Sims2Suomikisat

Subject: Mietitkö uutta hiustyyliä?
Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 12-2-2008 21:20  Profile | Blog | P.M. 
Mietitkö uutta hiustyyliä?

Keskustelua aiheesta. (:

Itse etsin aina uutta hiustyyliä, vaikka loppujen lopuksi taidan leikkuuttaa tukkani lähes samanlaisesti joka kerta.
Mikäli etsit uudenlaista leikkausta, täältä löytyy kaikenlaisia hiuksia joka makuun: http://www.bosshairstyles.com/
Myönnetään, että mukana on kauheitakin tapauksia. Itse olen tutkinut jos jonkinlaisia hiusgallerioita, ja tämä uusin sivusto on kyllä eniten inspiroinut. (:

edit: http://www.ukhairdressers.com/style/main.asp
Mainio sivusto tämäkin, kiitokset Hannahille linkistä. (:

[ Last edited by  Paula at 10-8-2008 02:14 ]

Laura
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 2010
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 12-2-2008 21:54  Profile | Blog | P.M. 
Kyllähän sitä aina miettii uusia tyylejä. Mulla on ollut tämä sama vanha nyt, tuota noin, varmaan 15 vuotta . Eli pitkä ja otsuri. Välillä on ollut hetken lyhyt ja sitten taas kasvanut. Viimeisin lyhyempi kausi oli 3 vuotta sitten, mutta nyt se rupeaa olemaan jo ennätysmitoissa. Enkä taida nyt pätkäistäkään. Lisäksi olen jättänyt värjäämisen, taidan antaa kasvaa oman ruskean takaisin Joskus olis kiva kokeilla jotain uutta, mutta olen sen verran tylsä etten uskalla mitään uutta

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Onatella
Sim
Rank: 2

UID 202
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 53
Reading Access 10
Registered 3-10-2007
Location Helsinki
Status Offline
Post at 23-3-2008 22:38  Profile | P.M. 
Uusi hiustyyli kyllä piristää kummasti. Itse kärsin viime kesään asti samalla tukalla, jollainen minulla oli ollut käytännössä aina: ylipitkä, maantienvärinen pehko, joka oli edukseen noin kerran kuukaudessa. Välillä vähän lyhensin, mutta se siitä sitten. Alkusyksystä sitten napsahti ja pyysin kavereitani vääntämään minulle rastat, eivätkä hiukseni ole pysyneet sitten sen kuukauttakaan saman näköisinä. Rastat alkoivat pikkuhiljaa lyhetä ja tummeta ja nykyään tukkani on ihan lyhyt lukuun ottamatta edessä roikkuvaa lärpäkettä. Enkä voisi olla tyytyväisempi! Kun sen muutoksen vihdoin uskaltaa tehdä, alkaa saman tien ärsyttää, kun ei tajunnut jo aikaisemmin.

Ihanat vaaleat pilvet
liukuvat taivaalla
Hiljaa ja lumoavasti
laulaa ulappa
Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 744
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 23-3-2008 23:11  Profile | Blog | P.M. 
Itse kaipaan myös uutta hiustyyliä Muutamia kertoja olen kokeillut "jotain uutta", mutta tämä luonnollinen pehkoni on aika vaativa, eli ihan mitä tahansa ei parane kokeilla.
Omaan siis keskipitkät luonnonkiharat hiukset sekä "pyörteen" tuossa otsalla. Etuhiukset siis kaartavat aina oikealle melkein korvan taakse.

Olen kokeillut mm.
Lyhyttä mallia mutta heti kun tukka kasvaa tulee kamalat kikkarat. Tätä mallia käytin monta vuotta.
Permistä olen kokeillut, mutta sain vain entistä pahemmat korkkiruuvit päähäni
Otsatukkaa kokeiltiin, mutta se kaartui päivän jälkeen taas normaaliin tapaan oikealle.
Pikkuletit pysyivät päässä noin kuukauden ja sen jälkeen oli pakko ottaa pois

Tuolla sivulla oli muutama tosi ihana, voisin ne tähänkin laittaa näytille

Luonnostaan hiukseni ovat siis suurinpiirtein tämän näköiset, tosin blondit
Täällä

Ja tähän ihastuin. En vain tiedä onnistuuko tuo omilla hiuksillani.
Tässä

Olen myös haaveillut Chi-suoristuksesta, tämän avulla kiharien hiuksien tulisi pysyä suorana 6-12 kuukautta. En tosin taida uskaltaa ihan näin radikaalia, vaikka omasta mielestäni näytänkin paremmalta suorilla hiuksilla.
Ja tosiaan tuo käsittely on aika hintava (~200€)

Elä unelmaasi

Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1682
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 9-6-2008 14:22  Profile | Blog | P.M. 
Miksi minä huomasin tämän vasta nyt?!   Kiitos Paula tuosta linkistä! Enpä ole törmännyt vaikka olen yrittänyt hakea netistä hiusmalleja useinkin. Niitä on löytynyt tosi vähän... Yleensä olen sitten marssinut kauppaan ja ostanut hiuslehden.

Itelläni muuttuu hiustyyli tämän tästä. Jonkin aikaa aina menee sama, sitten yhtäkkiä napsahtaa päässä ja on ihan pakko saada jotain uutta ja heti! Ihan pienelläkin muutoksella saa hiustyylistä eri näköisen. Mulla kun on siis lyhyt tukka, niin kovin suuria muutoksia tähän ei edes voi tehdä.
Pitkä tukka mulla oli viimeksi useampi vuosi sitten, mutta se ei vaan ole minun juttuni. Minun hiuslaatu on sellainen, että sitä pitäisi hirveästi laittaa koko ajan, jos se olisi pitkä, se on aivan lättykakku muuten. Hiton jäykkä ja  tikkusuora + lähestulkoon niin liukas ettei pampulakaan pysy päässä. Lyhyenä on minun helpompi pitää.

Tänään olenkin menossa kaverin "salonkiin" rapsituttamaan ylikasvaneen kuontalon siistimmäksi ja kesäksi vaalennetaan pari astetta, joten värinpoistoa tiedossa... Kesällä tykkään pitää vähän vaaleampaa sävyä (ei silti niin vaaleaa että on lähelläkään blondia), koska kesällähän tukka haalistuu auringossa nopeampaa, joten tumma väri menee äkkiä aika rumaksi (heh, paitsi jos on luonnostaan )... Syksyllä sitten taas vahvemmat värit päähän.

edit: nyt mulla on vähän näiden sekoitus, siis mallin osalta, ei värin.
Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 9-6-2008 14:52  Profile | Blog | P.M. 
Tiina, noi on varmasti tosi hienot! Leikkaisin itsekin tukkani aika lähelle noita, jos en häpeilisi suuria korviani niin mahdottomasti.
Elisabeth, teitkö jotakin tukallesi? Minusta meinaan tuntuu, että kyllä tuontapainen varmaan onnistuisi hiuksillasi. Vähän suoristusrautaa sinne tänne se kyllä tarvitsee.

Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 744
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 9-6-2008 14:58  Profile | Blog | P.M. 
Tiina, hiuksesi vaikuttuvat todella hienoilta! Olisipa itselläkin joku, joka aina laittaisi ja leikkelisi

Paula, hiukset tuli leikattua mutta ei ihan tuohon malliin jonka näytin. Ensi kerralla täytyy kyllä kokeilla tuota Pitäisi ensin oppia hieman käsittelemään hiuksiani ja tekemään niille jotakin. Oon aina ollut hieman käsi kampausten ja tukan laiton kanssa

Elä unelmaasi

Sunrise
Newbie
Rank: 1

UID 356
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 5
Reading Access 10
Registered 24-6-2008
Status Offline
Post at 24-6-2008 19:47  Profile | P.M. 
Ainahan sitä muka etsin kaikkia uusia tyylejä, mutta aina on kumminkin samanlainen..
Nykyään siis tälläset pitkät ja kerroksittain leikatut, ei väriä eikä ottatukkaa. Oon halunnu leikata etuhiukset jo kauan, mutten oo viittiny, mutta nyt ajattelin viimein rohkaistua.
Luonnonkiharat hiukset omistan myös, joka toinen päivä saa heilua suoristusraudan kanssa, joten vähä mietin että mitenköhän toi ottatukka sitten käyttäytyy. :P Kiitos muuten tosta linkistä. ;)
Tredici
Newbie
Rank: 1

UID 364
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 2
Reading Access 10
Registered 5-7-2008
Status Offline
Post at 5-7-2008 13:01  Profile | P.M. 
Mielestäni uusi hiustyyli piristää kummasti, mutta kun "uudistin"hiuksiani tuossa puolivuotta sitten, eli leikkasin kainalonalle ulottuvat laineikkaat vaaleat hiukset lyhyiksi (ne oli melkein olkapäissä) niin ei tässä ole paljoa uudisteltu... Yritan kasvattaa hiuksia, sillä kadun katkerasti että leikkasin hiuksia. Värjätäkkään en halua, niin tässä on sinniteltävä aika kauan, just ja just saan ponnarille "// No, on ne nyt semmosen 5-7cm kasvanut, onneksi.
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1371
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Online
Post at 5-7-2008 13:37  Profile | Blog | P.M. 
Mulla oikeammin tyyli ei ole muuttunut viimeisen kahden vuoden aikana mutta olen aina repäissyt kumminkin hiuksillani. Kun tulee totaali kyllästyminen niin saatan tehdä jotain sikatyhmän näköistä kuten hiushistoristani huomaa

Oma hiushistoriani on tämä:

Kun ensin mulla oli mustat suorat hiukset ja ei etuhiuksia

Siitä ne vaihtui etuhiukselliseen malliin sama väri

No siitä loikkasin sitten kaksivärisiin hiuksiin jotka olivat vaemmalta puolen mustat ja oikealta punaiset

Jotka sitten menin leikkaamaan polkaksi

Hiukset kasvo ja piilokaljut tuli mukaan

Noh sitten meni mustaksi taas ja siniset raidat

Tämän jälkeen tuli taas musta tukka

Sitten tuli tiikeri tukka

Josta aloin pikku hiljaa mennä taas punaiseen

Josta käväisin nopeasti violetin oloisissa hiuksissa.

Nyt se onkin pysynyt punertava yllättävän pitkään.

Joten voitte uskoa että nyt on hiukan vaikea enää lähteä hiuksia oikeastaan muuttamaan kun tuntuu että "kaikkea" on kokeillut

All times are GMT+3, the time now is 8-1-2009 00:40

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP