusia naapurustokoristeita ei juuri tule.