Sims2Suomikisat

Tiina
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 17-2-2008 20:04  Profile | Blog | P.M. 
Miss Aasia

Tervetuloa osallistumaan uuteen kilpailuun, Miss Aasiaan!

Osallistuaksesi kilpailuun...
- sinun tulee olla nuori aikuinen tai aikuinen nainen
- sinun tulee olla kotoisin jostakin Aasian valtiosta
- et ole ladattu sim

Tarkoitus siis on, kuten Miss Maailmassakin, että kunkin maan edustajalla olisi kansallisuudelleen tyypillisiä piirteitä.
Maita ei saa varata etukäteen, vaan ilmoitatte kansallisuuden, kun postatte esittelykierroksen kuvat. Yhdestä maasta voi siis olla vain yksi simi.
Kaikenlainen kuvankäsittely on kielletty, ei edes kehyksiä. Rajata kuvat tietysti saa.

Max. kaksi kilpailijatarta / henkilö.

Kierrokset:
1. Esittelykierros (ei tuomarointia) deadline 24.2.
2. Työ vs. vapaa-aika
3. Bilehileet altaalla
4. Glamourin kuningattaret

Jos tulee osallistujia enemmänkin, lisään yhden kierroksen Bilehileet altaalla  ja  Glamourin kuningattaret -kierrosten väliin.

Tuomarointi kansanäänestyksellä.

Neidot:

Miss Intia: Na ila Patil (Elisabeth) X

Miss Etelä-Korea: Lee Mi Sun (Naksu) X

Miss Singapore: Mali Kanya (Paula)

Miss Vietnam: Lan Yuen (Nakanaka) X

X = kuvat laitettu

Pudonneet / keskeyttäneet:

Miss Turkmenistan: Sakura Watnabe (Mia)

Miss Thaimaa: Susan Watrayud (Cherrysama)

Miss Japani: Kami Matsu (Laura)

...
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 17-2-2008 20:05  Profile | Blog | P.M. 
4. Grande Finale: Glamourin kuningattaret

On aika viimeisen kierroksen, onnea jo tässä vaiheessa teille neljälle upealle finalistille!
Nyt neitoset finaaligaalaa varten iltapukua valitsemaan!

Yhteensä neljä kuvaa otettavana + kuvatekstit:

- 1 KOKOVARTALOKUVA sinusta yksin poseeraamassa (seisomaposeeraus!) juhlameikissä ja pukeutuneena iltapukuun.
Tausta yksivärinen, ja valitse sellainen väri että korostut hyvin, eli  esim. ei samansävyistä taustaa kuin iltapukusi.

- 3 vapaavalintaista kuvaa finaaligaalasta. Ja mieluiten eri aihe joka kuvassa!
Aihe-ehdotuksia: gaalaillalliset, gaalatanssit, maljannosto, juhlapuhe, vapaata seurustelua... jos keksit jotain muuta niin siitä vain!

Deadline on perjantaina 28.3.
Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1997
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 17-2-2008 20:15  Profile | Blog | P.M. 
Kami Matsu
20 vuotta
Japani

Hei!
Nimeni on Kami Matsu. Olen 20-vuotias ja tulen Japanista. Vietän juuri opiskeluistani välivuotta ja sen takia minulla on aikaa osallistua tähän kisaan. Tarkoituksenani on joskus valmistua poliisiksi. Olen aina ollut hieman poikamainen. Se taitaa johtua perheestäni, minulla on 3 veljeä. En ole aikaisemmin kisannut kauneuskilpailuissa, mutta poikaystäväni sai minut suostumaan. Hänen mielestään olen maailman kaunein, mutta niinhän se pitää mennäkin. Odotan innolla kaikkea sitä uutta ja jännittävää jota tämä kisa elämääni tuo.

Kasvokuva

Vartalokuva

Tässä vielä kuva minusta ja poikaystävästäni. Olemme nyt seurustelleet puolitoista vuotta. Emme ole vielä puhuneet häistä tai mistään sellaisesta. Nuoriahan tässä vielä ollaan. Edetään rauhassa ja katsotaan.

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 17-2-2008 21:20  Profile | Blog | P.M. 
Susan Watrayud, Thaimaa

Hei olen Susan 20 vuotias tarjoilija Thaimaasta. Okei nyt ajattelette heti että mikä nimi on Susan thaimaalaisella naisella. On totta että en ole syntynyt thaimaassa vaan Holy woodissa. Muutin thaimaaseen opiskelemaan 4 vuotta sitten siksi että äitini on kotoisin tästä hienosta paikasta. Opintojen lomassa huomasin rakastavani maata niin paljon että päätin jäädä tänne. Totta kai minulla oli ikävä välillä Holy Woodiin jossa asuin kumminkin niin kauan mutta lohtuuni tuli helpotusta kun ihastuttava pikkusiskoni elävä nukke Keiko muutti tänne opiskelemaan viime vuonna. Halusin edustaa toista kotimaatani tässä kisassa tai oikeammin nyt ainutta kotimaatani.

Tässä kuva ihanasta pikkusiskostani Keikosta ja minusta. Olemme melkein erottomaton parivaljakko. Toisaalta Keiko on juuri niin kaunis äitinsä perimillägeeneillä että olen hänelle usein kateellinen.

Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 743
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Online
Post at 18-2-2008 01:30  Profile | Blog | P.M. 
Na ila Patil
19 vuotta
Intia

Hei, Olen Na ila Patil. Olen syntynyt ja viettänyt suuren osan elämästäni ruuhkaisessa ja pölyisessä Delhissä, Intian pääkaupungissa.
Intian filmiteollisuus on vallan upea ja olenkin jo pikku tytöstä lähtien ihaillut filmitähtien loistetta ja taidonnäytteitä erilaisten elokuvien välityksellä. Unelmanani on jonain päivänä kokea samainen loiste ja hohdokas elämä. Vanhempieni kannustamana( ja kustantamana) lähdin vieraaseen maahan opiskelemaan teatteritaidetta. Filmitähtien lailla nautin esiintymisestä, muodista ja kaikesta siihen liittyvästä. Olen myös maani tapojen mukaisesti auttavainen ja positiivinen nuori tytöntyllerö.

Kasvokuvani

Pidän kovasti kirkkaista väreistä, mutta ehdoton suosikkini on erilaiset punaisen sävyt

Vaikka asunkin toisessa maassa, erilaisen kulttuurin ympäröimänä haluan ylläpitää intilaistatyyliä. Pidän värien sekamelskasta ja tavaran paljoudesta. Aina välillä opiskelijatoverini käyvät ihmettelemässä huonettani.
Naksu
Sim
Rank: 2

Mieskilpailun voitto  
UID 231
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 60
Reading Access 10
Registered 15-10-2007
Location In your dreams...
Status Offline
Post at 18-2-2008 11:30  Profile | Site | P.M. 
Lee Mi Sun, 18
Etelä-Korea

Hei, olen Mi Sun, nuori opiskelijatar kauniista ja ruuhkaisesta Busanin satamakaupungista. Olen syntynyt Tennesseessä, USA:ssa, mutta perheeni muutti takaisin kotimaahamme ollessani kahdeksanvuotias ja Etelä-Koreassa asuessani olenkin muuttanut paljon ympäriinsä vanhempieni töiden perässä. Tämänhetkiseen kotikaupunkiini muutin hiljattain rakkauden perässä.

Opiskelen yrittämistä ja liiketaloutta päätoimisesti, mutta toimin opiskelujeni ohella siivoojana paikallisen konsultointifirman rakennuskompleksissa. Tarkoituksenani olisi perustaa jonain päivänä oma siivous- ja kodinhoitopalveluja tarjoava yritys, koska alati kasvavassa ja vaurastuvassa kaupungissamme on selkeää kysyntää vastaaville palveluille. Vapaa-ajallani harrastan lukemista ja sisustamista, lähinnä omassa olohuoneessani.

Asun yhdessä poikaystäväni Shinin kanssa ja vaikka olemmekin antaneet suhteemme edetä melko rauhallisesti, voin ehdottomasti nähdä itseni viettämässä loppuelämäni hänen kanssaan. Olemme kuitenkin vielä varsin nuoria, joten mahdolliset häät ja perheen perustaminen häämöttävät vasta kaukana tulevaisuudessa.

You say 'man-whore' like it's a bad thing...
Mia
Newbie
Rank: 1

UID 188
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 21
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Finland
Status Offline
Post at 18-2-2008 17:38  Profile | P.M. 
Osallistunpas minäkin. Toivottavasti kuvat kelpaavat. (enkä kyllä löytänyt mistään kuvia paikallisista ihmisistä, joten tuo on nyt tehty vain
tuurilla ...)

Sakura Watnabe, Turkmenistan
20 vuotta

Olen Sakura Watnabe Turkmenistanista. Opiskelen psykologiaa yliopistolla. Haaveenani on valmistua ajallaan kiitettävin arvosanoin ja hakeutua lainvalvonta-alalle ja yletä siinä huipulle. Aion myös muuttaa opiskelujan jälkeen Crystal Valley-nimiseen paikkaan, jossa asuu serkkunikin.
Päätin osallistua tähän kisaan ihan mielenkiinnosta. Enkä odota mitään korkeita sijoituksia, kunhan vain kokeilen. Ei se ota, jos ei annakaan.
Asun asuntolassa 5 muun kanssa, joista yhden kanssa ollaan hyvinkin läheisiä.
Tässä minä siis kasvokuvassa.

Kokovartalokuva on vähän kaukaa otettu, mutta toivottavasti kelpaa.

Tässä se minun ihastukseni ja minä. Meinaa esseet ja opiskelut välillä unohtua, kun olemme niin paljon yhdessä.

[ Last edited by  Mia at 2-18-2008 23:54 ]
Tiina
Administrator

UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 18-2-2008 19:03  Profile | Blog | P.M. 
Kuvat kelpaavat oikein hyvin Mia, kaunis tyttö!

Laitatko vielä simin iän näkyviin. ja vinkkinä, kannattaa simin nimi ja maa mainita heti postin alussa, erillään esittelystä, niin se helpottaa hieman, kun listaan keneltä on tullut kuvat

E: ja kiva maavalinta, ei niin yleinen
Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 19-2-2008 02:50  Profile | Blog | P.M. 
Mali Kanya
Singaporen tasavalta

Hei, olen parikymppinen neitokainen Singaporen tasavallasta, eli pienellä saarella sijaitsevasta kaupunkivaltiosta Kaakkois-Aasiassa. Olen aika hilpeä, menevä ja sosiaalinen persoona. Aloittelen uraani lääketieteen saralla, sillä Singaporen sairaaloita pidetään hyvin korkeatasoisina, ja erityisesti kaakkoisaasialaiset käyttävät terveyspalvelujamme. Eli töitä riittäisi.

Olen puoliksi thai, sillä äitini suku on thain kieltä puhuvaa buddhalaista thaikansaa. Singapore on muutenkin aika monietninen ja moniuskonnollinen yhteiskunta, joten en oikeastaan ole minkäänlainen luonnonoikku.

En asu kaupungin vilkkaimmassa keskustassa, enkä ihan rannallakaan vaan jotakin siltä väliltä. Olemme aika monikulttuurinen kansa, ja ihan hiukan yritän sitä kotiinikin saada.

Eikö meillä olekin ihana hauva? Pelastimme Milanin löytöeläinkeskuksesta ja nimesimme koiran eurooppalaisen kämppikseni kotikaupungin mukaan.

[ Last edited by  Paula at 2-19-2008 11:17 ]

Jenna
Sim
Rank: 2

Naiskilpailun voitto  
UID 191
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 309
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 19-2-2008 22:00  Profile | P.M. 
Oi että, ois kiva osallistua, mutta kun oon hiihtoloman ja sen jälkeisen viikon thaimaassa, enkä pääse nettiin

Nättejä simejä kaikilla

e: Paula, mistä Malin meikit? siis tuo kajaali. (vai luomiväri?)

[ Last edited by  Jenna at 2-19-2008 21:02 ]

Tokio Hotel<3

All times are GMT+3, the time now is 1-12-2008 20:07

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP